![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U hebt hier al menig maal blijk gegeven van Uw ingesteldheid. En kijk eens naar mijn onderschrift! ![]() kieslijst 2004-Vlaams Blok) Nog altijd zat Peter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Europees Commissaris
|
![]() een politieraadslid is da zoiets als een schaduwgemeenteraadslid ?
Ge weet ook niet veel he? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() brengt een proces die politieman dan terug ? ![]() gaat die crimineel daardoor zijn leven beteren ? ![]() krijgt die dode politieman wel een tweede kans ? ![]() vier keer een negatief antwoord ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan het mij niet veroorloven om zat te zijn Fernand,u blijkbaar als politieraadslid wel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het slachtoffer had deze politieagent nooit dood geschoten. ![]() U kan niet bewijzen dat het slachtoffer op dat ogenblik in het bezit was van een vuurwapen,en dat de agent handelde uit wettige zelfverdediging. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ik opkom in het Vlaams Parlement. Ik zal die EER laten aan mijn fractievoorzitter. Ik rij nog veel te graag alle dagen paard. En wanneer op de lijst? dan zeer ver van achter. het paardrijden gaat voor. En wanneer ik mij niet voor de 100% kan,wil inzetten..... dan blijf ik er af. En nu peterke, ga ik de paarden binnen zetten. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik noem dit allemaal linkse zever en betutteling van criminelen... ![]() als gij naar de oorlog trekt, mogen ze dan niet op u schieten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daders van een gewapende overval plegen meestal gewapend te zijn. Weet jij zeker dat de jongen ongewapend was ? Dat iemand hen met wapens in de hand zag is nogal waarschijnlijk, waarom zou de politie anders opgeroepen worden voor een gewapende overval. ? Geef mij eens één goede reden waarom ik meer geloof zou moeten hechten aan de verklaringen van een crimineel dan die van de politie. Ik wacht zoals reeds herhaaldelijk gezegd het onderzoek af. U beticht al bij voorbaat de politie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k had dat geschreven om op een zo vriendelijk mogelijk manier te vragenom terug te beginnen zeveren over de zaak Macdonald en dode overvaller.
'k had het ook anders kunnen zeggen. dat kan 'k nog altijd.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Partijlid
|
![]() VOOR EENS EN VOOR ALTIJD!
DIE MAROKKAAN LIEP LANGS DE ACHTERDEUR BUITEN TERWIJL DAAR AL EEN AGENT STOND MET GETROKKEN WAPEN. DIE LIEP ER PARDOES OP ZONDER TE ZIEN EN MET DE SLAG OP DIE AGENT IS HET PISTOOL AFGEGAAN. DIT IS WAT ER GEBEURT IS. KEN ZELF ENKELE MENSEN DIE DIEN AVOND MOESTTEN WERKEN EN ZIJ ZEIDEN DAT OOK. DUS HET WAS GEEN WETTELIJKE ZELFVERDEDIGING MAAR EEN SPIJTIG ONGELUK MET ALS SCHULDIGE DIE MAROKKAAN. HIJ WAS ZO LOMP OM LETTERLIJK IN DE ARMEN VAN AGENT X. TE LOPEN EN DAARDOOR GING HET PISTOOL AF. IS DA NU ZO MOEILIJK OM TE SNAPPEN?? Het doet er hierbij niet toe dat die gewapend was of nie! Het gaat erom HOE het gebeurt is. Het was een ongeluk, meer niet! EN als ze niet oppassen gaan er nog meer "ongelukken" gebeuren met marokkanen.....remember sniper of Washington.... ![]() ik zou er niet van verschieten...in dit apenland!
![]() |
#314 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit bewijst niet dat deze jongen ook gewapend was,en dat zijn dood het gevolg is van wettige zelfverdediging. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan een agent weten of hij juist tegen een gewapende of ongewapende gangster oploopt ?
Even stoppen alle twee en dan beleefd vragen :excuxeer mijnheer de ganster hebt U een wapen of bent U ongewapend ? we hebben gemakkelijk praten veilig achter ons PCke ver weg van het mogelijke gevaar.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |