![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#302 |
Parlementslid
|
![]() De VS hebben wel degelijk Irak gesteund om een tegengewicht te vormen voor Iran.
Wat de VS niet gedaan hebben is Saddam aan de macht te brengen. Maar wat ze ook niet gedaan hebben is Saddam onmiddelijk aan te klagen voor oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid. Daar begonnen ze pas aan toen hij Koeweit binnenviel en over olie-sancties tegen het westen sprak. http://www.kdp.pp.se/old/chemical.html Zoek maar eens op "The Aftermath", nadat je de foto's hebt bekeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Parlementslid
|
![]() De VS hebben wel degelijk Irak gesteund om een tegengewicht te vormen voor Iran.
Wat de VS niet gedaan hebben is Saddam aan de macht te brengen. Maar wat ze ook niet gedaan hebben is Saddam onmiddelijk aan te klagen voor oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid. Daar begonnen ze pas aan toen hij Koeweit binnenviel en over olie-sancties tegen het westen sprak. http://www.kdp.pp.se/old/chemical.html "Attempts by Congress in 1988 to impose sanctions on Iraq were stifled by the Reagan and Bush Administrations, and the story of Saddam's surviving victims might have vanished completely had it not been for the reporting of people like Randal and the work of a British documentary filmmaker named Gwynne Roberts, who, after hearing stories about a sudden spike in the incidence of birth defects and cancers, not only in Halabja but also in other parts of Kurdistan, had made some disturbing films on the subject. However, no Western government or United Nations agency took up the cause." Laatst gewijzigd door Enter : 5 januari 2007 om 05:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gun even melden wat er eigenlijk gebeurt is...
Ik vraag waar de schuld van amerika zou kunnen liggen in het bloedbad dat zich nu speelt tussen sjiiten en soeniten. Nog meer ik vraag zelf wat Amerika aan dit duel zou kunnen winnen... U antwoord natuurlijk eerst dat ik een dommerike ben ![]() Merkt u iets? Ik anders wel hoor... Als het nu nog alleen dat was kon ik nog zeggen dat u mij misschien verkeerdelijk had verstaan maar u blijkt een ongelofelijke drang te hebben om iedereen uit te maken dus nu is het even de beurt aan iemand anders... Ik heb geen hersenspinsels misschien moet u mijn begin vraag en uw eind antwoord eens lezen... Ik zal u zelf nog eens een toelating doen en vragen dat u mij volwaardig antwoord op de vraag: "wat verdienen de amerikanen aan de aanwakkering van het conflict tussen soeniten en sjiiten?" mvg Largo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
Amerika is niet één persoon he... Indien je denkt dat amerika één persoon is (in de trend van de nwo-ideën) dan zou dit nog als hypocrisie kunnen bestempeld worden en dan nog... U zegt het zelf hoesein verdiende het om gestraft te worden en Amerika had hem geseind dat dat niet kon... Dus waar is de hypocrisie... Even ter verduidelijking amerika heeft saddam hoesein niet zelf veroordeeld he... roh ik geloof niet in je idee; maar snap je overtuiging wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Uw hersenspinsels verraden een enorm potentieel.
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Een massavernietigingswapen is een massavernietigingswapen en irak had alleen gifgas en geen atoombom.Mijnen zijn geen oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Diverse landen die in WOII in veel penibelere omstandigheden waren en over grote voorraden gifgas beschikten hebben dat toen ook niet gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Geconfronteerd met de menselijke vloedgolventactiek van de iranezen en gegeven de slechte uitrusting van de iraanse soldaat ,hielpt dat tegen iran wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() Chemische wapens zijn ook een middel waarmee men de vijandelijke operaties achter de eerste linie enorm kan bemoeilijken.Tijdens één offensief van iran werden de fronttroepen door inzet van gifgas afgesneden van elke vorm van bevoorrading.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() Divide and rule, zegt u misschien wel iets. Verder, vanuit de 'burgeroorlog' in Irak ook in de rest van het M-O polarisatie op de spil drijven om alles daar te verzwakken (wat Israël en de VS goed zou uitkomen.)
|
![]() |
![]() |