![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Minister-President
|
![]() Nederig werpt deze zondaar zich aan uw voeten...
en wacht uw rechtvaardig vonnis af. Of nee, toch niet! ghy corrupte scherprechters.... Ik duik maar weer eens onder voor een tijdje. Tot het volgende briljante voorbeeld dat Illy weet op te disselen. ![]()
#302 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens de neger in de douche kwam niet van mij ![]()
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou in broek plassen en je familie was dood als je in het echt zou doen en denken zoals je hier neerpent. LOL
![]() |
![]() |
#305 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt hem toch al heel wat stiller gekregen. Goed zo!
![]() |
#306 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan ben je snel uitgepraat é. 1 ding is wel duidelijk geworden. Hij is geen ex-advocaat ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2007 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
#307 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En Superman is sneller dan a speeding bullet ![]() En kan je ons op voorhand vertellen dat het puberale hersenspinsels zijn die gebaseerd zijn op Amerikaanse actiefilms en grootheidswaanzin, in plaats van ons voor te houden dat er echt iets interessants zat aan te komen ? Nu heb ik toch wel enkele calorieën verspild door op jouw topic te klikken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() ssssssssssssssst...
De mafia bestaat niet.
#309 |
Minister
|
![]() Dit was zowat de meest vermoeiende topic die ik al gevolgd heb... Blij dat ik er op tijd ben uitgestapt...
![]() Wat baten kaars en bril... ![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen 007, mafia of supermantoestanden,... maar een eenvoudige strafpleiter iets later bekeerd tot het financieel recht. (saai, oersaai... maar heel lucratief) Nu de onafhankelijkheid zelve. M'n dagen vullend met schrijvelarij, lezen en fotografie. Je zou me zelfs niet herkennen mocht ik op je schoot komen zitten, Illy...
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil je anderzijds wel bedanken voor die link naar dat vonnis van Guusje. Ben er iets dieper op doorgegaan en heb weer het een en ander geleerd. Je postings waren spot-on! Mijn excuses voor de mijne... ben er alweer een hele tijd 'uit'.
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Affijn, het was eens te meer hoogst amusant om zoveel onverzettelijke ignorantie voorgeschoteld te krijgen! Ik heb me alvast kostelijk geamuseerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#314 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik heb al veel langer de conclusie getrokken dat met Raf niet te discussieren valt. Hij is als een klein kind dat altijd wil gelijk krijgen, ook al bewijs je zwart op wit dat het anders is.
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 maart 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maakt ook niet uit, je bent untouchable. ![]() Zoals ik in het begin al zei, enkel je eigen wereldje ken je en de rest bestaat niet. Wel grappig. Alsof een video camera in je huis je leven beschermt. Je zou gewoon een kogel in het hoofd hebben gekregen. Simpel als dat.
Laatst gewijzigd door illwill : 3 maart 2007 om 13:31. |
||
![]() |
![]() |
#319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga toch op een ander het onnozel ventje uithangen. Iedereen is het al meer dan moe hier.
![]() |
![]() |
#320 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Men heeft ooit onderzoek gedaan achter enkele Siciliaanse mafia families in Amerika van ergens jaren 60/70. 1 familie had hierbij een geschat inkomen per jaar van 20 miljard dollar, de meeste zijn 1 grote familie en jij denkt deze mensen te kunnen omkopen? ![]() ![]() ![]() Komt dus nog bij dat dat in de jaren 60/70 was...laat staan wat ze nu verdienen.
![]() |