![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Minister
|
![]() Ik vind anders dat er geen unanimiteit is bij de blokkers. Vlaanderen barst?
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 1 februari 2007 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk even goed naar dit filmpje. Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2007 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zei ooit weer dat als het fascisme ooit terug zou komen dat onder de vorm van het antifascisme zou gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://democratie.startpagina.eu/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen nood hoor Edina: ik heb besloten uit te wijken van zodra ik mijn pensioenregeling in orde heb! Is dat niet leuk voor je? Dan kan in mijn plaats een nieuwe niet-geïntegreerde komen waarvoor jij dan mag belastingen betalen! Kom alvast niet te snel klaar op voorhand, het duurt nog een paar jaar. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2007 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 februari 2007 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Staatssecretaris
|
![]() heb je al iemand van vld,cd&v,groen,nva gehoord? ik nog niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Precies een heropvoedingsprogramma ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wouter van Bellingen heeft donkere huid, alles wat er over te vertellen valt <=> Filip de Winter...denk dat er al genoeg topics volgeschreven zijn over de eigenschappen van deze brave man... ![]() Laatst gewijzigd door Freddyland : 1 februari 2007 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de man is een belg? Is hij van congolse afkomst?Yep,het is dus een belg van congolese afkomst. Hij is dus niet zoals mij.En helemaal geen rasechte vlaming. Laatst gewijzigd door Marlboro : 1 februari 2007 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Staatssecretaris
|
![]() Persoonlijk keur ik uiteraard dit af, dit is gewoon belachelijk en is heel stom. Helaas gaat men weer naar VB wijzen die hiervoor helemaal niet verantwoordelijk zijn. Maar als er discriminatie of racisme is versus VB of zelfs gewoon vlaams-nationalisten, dan posten jullie niets, beetje hypocriet hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Maar soit, je zal het nooit erkennen, dat had ik al langer begrepen hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Staatssecretaris
|
![]() het zogenaamde "plat racisme" voor die gentse allochtoon was trouwens ook een pure pesterij van die gentse zaak, hij werd gewoon geweigerd omdat hij een ruziestoker was!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet "hearsay" in de rechtbanken? Het madammeke zei dat het koppel zei..... en trouwens, waarom mag dat koppel niet beslissen of ze iets al dan niet wensen bij hunnen trouw? Trouwens, WANNEER heeft dat koppeltje dat gezei? Voordat Wouter officieel was geinstalleerd nietwaar? tiens tiens, zou de Freddy gevonden hebben dat "zijne" zwarte schepen niet genoeg media aandacht had gekregen of zo? Zo te horen doet Wouter toch wat hij verondersteld is te doen? Wat is er dan zo speciaal aan dat er een koppeltje niet wil trouwen bij Wouter, dat het tot in Nederland moet worden uitgebazuind? Als er morgen nog een koppel niet wil trouwen omdat de schepen hen niet aanstaat wil ik dat toch ook horen hoor! Wat een nieuwswaarde! (en ja, als ik wouter nog eens tegenkom zal ik hem de groetjes van Edina doen hoor, volgens mij gaat de mens dat écht wel nodig hebben, zulke steun voor het arme zwartje waar men niet voor wil trouwen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Vreemdeling
|
![]() Kan best zijn...
Maar niemand houdt u tegen om dan een post hierover te openen hé... Over alles moet inderdaad gediscussieerd kunnen worden, vind ik. Maar het vergelijk tussen deze twee personen vond ik alleen toch wel een beetje vreemd ![]() |
![]() |
![]() |