Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2007, 23:14   #301
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Discriminatie van Blokkers ? Integendeel, ze komen meer in het nieuws dan ze waard zijn. Gelukkig zorgen ze er steeds opnieuw in zichzelf te ontmaskeren als verzuurde, haatdragende racisten...
Ik vind anders dat er geen unanimiteit is bij de blokkers. Vlaanderen barst?

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 1 februari 2007 om 23:16.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:15   #302
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De schepen heeft gezegd dat ze niet door hem wilden in het huwelijk worden verbonden.... hoe weet hij dat het om zijn kleurtje gaat? en hoe weet JIJ dat het om zijn kleurtje gaat?
Noch steeds in de ontkenningsfase, Circe? De koppels die afzegden hebben dat expliciet gezegd tegen de ambtenaren van de burgerlijke stand, schatje.

Kijk even goed naar dit filmpje.

Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2007 om 23:15.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:16   #303
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Gelukkig zorgen ze er steeds opnieuw in zichzelf te ontmaskeren als verzuurde, haatdragende racisten...
Daar slaagt het gros van de pocos anders nog beter in. Fruitvlieg Droso bij voorbeeld spant de kroon : zij zou het liefst naar de roots van haar rooie ideologie terug willen en naar nazi-voorbeeld deportatiekampen in het leven willen roepen.
Wie zei ooit weer dat als het fascisme ooit terug zou komen dat onder de vorm van het antifascisme zou gebeuren.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:16   #304
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Randa Bekijk bericht
die schepen heet Wouter van Bellingen, als ik het goed begrijp

wat is zijn achtergrond ? is het geen geadopteerde door vlaamse ouders, van Bellingen is toch geen afrikaanse naam.
geef de mensen eens uitleg, dan zal er misschien veel veranderen,
en kon men hem eerst geen andere job geven, om de mensen aan het idee te wennen.
En waarom mogen de mensen niet kiezen wie hen trouwt, kan men eens niet ook de eigen bevolking te gemoet komen
Hij is inderdaad een geadopteerd kind. Trouwens zijn broer en zus ook. Hij was vroeger ambtenaar met zwijgplicht & zonder spreekrecht als u begrijpt wat ik bedoel. Freddy Willockx is een manipulator, die Wouter via via, ook al is hij verkozen, BEWUST in deze job heeft geplaatst om er de zoveelste show mee op te voeren. Als hij mensen wil uitmaken voor rasist dat hij er dan ook bvb. bijzegt dat er door zijn toedoen meer dan en jaar en terwijl het koningspaar in Sint-Niklaas op bezoek kwam de affiche "Albert II = Hitler" voor mijn venster heeft gehangen! Ik ben door zijn toedoen al 25 jaar politiek vluchteling in mijn eigen land (geen ID) omdat zijn sociaal-economisch plan "doorbraak" van toen in 48 uren tijd (plaatselijk)waardeloos bleek ten op zichte van mijn alternatief op mensenmaat. De SP-top heeft onder toezicht van fred flintstone mij dan via via uiteindelijk verplicht invalide laten verklaren. Die opgelopen zware depressie ben ik dus eigenlijk enkel nog niet financieel te boven. Het verhaal van de noodzakelijke echte sociaal-economische vernieuwing kan dus hoogstens pas beginnen als Freddy Willockx door een van zijn eigen multicullers zal gekeeld worden! Oorlog wordt in het westen tegenwoordig enkel nog met papier (fraude contracten) uitgevoerd. Guyken heeft niet voor niets Fretsjen minister van staat laten benoemen hoor! De huidige pers stelt trouwens ook niets voor. Ze verstaan enkel enige randverschijnselen van de politieke wereld die zich heden ten dagen voordoet als de bloedigste maffia ooit.

http://democratie.startpagina.eu/
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:16   #305
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik geloof er geen bal van.
Nog één die in de ontkenningsfase zit
Oud 1 februari 2007, 23:17   #306
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ook gehoord wat Willockx op het VRT-journaal zei? "De vertegenwoordigers van de democratische partijen hebben dit unaniem veroordeeld." Qua platte politieke recuperatie kan dit inderdaad tellen.
Tja, heb jij het VB er al over gehoord dan?
Oud 1 februari 2007, 23:19   #307
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee, maar je schreef wel:

En dat ging dus voor alle duidelijkheid over de post van Max4westland waarin hij ervoor pleitte om zo goed als alle allochtonen terug te sturen. Belg of niet. "Aangepast" of niet.
"weze" duidde in dit geval op een deel van de post: nl. dat er een overvloed aan immigranten was, waardoor zowel geïntegreerde personen als totaal niet geïntegreerden niet meer herkenbaar zijn.

Maar geen nood hoor Edina: ik heb besloten uit te wijken van zodra ik mijn pensioenregeling in orde heb! Is dat niet leuk voor je?

Dan kan in mijn plaats een nieuwe niet-geïntegreerde komen waarvoor jij dan mag belastingen betalen!

Kom alvast niet te snel klaar op voorhand, het duurt nog een paar jaar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2007 om 23:21.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:19   #308
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus voor u is alles bezegeld met een vodje papier. Dus wat betreft afkomst, vb.: voor de simpele, u gaat morgen een prijsduif kopen, maar de verkoper geeft u een kip met een certificaat "prijsduif" dan is dit voor u oké en geeft u deze mee met de volgende wedstrijd. Want voor u telt enkel het papierke niet het product. Al veel prijzen gewonnen?
Een tien-met-een-griffel voor deze kwinkslag, die ik echter helaas niet kan waarderen in relatie tot deze trieste topic.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 februari 2007 om 23:20.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:22   #309
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, heb jij het VB er al over gehoord dan?
heb je al iemand van vld,cd&v,groen,nva gehoord? ik nog niet
Oud 1 februari 2007, 23:25   #310
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
heb je al iemand van vld,cd&v,groen,nva gehoord? ik nog niet
De Wever in morgen beter op 't moment
Precies een heropvoedingsprogramma

Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 23:26.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:33   #311
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noch steeds in de ontkenningsfase, Circe? De koppels die afzegden hebben dat expliciet gezegd tegen de ambtenaren van de burgerlijke stand, schatje.

Kijk even goed naar dit filmpje.
Wouter spreekt echt proper Sintniklazes, maar ik heb geeneen koppel zelf gehoord, jij wel Edina?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 1 februari 2007, 23:35   #312
Freddyland
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
er zijn evengoed mensen die bv filip de winter geen hand willen geven of er in een grote boog omheen lopen, zijn dat dan ook geen racisten? moeten die mensen ook niet aan de schandpaal genageld worden?
man man ... VB kunnen toch uit hun nek lullen...
Wouter van Bellingen heeft donkere huid, alles wat er over te vertellen valt
<=>
Filip de Winter...denk dat er al genoeg topics volgeschreven zijn over de eigenschappen van deze brave man...

Laatst gewijzigd door Freddyland : 1 februari 2007 om 23:52.
Freddyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:36   #313
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judge Bekijk bericht
Nee, dat is helemaal geen recht. De wet stelt dat dat de voltrekking van het huwelijk gebeurt voor de ambtenaar van de burgerlijke stand. Die ambtenaar is de burgemeester of schepen die verkozen zijn door de gemeenteraad in naam van de bevolking. Ge hebt helemaal niet kiezen welke burgemeester of schepen u trouwt...
In naam van de bevolking?Laat dat maar al vlug vallen want dat klopt niet aangezien niet iedereen ermee akkoord gaat.
En de man is een belg?
Is hij van congolse afkomst?Yep,het is dus een belg van congolese afkomst.
Hij is dus niet zoals mij.En helemaal geen rasechte vlaming.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 1 februari 2007 om 23:37.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:37   #314
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddyland Bekijk bericht
man man ... VB kunnen toch uit hun nek lullen...
Wouter van Bellingen heeft donkere huid, alles wat er over te vertellen valt
<=>
Filip de Winter...denk dat er al genoeg topics volgeschreven zijn over de eigenschappen van deze brave man...
Persoonlijk keur ik uiteraard dit af, dit is gewoon belachelijk en is heel stom. Helaas gaat men weer naar VB wijzen die hiervoor helemaal niet verantwoordelijk zijn. Maar als er discriminatie of racisme is versus VB of zelfs gewoon vlaams-nationalisten, dan posten jullie niets, beetje hypocriet hoor
Oud 1 februari 2007, 23:38   #315
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wouter spreekt echt proper Sintniklazes, maar ik heb geeneen koppel zelf gehoord, jij wel Edina?
Nee schatje en die zullen dat ook nooit voor de camera doen, maar die vrouw van de burgerlijke stand zei wel dat de koppels in kwestie dat zo hadden gezegd aan de burgerlijke stand.

Maar soit, je zal het nooit erkennen, dat had ik al langer begrepen hoor.
Oud 1 februari 2007, 23:39   #316
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

het zogenaamde "plat racisme" voor die gentse allochtoon was trouwens ook een pure pesterij van die gentse zaak, hij werd gewoon geweigerd omdat hij een ruziestoker was!
Oud 1 februari 2007, 23:40   #317
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee schatje en die zullen dat ook nooit voor de camera doen, maar die vrouw van de burgerlijke stand zei wel dat de koppels in kwestie dat zo hadden gezegd aan de burgerlijke stand.

Maar soit, je zal het nooit erkennen, dat had ik al langer begrepen hoor.
ho ja, maar dat had ik wel gehoord hoor.

Is dat niet "hearsay" in de rechtbanken? Het madammeke zei dat het koppel zei.....

en trouwens, waarom mag dat koppel niet beslissen of ze iets al dan niet wensen bij hunnen trouw?

Trouwens, WANNEER heeft dat koppeltje dat gezei? Voordat Wouter officieel was geinstalleerd nietwaar? tiens tiens, zou de Freddy gevonden hebben dat "zijne" zwarte schepen niet genoeg media aandacht had gekregen of zo?

Zo te horen doet Wouter toch wat hij verondersteld is te doen?
Wat is er dan zo speciaal aan dat er een koppeltje niet wil trouwen bij Wouter, dat het tot in Nederland moet worden uitgebazuind?

Als er morgen nog een koppel niet wil trouwen omdat de schepen hen niet aanstaat wil ik dat toch ook horen hoor! Wat een nieuwswaarde!

(en ja, als ik wouter nog eens tegenkom zal ik hem de groetjes van Edina doen hoor, volgens mij gaat de mens dat écht wel nodig hebben, zulke steun voor het arme zwartje waar men niet voor wil trouwen! wat zou wouter doen zonder mensen als Edina zeg!)

Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2007 om 23:46.
Oud 1 februari 2007, 23:40   #318
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
LOL. Het kan niet anders dan dat Baarle inspiratie vond bij jou Edina. Het is toch wel grappig hoe jij en anderen steeds weer elke overduidelijke racistisch geïnspireerde daad wil afdoen als een nietszeggende gebeurtenis ... telkens die gepleegd wordt door een moslimallochtoon. Want religieus geïnspireerde racistische wandaden moeten volgens de poco's beslist kunnen ; ze maken immers deel uit van de religieuse identiteit van de plegers en die is per linkse dogmatische definitie altijd verrijkend.
Jaja, het werd weer eens hoog tijd om je herinneren aan het gezegde van de splinter en de balk...
Kan je één quote van mij aanhalen waarin ik een racistisch of religieus geïnspireerde daad van een allochtoon afdoe als een nietszeggende gebeurtenis aub? Of ga je nu weer je kat sturen?
Oud 1 februari 2007, 23:41   #319
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Wouter is gewoon slachtoffer geworden van het marokaans gespuis dat rondloopt in Sint Niklaas, ik ken de man persoonlijk zeer goed en vise versa. Het is zeer spijtig dat ik dat vanmorgen moeten horen heb op't nieuws. Vermits hij zeker evenveel vlaming is als jij en ik. Hij is zelf jaren leider geweest bij de scouts, en heeft het naar mijn inziens perfect gedaan met veel overtuiging en inzet. Het punt is dat hij ook geen moslim is en goed opgevoed is door blanke ouders. Hij kotst ook op anders gekleurden die het vergallen voor de rest en het is spijtig te zien dat hij daar slachtoffer van wordt, zeker als hij er zichzelf tegen verzet. Gelukkig weet ik wel dat hij serieus kan relativeren, maar plezant is zoiets niet natuurlijk.
Wat dat koppel betreft jah, ben er zeker van als ze eens een pint gaan drinken met em dat ze heel anders zouden kijken.
Neen,ik heb geen enkel probleem met die man.Ik zeg alleen maar dat ik vind dat dat koppel fout is als ze zeggen dat het om z'n huidskleur te doen is,dat is verkeerd.Mocht er een andere en tenminste goeie en begrijpelijke reden voorzijn dan vind ik dat het dus moet kunnen dat je door iemand anders getrouwd kan worden.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:41   #320
Freddyland
Vreemdeling

Standaard

Kan best zijn...
Maar niemand houdt u tegen om dan een post hierover te openen hé...
Over alles moet inderdaad gediscussieerd kunnen worden, vind ik.
Maar het vergelijk tussen deze twee personen vond ik alleen toch wel een beetje vreemd
Freddyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be