![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.sgipt.org/sonstig/metaph/luther/lvdjuil.htm Engelstalige versie: http://www.humanitas-international.o...uther-jews.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2007 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Sinistra volgt blind de overwinnaars. Als de Duitsers gewonnen hadden, zou hij nu wel een overtuigde Europeaan zijn.
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Deze affiche van de SS-Langemarck is actueler dan ooit. De VS en aanverwanten willen de volledige heerschappij over de planeet. Het wordt tijd dat de Europese nationalisten wakker worden. Er zijn inderdaad ook imperialistische moslims, maar mits een goed immigratie (lees remigratie) beleid, vormen deze geen probleem. Immers radicale moslims zijn militair dusdanig zwak dat ze geen partij vormen voor de modernere Europese wapens. Indien de moslims niet in Europa zitten vormen ze geen gevaar en zelfs nationalistische moslims in het Midden-Oosten kunnen een bondgenoot vormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er dient inderdaad samengewerkt te worden met de nationalistische krachten in het Midden-Oosten, aangezien die deze fundamentele islam nog kunnen tegenhouden. In plaats van Erdogan toe te juichen, zoals de Europese leiders nu doen, zouden de Turkse nationalisten/kemalisten en het leger moeten ondersteund worden. Na de verkiezingsnederlaag van de nationalistische partijen in Turkije en de winst voor de moslimpartij begin ik echter mijn twijfels te krijgen over de toekomst van nationalisme in de moslimwereld. De toekomst van de moslimwereld ligt volgens mij bij defundamentalistische islam, en dat zal nefast zijn voor Europa. Men moet in deze tijden immers niet meer over een machtig leger beschikken om dood en terreur te zaaien, een relatief klein groepje van fundamentalisten is al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() Al Quaida is maar een zeer kleine marginale groep binnen de Islamitische Wereld, die echter door de zionistische agressie alsmaar sterker wordt. We dienen Al Qaida de zwaarste slag toe, wanneer we radicale nationalistische Islamitische verzetsbewegingen als Hamas, Hezbollah, Iran en dergelijke volledig afstand doen nemen van Al Qaida. Moest Europa de nationalistische moslims steunen tegen de zionistische agressie in het Midden Oosten, wel dan is het nagenoeg gedaan met Al Qaida, die een objectieve bondgenoot vormt van de zionisten. The War on Terror is een voorwentsel van de VS-imperialisten om overal de macht op te eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 juli 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens hoe dom is de gemiddelde "rechtse" in Europa niet (om nog maar te zwijgen over die in Amerika)? Ik heb het zeker niet over u, maar over die 90% anderen. De VSA hebben ALTIJD het islamisme gesteund als "alternatief" voor het Arabische nationalisme, het communisme en tevens tegen het hindoeïsme (een Indiaas-Russische as). Het islamisme is een karikatuur van de traditionele islam. En ik blijf ook zeer achterdochtig tegenover het "ongrijpbare maar wel alomtegenwoordige" Al Quaeda, de Bin-Laden-Bush-connectie, enz. Citaat:
De AK-partij is alleszins onbetrouwbaar, net zoals de Grijze Wolven, de "deep state", enz. Ik denk dat als Turkije de (olierijke) streek rond Mosoel had gekregen van hun Yankee-meesters, dat ze dan niets meer in Europa te zoeken zouden hebben. Turkije mag zich uitbreiden in oosterse richting, maar moet een federale staat worden (zoals ten tijde van het Ottomaanse rijk).
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 18:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Libanon een leerschool kan zijn voor Europa in de komende decennia. We hebben de keuze tussen gemeenschappelijk verzet tegen de ware vijand (zoals het verbond tussen de christelijke generaal Aoen en de sj'itische leider Nasrallah van Hezbollah) of de burgeroorlog ten voordele van de vijand (die vanuit de Amerikaanse Oostkust of Israël zal toekijken en slapend rijk zal worden). Onder Palestijnen bestaat er ook geen "clash of civilizations" tussen moslims en christenen. Onze objectieve media voeren natuurlijk steeds de corrupte, "pro-westerse" Hariri's op als vertegenwoordigers van "maronitisch-christelijk Libanon", terwijl onlangs nog is uitgekomen dat zij de fameuze "Libanese tak van Al Qaeda" hadden gefinancierd om Hezbollah te bestrijden.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook een eventueel conflict met chinese troepen zou de USA graag uitvechten op onze bodem. Daarom is het een goede zaak dat steeds meer europeanen beginnen in te zien dat europa op zichzelf moet staan en sterk worden
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 juli 2007 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de buurlanden betreft blijft er inderdaad het probleem dat die ook een eigen politiek volgen maar dat is een andere discussie. Feit is dat de Palestijnen wel degelijk bekwame leiders hebben om zichzelf te besturen. Voor zover ik weet heeft Marwan Barghouti ook steeds het geweld buiten de groene lijn afgekeurd. De reden voor Israël om hem gevangen te nemen heeft dan ook weinig te maken met veiligheid maar heeft veeleer te maken met het feit dat hij als gematigde leider een grote geloofwaardigheid heeft. Met gematigde leiders als Marwan Barghouti kan Israël bezwaarlijk aan de wereld verkopen dat het geen gesprekspartners heeft. Dát is de werkelijke reden waarom Israël bang is van Marwan Barghouti. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 27 augustus 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
|
![]() Da's toch vreemd, ik herinner me dat tijdens jouw 'eengemaakte Europa' Europa juist in een enorme oorlog lag, maar dat zal dan wel aan mijn linkse geschiedenisleraar liggen...
![]() |