Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2007, 05:44   #301
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
dat is idd de europese kracht die we nodig hebben !

De voorzitter van het vorige eengemaakte ''sterke'' Europa.

De gewone Europeaan...

En hun Arabische vrienden....

EUROPA BARST!!!!!!!!!!!!!
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 14:07   #302
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
De voorzitter van het vorige eengemaakte ''sterke'' Europa.

De gewone Europeaan...

En hun Arabische vrienden....

EUROPA BARST!!!!!!!!!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Staatku...rmeerde_Partij
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
De Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) is een Nederlandse politieke partij van orthodox-gereformeerde signatuur en staat in de protestants-politieke traditie. De SGP is in Nederland de enige christelijke partij die een theocratie nastreeft.

http://www.sgipt.org/sonstig/metaph/luther/lvdjuil.htm
Engelstalige versie:
http://www.humanitas-international.o...uther-jews.htm

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2007 om 14:12.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 14:38   #303
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Sinistra volgt blind de overwinnaars. Als de Duitsers gewonnen hadden, zou hij nu wel een overtuigde Europeaan zijn.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 14:39.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 17:46   #304
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Deze affiche van de SS-Langemarck is actueler dan ooit. De VS en aanverwanten willen de volledige heerschappij over de planeet. Het wordt tijd dat de Europese nationalisten wakker worden. Er zijn inderdaad ook imperialistische moslims, maar mits een goed immigratie (lees remigratie) beleid, vormen deze geen probleem. Immers radicale moslims zijn militair dusdanig zwak dat ze geen partij vormen voor de modernere Europese wapens. Indien de moslims niet in Europa zitten vormen ze geen gevaar en zelfs nationalistische moslims in het Midden-Oosten kunnen een bondgenoot vormen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 17:57   #305
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Deze affiche van de SS-Langemarck is actueler dan ooit. De VS en aanverwanten willen de volledige heerschappij over de planeet. Het wordt tijd dat de Europese nationalisten wakker worden. Er zijn inderdaad ook imperialistische moslims, maar mits een goed immigratie (lees remigratie) beleid, vormen deze geen probleem. Immers radicale moslims zijn militair dusdanig zwak dat ze geen partij vormen voor de modernere Europese wapens. Indien de moslims niet in Europa zitten vormen ze geen gevaar en zelfs nationalistische moslims in het Midden-Oosten kunnen een bondgenoot vormen.
Ik ben het grotendeels met u eens, behalve dan over de islamkwestie. Ik geloof niet dat de fundamentalistische islam, die weer is 'ontwaakt', zal stoppen wanneer we aan remigratie zullen doen. De fundamentalistische islam zal zich door niets van haar doel af laten brengen: de islam verspreiden, ook in Europa. Al Qaida beweerde even geleden dat Spanje het doelwit was van aanslagen omwille van hun 'bezetting' van Andalusië. Dat bericht heeft mijn ogen nog meer doen opengaan.

Er dient inderdaad samengewerkt te worden met de nationalistische krachten in het Midden-Oosten, aangezien die deze fundamentele islam nog kunnen tegenhouden. In plaats van Erdogan toe te juichen, zoals de Europese leiders nu doen, zouden de Turkse nationalisten/kemalisten en het leger moeten ondersteund worden. Na de verkiezingsnederlaag van de nationalistische partijen in Turkije en de winst voor de moslimpartij begin ik echter mijn twijfels te krijgen over de toekomst van nationalisme in de moslimwereld. De toekomst van de moslimwereld ligt volgens mij bij defundamentalistische islam, en dat zal nefast zijn voor Europa. Men moet in deze tijden immers niet meer over een machtig leger beschikken om dood en terreur te zaaien, een relatief klein groepje van fundamentalisten is al genoeg.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 18:06   #306
Max van Dietschland

Standaard

Al Quaida is maar een zeer kleine marginale groep binnen de Islamitische Wereld, die echter door de zionistische agressie alsmaar sterker wordt. We dienen Al Qaida de zwaarste slag toe, wanneer we radicale nationalistische Islamitische verzetsbewegingen als Hamas, Hezbollah, Iran en dergelijke volledig afstand doen nemen van Al Qaida. Moest Europa de nationalistische moslims steunen tegen de zionistische agressie in het Midden Oosten, wel dan is het nagenoeg gedaan met Al Qaida, die een objectieve bondgenoot vormt van de zionisten. The War on Terror is een voorwentsel van de VS-imperialisten om overal de macht op te eisen.

Oud 23 juli 2007, 18:11   #307
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Er dient inderdaad samengewerkt te worden met de nationalistische krachten in het Midden-Oosten, aangezien die deze fundamentele islam nog kunnen tegenhouden. In plaats van Erdogan toe te juichen, zoals de Europese leiders nu doen, zouden de Turkse nationalisten/kemalisten en het leger moeten ondersteund worden. Na de verkiezingsnederlaag van de nationalistische partijen in Turkije en de winst voor de moslimpartij begin ik echter mijn twijfels te krijgen over de toekomst van nationalisme in de moslimwereld. De toekomst van de moslimwereld ligt volgens mij bij defundamentalistische islam, en dat zal nefast zijn voor Europa. Men moet in deze tijden immers niet meer over een machtig leger beschikken om dood en terreur te zaaien, een relatief klein groepje van fundamentalisten is al genoeg.
Seculiere nationalistische krachten is niet genoeg, hiermee bereik je onmogelijk de miljoenen moslims. Een veel krachtiger signaal bereik je wanneer je een niet aanvals akkoord hebt met Hamas, Hezbollah en Iran, waar zij Al Qaida zelfs actief moeten bestrijden, maar waarin Europa steun heeft aan hun strijd tegen imperialisten die daar niet thuishoren. Ik kan u garanderen Bin Laden, de Taliban en vele andere terroristen worden dan een wel erg marginale factor. Het is dus aan de moslims om Al Quaida te vernietigen. Dit is de enige juiste en doeltreffende weg om vrede te krijgen tussen Christenen en moslims en om zowel het zionistische imperialisme als het terrorisme te vernietigen.

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 juli 2007 om 18:12.
Oud 23 juli 2007, 18:33   #308
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik ben het grotendeels met u eens, behalve dan over de islamkwestie. Ik geloof niet dat de fundamentalistische islam, die weer is 'ontwaakt', zal stoppen wanneer we aan remigratie zullen doen. De fundamentalistische islam zal zich door niets van haar doel af laten brengen: de islam verspreiden, ook in Europa. Al Qaida beweerde even geleden dat Spanje het doelwit was van aanslagen omwille van hun 'bezetting' van Andalusië. Dat bericht heeft mijn ogen nog meer doen opengaan.
Het islamisme zal niet verdwijnen zolang de VSA en Israël de moslims de ogen uitsteken door hun decadentie naar alle uithoeken van de wereld te exporteren.

Trouwens hoe dom is de gemiddelde "rechtse" in Europa niet (om nog maar te zwijgen over die in Amerika)? Ik heb het zeker niet over u, maar over die 90% anderen. De VSA hebben ALTIJD het islamisme gesteund als "alternatief" voor het Arabische nationalisme, het communisme en tevens tegen het hindoeïsme (een Indiaas-Russische as).

Het islamisme is een karikatuur van de traditionele islam. En ik blijf ook zeer achterdochtig tegenover het "ongrijpbare maar wel alomtegenwoordige" Al Quaeda, de Bin-Laden-Bush-connectie, enz.

Citaat:
Die AK-partij is een marionet van Amerika (en Israël). Het is mij niet duidelijk welke krachten betrouwbaar zijn in Turkije, maar ze moeten alleszins anti-Amerikaans zijn (mogen gerust "moslimfundamentalistisch" zijn).

De AK-partij is alleszins onbetrouwbaar, net zoals de Grijze Wolven, de "deep state", enz.

Ik denk dat als Turkije de (olierijke) streek rond Mosoel had gekregen van hun Yankee-meesters, dat ze dan niets meer in Europa te zoeken zouden hebben. Turkije mag zich uitbreiden in oosterse richting, maar moet een federale staat worden (zoals ten tijde van het Ottomaanse rijk).

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 18:35.
Oud 23 juli 2007, 18:49   #309
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Seculiere nationalistische krachten is niet genoeg, hiermee bereik je onmogelijk de miljoenen moslims. Een veel krachtiger signaal bereik je wanneer je een niet aanvals akkoord hebt met Hamas, Hezbollah en Iran, waar zij Al Qaida zelfs actief moeten bestrijden, maar waarin Europa steun heeft aan hun strijd tegen imperialisten die daar niet thuishoren. Ik kan u garanderen Bin Laden, de Taliban en vele andere terroristen worden dan een wel erg marginale factor. Het is dus aan de moslims om Al Quaida te vernietigen. Dit is de enige juiste en doeltreffende weg om vrede te krijgen tussen Christenen en moslims en om zowel het zionistische imperialisme als het terrorisme te vernietigen.
Ik geloof daar ook in.

Ik denk dat Libanon een leerschool kan zijn voor Europa in de komende decennia. We hebben de keuze tussen gemeenschappelijk verzet tegen de ware vijand (zoals het verbond tussen de christelijke generaal Aoen en de sj'itische leider Nasrallah van Hezbollah) of de burgeroorlog ten voordele van de vijand (die vanuit de Amerikaanse Oostkust of Israël zal toekijken en slapend rijk zal worden). Onder Palestijnen bestaat er ook geen "clash of civilizations" tussen moslims en christenen.

Onze objectieve media voeren natuurlijk steeds de corrupte, "pro-westerse" Hariri's op als vertegenwoordigers van "maronitisch-christelijk Libanon", terwijl onlangs nog is uitgekomen dat zij de fameuze "Libanese tak van Al Qaeda" hadden gefinancierd om Hezbollah te bestrijden.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 juli 2007 om 18:51.
Oud 23 juli 2007, 21:20   #310
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan hiermee akkoord gaan indien er absolute garanties zijn dat die islamitische nationalisten zich uitsluitend tot de eigen natie richten, en elke vorm van verspreiding van de islam naar het westen zullen tegengaan. Bovendien zullen ze de teruggestuurde moslims uit Europa die behoren tot hun volk verplicht moeten opnemen. Toch zou ik deze weg enkel kiezen indien er helemaal geen andere mogelijkheid meer bestaat; ik opteer nog steeds voor seculier nationalisme, of op zijn minst religieus gematigd nationalisme, om de landen in het Midden-Oosten te besturen. Dit vanuit mijn overtuiging dat de bevolking daarginds meer baat zal hebben aan seculier/religieus gematigd nationalisme, dan uitsluitend islamitisch nationalisme. Religie heeft een belangrijke rol in de natie, maar mag de natie niet domineren.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2007, 22:03   #311
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Ik geloof daar ook in.

Ik denk dat Libanon een leerschool kan zijn voor Europa in de komende decennia. We hebben de keuze tussen gemeenschappelijk verzet tegen de ware vijand (zoals het verbond tussen de christelijke generaal Aoen en de sj'itische leider Nasrallah van Hezbollah) of de burgeroorlog ten voordele van de vijand (die vanuit de Amerikaanse Oostkust of Israël zal toekijken en slapend rijk zal worden). Onder Palestijnen bestaat er ook geen "clash of civilizations" tussen moslims en christenen..
Ik kan dit alleen maar beamen. De uiteindelijke strategie van AIPAC en andere proIsraelische organisaties is om de USA én liefst ook europa in gewapend conflict te brengen met Syrië en Iran, ook egypte zou volgens hen vroeg of laat betrokken moeten worden, want binnen 25 j zal dat waarschijnlijk wel een moslimbestuur krijgen.en zo gans de moslimwereld (méér dan 20 % van de wereldbevolking) Resultaat van al dat zionistisch oorlogstoken: WO III die liefst wééral eens op europese bodem zou uitgevochten worden terwijl zionistische amerikaantjes zoals Perle, Wolfowitz, feith en anderen ondertussen knus hun leventje kunnen verder zetten zonder dat hun steden in puin liggen. Ze weten maar al te goed dat Israel op lange termijn a lost cause is, een WO uitlokken is waarschijnlijk hun laatste kans

Ook een eventueel conflict met chinese troepen zou de USA graag uitvechten op onze bodem.

Daarom is het een goede zaak dat steeds meer europeanen beginnen in te zien dat europa op zichzelf moet staan en sterk worden
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 juli 2007 om 22:05.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 22:02   #312
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik heb gelezen wat er op wikipedia staat over deze figuur en misschien heeft deze man wel potentieel om oprecht vrede na te streven met Israël en een meerderheid v/d palestijnen daarachter te scharen.
...
Laat staan de arabische buurlanden, die wel lippendienst bewijzen aan de palestijnse zaak maar meer ook niet en die er volgens mij alle belang bij hebben dat de kwestie Israël torenhoog op de agenda blijft staan. (Het is voor de lokale regimes interessant om de ogen van hun volk op een joden die buiten de green line wonen afzweert ozm tot er een akkoord gesloten kan worden.
...
Je kan hem moeilijk vrijlaten als hij nog steeds van plan is joden die buiten de grenzen van '67 zitten aan te vallen. (Waarmee ik niet zeg dat ik de...
De echt radicale HAMAS-aanhang zal hij inderdaad niet meekrijgen maar vergeet niet dat heel wat Palestijnen (zelfs christenen) bij de laatste verkiezingen voor HAMAS gestemd hebben. Hoe komt dat? Omdat de top van FATAH niet alleen corrupt was maar ook gefaald heeft. Als er iemand in staat is om FATAH uit het moeras te trekken en van FATAH opnieuw een waardig alternatief te maken voor HAMAS, is het Marwan Barghouti. Bij de laatste verkiezingen heeft hij trouwens even overwogen om op te komen met een aparte lijst van FATAH-aanhangers, die zich afzetten tegen de corruptie en de falende FATAH-top.

Wat de buurlanden betreft blijft er inderdaad het probleem dat die ook een eigen politiek volgen maar dat is een andere discussie. Feit is dat de Palestijnen wel degelijk bekwame leiders hebben om zichzelf te besturen.

Voor zover ik weet heeft Marwan Barghouti ook steeds het geweld buiten de groene lijn afgekeurd. De reden voor Israël om hem gevangen te nemen heeft dan ook weinig te maken met veiligheid maar heeft veeleer te maken met het feit dat hij als gematigde leider een grote geloofwaardigheid heeft.
Met gematigde leiders als Marwan Barghouti kan Israël bezwaarlijk aan de wereld verkopen dat het geen gesprekspartners heeft. Dát is de werkelijke reden waarom Israël bang is van Marwan Barghouti.

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 27 augustus 2007 om 22:03.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2007, 09:07   #313
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Da's toch vreemd, ik herinner me dat tijdens jouw 'eengemaakte Europa' Europa juist in een enorme oorlog lag, maar dat zal dan wel aan mijn linkse geschiedenisleraar liggen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be