Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2007, 23:58   #301
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Betrapt! Ontkenning van de gelijke mensenrechten. Daar is het jullie dus om te doen.
heb ik in Marokko evenveel rechten als een marokkaan ?Ik denk van niet.Dus hou maar op met idiote zever te vertellen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 00:02   #302
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
heb ik in Marokko evenveel rechten als een marokkaan ?Ik denk van niet.Dus hou maar op met idiote zever te vertellen...
Dat is wel een feit. Volgens mij heerst er onder de Islamistische maatschappij veel meer haat en racisme tegen de blanke bevolking dan omgekeerd!
Oud 3 juni 2007, 00:09   #303
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
"Doe niet zo belachelijk, de Vlaming heeft meer rechten omdat hij de cultuur kent" Het is niet omdat je met een frigobox naar het strand van Blankenberge trekt dat je iets van cultuur kent ... dat er mensen zijn die voeling hebben met dat soort van luizen kan ik begrijpen ... de lagere klasse heeft dan ook niet veel niet nodig om voeling te hebben met het laagste wat er rond loopt ...
Oom Dagobert! Onze forum-kapitalist komt snel even afgeven op de ûntermenschen van de lagere klasse Is dat niet beneden uw waardigheid, hoogheid, u met het plebs mengen op zo een vulgair- discussie forum?
Virtueel-Rijke, échte luisarme sukkelaar, ga maar wat met uw Monopoly spelen
Oud 3 juni 2007, 00:10   #304
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
heb ik evenveel vissen gevangen als een eskimo. Ben ik een australiër als ik de cadibarrawirracannameer weet te situeren.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 00:12   #305
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
heb ik evenveel vissen gevangen als een eskimo. Ben ik een australiër als ik de cadibarrawirracannameer weet te situeren.
wasda? Islamietische humor? En dan verschieten ze dat wij niet overeen komen...
Oud 3 juni 2007, 00:13   #306
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
ik wou gewoon niet afdoen aan uw redeneertalenten
maar ik ben weer uit de boot gevallen zo te zien

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 3 juni 2007, 00:16   #307
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
wij komen toch goed overeen. jij bent de hardwerkende vlaming en ik ben de profiteur. kwestie van de vraag en aanbod in evenwicht te houden.

Laatst gewijzigd door Khalid : 3 juni 2007 om 00:19.
Oud 3 juni 2007, 00:23   #308
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waarop slaat dat nu? Men zegt dat Vlamingen minder rechten hebben in Marokko dan Marokkanen hier en u zit hier een beetje bullshit te verkopen over dat als je de cultuur niet kent je geen inwoner bent? Als je minder vissen vangt dan een Eskimo ben je niet noodzakelijk geen eskimo, als je maar probeert evenveel vissen te vangen. Net zoals buitenlanders (in het algemeen) moeten proberen zich zoveel mogelijk aan te passen. En aub, geen linkse praatjes over dat elke rechtse denker zegt dat buitenlander "profiteurs" zijn. Het is misschien wel zo, maar wij zitten het tenminste niet elke 5 minuten te verkondigen!
Oud 3 juni 2007, 00:34   #309
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Waarop slaat dat nu? Men zegt dat Vlamingen minder rechten hebben in Marokko dan Marokkanen hier en u zit hier een beetje bullshit te verkopen over dat als je de cultuur niet kent je geen inwoner bent? Als je minder vissen vangt dan een Eskimo ben je niet noodzakelijk geen eskimo, als je maar probeert evenveel vissen te vangen. Net zoals buitenlanders (in het algemeen) moeten proberen zich zoveel mogelijk aan te passen. En aub, geen linkse praatjes over dat elke rechtse denker zegt dat buitenlander "profiteurs" zijn. Het is misschien wel zo, maar wij zitten het tenminste niet elke 5 minuten te verkondigen!
welke bullshit, ik vond die redenering van weinig waarde vanwege het gebrek aan motivering. En ook vanwege het overhevelen van een binnelandse probleem naar het buitenland. En waar je die links rechts debacle haalt is mij ook vreemd. voor een ongetemde leeuw heb je blijkbaar een "verborgen" liefde voor hokjes.

Oud 3 juni 2007, 00:39   #310
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
welke bullshit, ik vond die redenering van weinig waarde vanwege het gebrek aan motivering. En ook vanwege het overhevelen van een binnelandse probleem naar het buitenland. En waar je die links rechts debacle haalt is mij ook vreemd. voor een ongetemde leeuw heb je blijkbaar een "verborgen" liefde voor hokjes.
Motivering: Marrokanen in het buitenland (spreek me niet uit over het binnenland) zien ook niet graag mensen van een andere cultuur in Marroko komen wonen.

Binnenlandse problemen: Zijn er niet, we spraken al over het buitenland in het begin. De tweede kwestie ging over racisme in Belgïe zelf, 2 kwesties apart dus.

"verborgen" liefde voor hokjes: Zeer zeker niet, het valt me gewoon op dat linkse partijen rechtsen altijd afschrijven als personen die buitenlanders "profiteurs" noemen, terwijl ik bvb evengoed een luie belg profiteur kan noemen. Ik bekritiseer dus de linkse partijen, waarvan jij blijkbaar de ideologie in je kop hebt laten pompen en die nu blindelings aan het volgen ben.
Oud 3 juni 2007, 00:40   #311
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Bullshit:
Citaat:
Oud 3 juni 2007, 00:49   #312
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Motivering: Marrokanen in het buitenland (spreek me niet uit over het binnenland) zien ook niet graag mensen van een andere cultuur in Marroko komen wonen.

Binnenlandse problemen: Zijn er niet, we spraken al over het buitenland in het begin. De tweede kwestie ging over racisme in Belgïe zelf, 2 kwesties apart dus.

"verborgen" liefde voor hokjes: Zeer zeker niet, het valt me gewoon op dat linkse partijen rechtsen altijd afschrijven als personen die buitenlanders "profiteurs" noemen, terwijl ik bvb evengoed een luie belg profiteur kan noemen. Ik bekritiseer dus de linkse partijen, waarvan jij blijkbaar de ideologie in je kop hebt laten pompen en die nu blindelings aan het volgen ben.

motivering: is niet alleen afkomen met wat je denkt, geef ook eens concrete bewijzen

Binnenlands probleem: lees de openingspost. Voor buitenlandse politiek is er een heel subforum.

ik ben niet links niet rechts. Misschien zou u nog enkele boeken over ideologieen moeten openklappen alvorens hierover te discussieren.

Als u en carlgustaaf de ideale vlamingen zijn waar allochtonen naar moeten streven. Dan mag dat geen probleem zijn. Aangezien jullie motivatiedrang en begrijpend lezen niet aan jullie weggelegd zijn.

Oud 3 juni 2007, 00:53   #313
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Bullshit:
dit is bullshit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw
Waarop slaat dat nu? Men zegt dat Vlamingen minder rechten hebben in Marokko dan Marokkanen hier en u zit hier een beetje bullshit te verkopen over dat als je de cultuur niet kent je geen inwoner bent? Als je minder vissen vangt dan een Eskimo ben je niet noodzakelijk geen eskimo, als je maar probeert evenveel vissen te vangen.
Als er een verborgen boodschap inzat dan zat je er ver naast. Ik doelde eerder op zijn(carlgustaaf) vraag die ik nietszeggend vond.

Laatst gewijzigd door Khalid : 3 juni 2007 om 00:54.
Oud 3 juni 2007, 06:57   #314
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me gewoon af waarom de linksen racistisch zijn tegen hun eigen volk...

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 juni 2007 om 06:58.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 08:00   #315
F16_Pilot_B
Partijlid

F16_Pilot_B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Begin je nu ook al Antwerpenaren te discrimineren?
Zijn er te weinig moslims in de buurt om in elkaar te slaan?
Wat zeg je maar allemaal,nee hier zijn er genoeg in limburg en waarom moet er alles opgelost worden met slaan????
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 08:02   #316
F16_Pilot_B
Partijlid

Standaard

Citaat:
vroeger was dat een toffe stad, ge kon daar dag en nacht uitgaan, zonder al te veel last te krijgen...Vechtpartijen kwamen overal wel voor, altijd en overal, maar er was niet een gevoel van onveilgheid, en geen dreiging komende van een vijandige bevolkingsgroep, die de straten gevaarlijk maakt, zelfs op klaarlichte dag...De stad was toen niet bezet door arabische troepen...
Je zegt het zelf vroeger we leven nu en niet vroeger dus begint het tijd te worden dat ze daar eens iets aan beginnen doen!
Oud 3 juni 2007, 08:45   #317
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Het grootste probleem is dat beide kanten niet objectief genoeg zijn.

Links: Alle Allochtonen zijn heiligen en ze verdienen meer kansen omdat ze overal gediscrimineerd worden

Rechts: Alle Allochtonen zijn criminelen en ze moeten overal teruggestuurd worden omdat ze profiteren.

De waarheid ligt ergens in het midden. Niet elke Allochtoon is hetzelfde.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 08:56   #318
F16_Pilot_B
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Het grootste probleem is dat beide kanten niet objectief genoeg zijn.

Links: Alle Allochtonen zijn heiligen en ze verdienen meer kansen omdat ze overal gediscrimineerd worden

Rechts: Alle Allochtonen zijn criminelen en ze moeten overal teruggestuurd worden omdat ze profiteren.

De waarheid ligt ergens in het midden. Niet elke Allochtoon is hetzelfde.
Ben ik het mee eens maar wat VLD gedaan heeft is niet de juiste oplossing!
Oud 3 juni 2007, 10:38   #319
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
motivering: is niet alleen afkomen met wat je denkt, geef ook eens concrete bewijzen
Een goeie vriend van me is naar Marroko geweest en geloof me: iedereen bekijkt u daar scheef als blanke.

Citaat:
Binnenlands probleem: lees de openingspost. Voor buitenlandse politiek is er een heel subforum.
Deze posts weken af en waren dus off-topic, sorry daarvoor, als u das mis opvatte en dacht dat we nog ontopic waren, gelieve te laatste pagina's van het forum te lezen en dan te reageren ipv direct commentaar te geven op posts..

Citaat:
ik ben niet links niet rechts. Misschien zou u nog enkele boeken over ideologieen moeten openklappen alvorens hierover te discussieren.
U bent zelf niet links, maar volgt wel een linkse ideologie... Raar. Voor wie gaat u stemmen als ik zo vrij mag zijn te vragen?

Citaat:
Als u en carlgustaaf de ideale vlamingen zijn waar allochtonen naar moeten streven. Dan mag dat geen probleem zijn. Aangezien jullie motivatiedrang en begrijpend lezen niet aan jullie weggelegd zijn.
Ik zeg niet dat ik de ideale Vlaming ben, dat beslist de politiek. En aub, u niet beperken tot nodeloos gescheld, dit is namelijk een teken van zwakte en de uitputting van goeie commentaar om uw punt te bewijzen.

Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 3 juni 2007 om 10:39.
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 10:43   #320
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F16_Pilot_B Bekijk bericht
Ben ik het mee eens maar wat VLD gedaan heeft is niet de juiste oplossing!
Er was een tijd dat iedereen geloofde dat de VLD een verschil kon maken en dat ze hun beloftes nakwamen. Niet dus, in mijn ogen zijn dat onbekwame mensen die vooral de neiging hebben veel geld uit te geven (en dan om de begroting te laten kloppen nog liefst een gebouw of twee verkopen en het dan terug huren zodat de volgende met de miserie zit). VLD heeft tot twee maal toe de kans gekregen om Belgïe leefbaarder te maken, het enige wat ze in die 2 ambtstermijnen hebben gerealiseerd is veel geld vragen van de hardwerkende Vlaming en het doorsluizen naar de Franstalige gemeenschap en de "doppers" om zelf hun postjes te kunnen houden. (ik zeg wel werkende Vlaming)

edit: geen verwijt tov niemand

Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 3 juni 2007 om 10:44.
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be