![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Gouverneur
|
![]() Dat is wel een feit. Volgens mij heerst er onder de Islamistische maatschappij veel meer haat en racisme tegen de blanke bevolking dan omgekeerd!
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Virtueel-Rijke, échte luisarme sukkelaar, ga maar wat met uw Monopoly spelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar ik ben weer uit de boot gevallen zo te zien ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Schepen
|
![]() wij komen toch goed overeen. jij bent de hardwerkende vlaming en ik ben de profiteur. kwestie van de vraag en aanbod in evenwicht te houden.
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. Laatst gewijzigd door Khalid : 3 juni 2007 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Gouverneur
|
![]() Waarop slaat dat nu? Men zegt dat Vlamingen minder rechten hebben in Marokko dan Marokkanen hier en u zit hier een beetje bullshit te verkopen over dat als je de cultuur niet kent je geen inwoner bent? Als je minder vissen vangt dan een Eskimo ben je niet noodzakelijk geen eskimo, als je maar probeert evenveel vissen te vangen. Net zoals buitenlanders (in het algemeen) moeten proberen zich zoveel mogelijk aan te passen. En aub, geen linkse praatjes over dat elke rechtse denker zegt dat buitenlander "profiteurs" zijn. Het is misschien wel zo, maar wij zitten het tenminste niet elke 5 minuten te verkondigen!
![]() |
![]() |
#309 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Binnenlandse problemen: Zijn er niet, we spraken al over het buitenland in het begin. De tweede kwestie ging over racisme in Belgïe zelf, 2 kwesties apart dus. "verborgen" liefde voor hokjes: Zeer zeker niet, het valt me gewoon op dat linkse partijen rechtsen altijd afschrijven als personen die buitenlanders "profiteurs" noemen, terwijl ik bvb evengoed een luie belg profiteur kan noemen. Ik bekritiseer dus de linkse partijen, waarvan jij blijkbaar de ideologie in je kop hebt laten pompen en die nu blindelings aan het volgen ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Gouverneur
|
![]() Bullshit:
![]() |
![]() |
#312 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
motivering: is niet alleen afkomen met wat je denkt, geef ook eens concrete bewijzen Binnenlands probleem: lees de openingspost. Voor buitenlandse politiek is er een heel subforum. ik ben niet links niet rechts. Misschien zou u nog enkele boeken over ideologieen moeten openklappen alvorens hierover te discussieren. Als u en carlgustaaf de ideale vlamingen zijn waar allochtonen naar moeten streven. Dan mag dat geen probleem zijn. Aangezien jullie motivatiedrang en begrijpend lezen niet aan jullie weggelegd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Schepen
|
![]() dit is bullshit
Citaat:
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. Laatst gewijzigd door Khalid : 3 juni 2007 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me gewoon af waarom de linksen racistisch zijn tegen hun eigen volk...
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 juni 2007 om 06:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Parlementslid
|
![]() Het grootste probleem is dat beide kanten niet objectief genoeg zijn.
Links: Alle Allochtonen zijn heiligen en ze verdienen meer kansen omdat ze overal gediscrimineerd worden Rechts: Alle Allochtonen zijn criminelen en ze moeten overal teruggestuurd worden omdat ze profiteren. De waarheid ligt ergens in het midden. Niet elke Allochtoon is hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg niet dat ik de ideale Vlaming ben, dat beslist de politiek. En aub, u niet beperken tot nodeloos gescheld, dit is namelijk een teken van zwakte en de uitputting van goeie commentaar om uw punt te bewijzen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 3 juni 2007 om 10:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
edit: geen verwijt tov niemand
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 3 juni 2007 om 10:44. |
|