![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enfin, zonderhaatstraatbordjes zijn in orde, maar zonder jihadstraatbordjes zijn onverdraagzaam.
Moet het respect dan enkel van 1 kant komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Parlementslid
|
![]() Algerijnse roots als ik me niet vergis.
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raven lijkt me halfomhalf! Verstand is in orde... af en toe gewoon nog een voorouderlijke genetische afwijking die bovenkomt!
Is het niet Raven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof je toch zelf niet?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raven zou een goede airco zijn. Die kan zo warm en koud tegelijk blazen dat eens mens niet meer weet wat ie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me steeds weer hoeveel mensen daar intuinen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() Als FDW met z'n bordje in Borgerrocco een burgeroorlog zou inzetten, hoe noemt men dan de (s)linkse met hun straatterreur in de Franse steden met in hun kielzog hun allochtonen meute.
Hoe noemt men dan de straatterreur nu en de komende week in Duitsland door de (s)linkse terreur brigades. Dus als (s)linkse spreken over terreur, burgeroorlog, on-verdraagzaamheid en haat prediken, zouden ze even moeten gaan zitten en zichzelf afvragen hoeveel van deze genoemde zaken er zijn waar 'zij' als (s)linkse zich dagelijks meerdermalen aan bezondigen. De idioot uithangen en pogingen ondernemen om de maatschappij te beliegen en te bedriegen als zouden zulke zaken uit rechts voortkomen is een al lang achterhaalde fabel, de maatschappij heeft 'hen' al lang door ze weten waar zij en kameraden voor staan, voor hun wil en gedacht op te dringen met leugen, bedrog en indien deze twee niet het gewenste resultaat hebben, met geweld bewijs Frankrijk en nu Duitsland. Dus de maatschappij is beter af met FDW en z'n straatbordje en dit vreedzaam, tegenover de (s)linkse straatterreur met de nodige vernielingen en geweld tegen ordediensten.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 juni 2007 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lol. Een actie tegen geweld linken aan fdw die zich voor de zoveelste maal belachelijk maakt. en dan over respect beginnen, lol.
![]() |
#309 |
|
![]() Ik pleit liever voor respect dan voor verdraagzaamheid, want het ene is onmogelijk te bekomen zonder het andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij het zegt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en met fdw's stunt zal je dat bekomen?
![]() |
#312 |
|
![]() Die andere bordjes hangen er al een jaar en ze hebben blijkbaar ook niet veel uit gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die bordjes hebben hun dienst idd gedaan; behalve bij de depressievelingen, die zijn niet in staat een positieve boodschap te appreciëren.
die van fdw hebben geen nut, ze dienen enkel om zijn kandidatuur als hofnar te onderstrepen.
![]() |
#314 |
|
![]() Ieder bekijkt het zoals hij wil, maar mensen zijn niet gestopt met moorden, plunderen, overvallen, verkrachten en ga zo verder in de stad. Maar ik geloof inderdaad dat een echte crimineel geen boodschap heeft aan bordjes, ongeacht wat er op staat. Aan deze mensen ontgaat elke boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Bianca :
Hoe staat het daar met die burgeroorlog die door 'fascist Dewinter is gestart"? We zijn nu 4 �* 5 dagen ver in de oorlog. Veel slachtoffers? Kun je wat merken van de schietpartijen tussen Vlamingen en allochtonen in de straten van Borgerhout? ( niet te verwarren met de schietpartijen tussen de Marrokkaanse en de Poolse drugbendes, hé? ) Maak eens een verslag op, want op tv tonen ze er niet veel van. Laatst gewijzigd door Antoon : 3 juni 2007 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Klopt. Vandaar dat ik heel die bordjescommotie eigenlijk een groot stuk overroepen vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
AHNEE ik woon niet in borgerhout!!! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het fenomeen is gekend en bekend in veel gemeenten en steden zoals voor Borgerhout dat "borgerokko" in de volksmond wordt genoemd , "klein Turkije" in Gent... Ook in Brussel heb je een tiental wijken in Molenbeek, Schaarbeek, Sint-Joost, Elsene...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |