![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van de nieuwe "grondwet"? | |||
Ik vind het een goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,19% |
Ik vind het een twijfelachtige zaak |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,67% |
Ik vind het een slechte zaak |
![]() ![]() ![]() |
22 | 52,38% |
Ik weet niet wat ik er van moet vinden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is voor mij van belang dat bijvoorbeeld een reële economische politiek kan worden gevoerd, met betrekking tot energie of met betrekking tot handelsrelaties. Niet dat ik als onderdeel van een klein ‘zelfstandig’ gebied, als een quasi kolonie, mij onwelgevallige zaken krijg opgelegd door grotere eenheden. Dan verkies ik samengaan met anderen, of die al dan niet onder de noemer ‘volk’ kunnen worden geplaatst interesseert mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Och de echte hollander of belgenhater is gelukkig met uitsterven bedreigd. Echter als men toegeeft aan beide kanten aan de opruiïngen van dat soort neandertalers is men meer dan verkeerd bezig. Elke nuchtere mens weet een andere mens te aanvaarden met al zijn positieve en negatieve kanten; net als in een goede liefdesrelatie waar geven en nemen alsook tolerantie hoofdpijlers zijn. En sorry maar om je stelling even om te draaien; wij kunnen dat evenzeer ,met reden vaak ook, zeggen over jullie. Jij scheert met zulke stelling ook iedereen over een gelijke kam en ik hoop dat je dat beseft dat dit een verkeerde instelling is. Erg je aan de persoon maar niet aan zijn afkomst ook al lijkt het soms anders. Echter dan kun je in dat geval je ook eens gaan afvragen of je wel niet zelf daar een aandeel in hebt door bv een vooroordeel of anders.
![]() |
![]() |
#303 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Winst mag gemaakt worden bij bepaalde ondernemingen van de mens dat is niet onoverkomelijk. Echter mag dat niet het primaire doel zijn echter de leerschool van het kapitalisme leert ons dat. Echter staat net dat onze evolutie in de weg evenzeer als dat de eenheid der mensen in de weg staat daar het mee verschillen tussen mensen creëert. De nefaste gevolgen beleven we daarvan ondertussen reeds dagelijks.
![]() |