![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ene is nader san het andere en dikwijls is dat omdat ze de afstand zelf schapen. En dat sommigen bij die slogan denken: alles voor mij, niks voor een ander is NIET MIJN fout he... Maar met "eigen volk eerst" is niks mis.
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ZIJN geen ongelooflijke verhalen maar de harde realiteit. Wie dat wil zien, kan het zien. Niets belet jou echter om alles wat je niet graag hoort weg te lachen.
![]() |
![]() |
#303 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet eerst eens proberen mijn teksten begrijpend te lezen. Dan gaat misschien een lichtje branden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Wie hoort er eigenlijk NIET tot het eigen volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het hem vraagt zal hij wellicht met een "neen" antwoorden. Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 21 juli 2007 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
En aan je spitsbroeders. Definieer eens: "Eigen volk?" Onmogelijke job. Veel plezier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Nobody is perfect, dus "my name is nobody". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus de grondwet van alle landen over heel de wereld is toogpraat? Veel plezier met je denkwijze...
![]() |
#312 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#313 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je irritante en gekke wijze om te doen of hier een soort eenheidsvlaming woont, een Jan Flamingant, de nonkel van Jan Modaal is gekte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus Feremans wenst niet tot de "ons" groep van Eddy B. Meer zelfs: Eddy B. m�*g zelfs niet tot de "ons" groep van Feremans behoren. Feremans is namelijk pluralistisch, TOLERANT, OPEN VOOR ALLE ANDERE MENINGEN EN CULTUREN. En daar hoort Eddy B dus niet bij! (tenzij die zich aanpast uiteraard). Begrijp ik nu goed dat volgens Feremans de Eddy B's in feite best teruggaan vanwaar ze gekomen zijn? Ten voordele van de "ons" groep van Feremans die net gearriveerd zijn en die evenmin zin hebben om bij de "ons" groep van Eddy B te horen, laat staan bij die van Feremans. Ik neem aan dat Circe zich ook best aanpast ofwel vertrekt "naar waar ze vandaan kwam"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=ericferemans;2804078]Ha : alle minderheidsgroepen in ons land moeten emigreren: de nonnen, de vinkenzetters, de jagers, de pacifisten... kortom: alle mensen die een flagrante hekel hebben aan de meerderheidsideeën. Jij blijft als enige over als je wensdroom uitkomt, schat...
![]() Tja, die wonen hier allemaal tegen hun goesting....Omdat jouw MINDERHEIDSGROEP het niet kan verteren (!) dat ze uitgespuwd(!) zijn, radijsje... ![]() Ik wil voor geen ons tot jouw "ons" behoren, ik zou mij ophangen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 22 juli 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel dat miljarden met mij zich wel degelijk tot een "eigen volk" of een "eigen cultuur rekenen. Enkel de linkse appartementsyuppies doen alsof volkeren niet bestaan. Zelfs rassen bestaan, Erik, waarom zouden volkeren (d.w.z. groepen die samenhang vertonen op grond van taal, afstamming, cultuur en geschiedenis) dan ook niet bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om bestaan.
Het gaat om de onmogelijkheid van de bepaling wie er wél en wie er niét bij hoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Allerlei mensen hier op het forum wens ik niet als gelijken te aanzien: ze zijn niet "mijn volk". Maar ze behoren wel tot de mensheid. Ik wens dus niet allleen ze als gelijkwaardig te behandelen, ik wens ook dat anderen dat doen. Het is niet omdat ik homo's niet wens gediscrimineerd te zien dat ik ook een homo ben, en dat geldt ook voor allerlei andere minderheden. Maar ik wens ook niet dat ze mijn gedacht overnemen, dat ze zich aanpassen of oprotten. Het VB is een leugenpartij die crapuleuze voorstellen doet. Dat wil niet zeggen dat ik wens dat deze partij wordt opgedoekt. Het enige wat ik eis van mijn medemensen is dat ze anderen, waaronder ik, respecteren. Ik doe dan het zelfde. Kunnen ze dit niet, overtreden ze daarbij de wetten die tolerantie in onze maatschappij opleggen, dan dienen ze gestraft te worden. Dat is geen intolerantie: dat is het verdedigen van de tolerantie. Het is zoals het opsluiten van dieven: dat is niet voor gijzeling zijn (in de gevangenis steken) dat is tegen stelen zijn. Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 juli 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Alle beschaafde landen erkenen hun ondergeschiktheid aan supranationale organen zoals de VN, het internationaal gerechtshof, de Europese Gemmenschap enz... Jouw stelling, dat nationalisme nog bestaat in zijn enggeestige visie is behalve in geïsoleerde landen zoals Noord-Korea niet meer aanwezig. In elk geval niet in ONS land. De grote drang naar "terug naar de Middeleeuwen", met sterke grenzen is voorbij, schatje... ![]() De grens tussen ons land en Frankrijk is niet langer een fortengordel gemaakt door Vauban, het is geen "Siegfried Linie", het is geen ommuurd Gravensteen. Het is een administratieve grens zonder veel betekenis. Gelukkig maar: er is rond navelstaarderige domheid, wat nationalisme is zoals godsdienstwaanzin en kwezelarij genoeg bloed gevloeid op het Groeningenveld, in de loopgraven van 14-18 en vooral in Nagasaki en Hiorsjima. Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 juli 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uzelf een onwaarschijnlijk slimme typ vinden is één. Zo ook overkomen bij derden is twee.
![]() |
![]() |