![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een schandaal dat moslima's gratis chocolade eieren MOETEN opeten van 't stad! en ze MOETEN ook nog eens verplicht betaald thuisblijven op die heidense feestdagen. Dat is toch niet meer te doen in feite. Moest ik moslim zijn ik bolde het hier af met al die heidense toestanden die ervoor zorgen dat ik mijn 72 hoeren ga mislopen als ik dood ben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach, met van die belachelijke regelteverij, daar komt alleen maar gezever van. Je gaat echt geen fundamentalisme tegenhouden met zo'n regeltjes, integendeel. Bovendien jaag je gelovige maar goedbedoelende moslims toch maar in het harnas. Laatst gewijzigd door dejohan : 23 augustus 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we ons eindelijk en zonder al te veel wroeging tooien met een 'us or them'-paardenbrilletje, en ons daar ook schroom- en schaamteloos naar gedragen. Dan krijgen de 'clash of civilizations'- en 'end of history'-profeetjes (Bin Laden op kop) toch nog hun zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komkom... Die mensen hebben niks te eisen! Geen hoofddoek dragen is uiteraard een moeilijke maar als dat teveel is gevraagd vraag ik mij toch af wat het woord "integratie" juist inhoud hoor? We zijn geen islamitisch land bij uitstek dat is gewoon deel van onze cultuur mag ook zo blijven... Let op ik ben helemaal niet racistisch of zo maar int frasn zeggen we daar tegen "il ne faut pas pousser bobonne dans les rozes..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens fundamentalisme komt niet uit onze contrijen- zal ook nooit van hier komen- het is hiet veel te goed opdat dit zou kunnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die enclaves hebben we te danken aan de linkse en extreemlinkse partijen die met plezier het land uitverkocht hebben en blijven uitverkopen in ruil voor de allochtone stem. Dat ze niet te beroerd zijn om verworvenheden op de helling te zetten in ruil voor die éne allochtone stem meer, weten we al. Zo promoot de extreemlinkse Meryem Amanci van Groen! reeds de gesegregeerde zwemuurtjes voor moslima's op haar website. Laatst gewijzigd door Online : 23 augustus 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#312 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik hier maar voldoende lang op 'rechtse ratten' zou zitten schelden (ik maak dan wèl eerst een nieuwe 'nick' aan, natuurlijk), en mij daarbij absoluut niet laat hinderen door wat voor intellectuele eerlijkheid, respect voor andersdenkenden of gevoel voor tact dan ook, dan zal zelfs de meest redelijke en meest gematigde 'rechtse' forummer er vroeg of laat genoeg van krijgen en zichzelf door mij 'in het harnas' laten jagen. Betekent dat dan dat 'rechtsen' niet op redelijke wijze met kritiek kunnen omgaan? Niet noodzakelijk, hé, maar ik zou dat natuurlijk wel zo kunnen interpreteren, en het dan luidkeels gaan verkondigen. In het geval van die 'rechtsen' die ik het bloed onder de nagels vandaan heb weten te pesten, zou ik hoogstens kunnen 'claimen' dat ze zich door mij op een verkeerd paard hebben laten zetten, en dat is wel een beetje dom, dat geef ik toe, maar 'onredelijk' zou ik het toch niet noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
pffff! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 23 augustus 2007 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
=leugen zoniet kan jij mij bewijzen dat dit waar is, veel succes ermee! volgens mij ben jij zo één die graag achter het extreme beeld loopt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() De eis van de ‘gekwetste’ moslima’s is belachelijk en grotesk, en tegelijk bijzonder veelzeggend. Ze vragen ‘respect’, maar eisen in feite ‘onderwerping’. Onderwerping van de autochtone Vlamingen aan de almaar toenemende eisen en grillen van de allochtone moslimgemeenschap. Gisteren aparte zwemlessen voor moslimmeisjes- en vrouwen, halal-voedsel in de schoolrefters, zelfcensuur tijdens Aalst-carnaval, een vrije meningsuiting die begrensd wordt door de gevoeligheden van moslims, ... Vandaag het recht op vrije hoofddoekdracht altijd en overal, annex het verbod op kerstbomen en paaseieren,… Wat zal het morgen alweer zijn?
Een tweede vraag die men zich bij dit alles wel kan stellen, is wat deze getormenteerde zielen eigenlijk tegenhoudt de koffers te pakken en hun heil te zoeken in die landen waar de wetten en normen van de islam tot hun volle recht komen. En waar men uiteraard niet gekweld wordt door loslopende kerstbomen, vallende paaseieren en ander heidens ongemak. |
![]() |
![]() |