![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En van temsche zelf heeft tijdens het proces nergens naar het vb verwezen,das zelfs niet ter sprake geweest. Integendeel,de ouders van van temsche waren zeer streng op dat gebied als het dan toch eens gebeurde hans bv een opmerking maakte over bv zwarte mensen dus aan de ouders ligt het ook al helemaal niet en het vb roept al helemaal niet op tot zo'n zotte dingen. |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ja goed dat zeg jij en elk weldenkend mens zou het daarmee eens moeten zijn maar waarom krijgen we dan nooit een expliciete afkeuring van die terreurdaden vanwege laat ons zeggen de Imams van België, Nederland en Duitsland?
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik zie dat mijn voorzichtige suggestie om Arabisch te introduceren als een derde taal in het middelbaar onderwijs in bepaalde steden (in plaats van Duits) niet echt populair is. Ook mijn opmerking dat de 75 000 Duitstalingen in de Oostkantons een eigen taalstatuut hebben - en waarom het Arabisch dan niet - viel hier niet echt in de smaak. Om het voorzichtig te zeggen. Daarna is het ontaardt in een cirkeldiscussie tussen mij, Online, Marlboro en nog een paar anderen.
Iedereen mag gerust zijn: het Arabisch zal in de voorzienbare toekomst geen landstaal worden. Maar als er echt 50 000 000 moslims in Europa zijn zoals hier gezegd werd (vind ik wel veel), dan kan het misschien een officiële Europese taal worden? Voor alle duidelijkheid: ik heb het over M.S.A. Turks wordt trouwens sowieso een Europese taal als ze zich aansluiten. Ik denk zelfs dat ze qua bevolking de grootste groep vormen. Europa is in grote mate dan toch Islamitisch. Meer dan pakweg Iers of zo? |
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
de Islam en Moslims moeten zich aanpassen aan de Westerse waarden en cultuur als ze in de Westerse wereld willen wonen & leven |
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik kon het niet laten om te reageren. 't Zal misschien komen omdat ik gelijk heb? |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik wou gewoon illustreren dat westerlingen hypocrieten zijn omdat zij zich nooit aanpassen, maar wel steevast eisen dat de rest dat wel doet.
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
Ook nogal last van clichés hé? 'De' westerlingen? Amerikanen vandaag, België in Congo honderd jaar terug, Spanje in Zuid-Amerika honderden jaren terug, ... allemaal hetzelfde? Plus: Alle westerlingen vandaag gaan of gingen daar sowieso mee akkoord?
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 12 november 2007 om 00:22. |
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|