![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor de Franstaligen is dit nogsteeds (voor)spel de resultaatgerichte Vlamingen worden ongeduldig ... en dat is een groot nadeel. |
|
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En grof gezegt, ligt de schuld bij de SP.A die geen lessen heeft geleerd uit de vorige federale verkiezingen. Zij wisten dat de VLD een slachtoffer zouden zoeken en vinden om hun slecht beleid op af te schuiven. Toen hebben zij samen Agalev opgeofferd om te kunnen blijven regeren, nu zijn zij het slachtoffer geworden omdat ze dachten dat de VLD het spelletje van gemeenteraadsverkiezingen in Gent zou herhalen voor heel Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In het NRC is men vandaag toch iets duidelijker over het 'akkoord':
http://www.nrc.nl/buitenland/article..._met_tegenslag Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Mooi uitgedacht scenario maar ik geloof er niks van. Ik geloof nooit dat Leterme het kartel gaat opblazen dat hij zelf in het leven riep.
|
![]() |
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() En zoals ik enkele dagen geleden voorspelde: de koning heeft de oude krokodillen opgetrommeld!!!!
Bron : TV- journaal Laatst gewijzigd door omaplop : 28 november 2007 om 19:20. |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |