![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bij een tweede en zelfs derde oerschouwing in de context zoals jij aangeeft lijkt het nog onduidelijker sorry Groentje-18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik hou me eerlijk gezegd zo min mogelijk bezig met statistiekjes af te lopen... uiteindelijk zeggen die dingen niet veel over de achterliggende mechanismes of redenen niet dat het niet belangrijk kan zijn... want dat is wel zodra je risicospreiding ed wilt gaan doen bovendien meestal vind ik wel iets om ze finaal naar de prullenbak te verwijzen deze intresseerde me wel omdat het staads van de daken geroepen wordt als feit maar ik nog nergens maar dan nergens eentje gevonden heb... al moeten die ongetwijfeld wel bestaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want het is gewoon tegen Edina's politieke correctheid te zeggen dat het biologische fout is. Maar sex word zelfs onder de apen en primaten gebruik binnen de sociale contacten en als sociaal genot. Ook anale sex, het is daar trouwens dat men het wetenschappelijke bewijs is gaan zoeken dat homosexuele contacten en vorm van onderwerping is. Het dominante mannetje zal zich NOOIT anal laten nemen door er lagere in status. Want dat is zich machteloos opstellen tegenover een andere die hij niet ziet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We hebben wrs toegang tot dezelfde kennisbronnen, gezien ik wat in mijn cursussen staat toch niet naar hier kan kopieren. Dus ik ga dit niet al te vaak doen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 november 2007 om 01:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Die want staat me niet aan: 1. is de kans op verwondingen plots dè reden om een orgaan aan één of geen doeleinde toe te schrijven. Daar ga ik alvast niét van uit. Jij wel zie ik. Ik schrijf de argumenten en dat heeft een reden ... zo bedoel ik het namelijk ook ... 2. Tanden. Verder: kokhalzen, ik kan mijn mond niet langer, smaller, korter, breder, ... maken, in een mond staan veelal tanden, ... Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 november 2007 om 06:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Maar al loopt de leugen nog zo snel..... Ik vraag me af hoe lang men het incompetente SenSoa nog het monopolie laat behouden over informatieverspreiding. Hoe lang duurt het nog voor men eindelijk luistert naar biochemici om de grote volksverlakkerij van "veilig" vrijen te doorbreken... Het condoom is enkel veilig op papier..... De enige reden waarom heteroseksuelen niet van hetzelfde bedje ziek zijn als homo's is omdat HIV zich veel moeilijker verspreid via heteroseksueel contact (in vergelijking met de homoseksuele tegenhanger)
![]() |
![]() |
#307 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() Dat is biologisch perfect te verklaren.
HIV kan enkel het lichaam binnendringen via slijmvliezen. Zowel het vrouwelijke als het mannelijke geslachtsorgaan is helaas op sommige plekken enkel hiermee afgeschermd, zei het moeilijk te bereiken voor het hiv virus. Overdracht via heteroseksueel is dus mogelijk, maar moeilijk. Grosso modo wordt aangenomen dat je ongeveer 1 kans op 100 hebt dat je als man hiv hebt opgelopen na een eenmalig onveilig contact met een HIV besmette vrouw. Voor een vrouw die een onveilig contact heeft gehad met een man ligt die kans iets hoger. Het condoom heeft een gelijkaardige beschermingsfactor... Maar een kleine kans op iets dat sowieso al een kleine kans had, resulteert nog altijd in een kleine kans (de kans dat je 2 keer eenzelfde getal zou werpen met een dobbelsteen die tot 100 gaat). Doordat dat er veel meer heteroseksuelen zijn, zal dus ondanks het condoom gebruik, het HIV aantal blijven stijgen zolang men niet overgaat op radicalere preventie zoals monogamiteit. De endeldarm gaat na enige cm haast volledig over in slijmvlies dat overigens nog eens gemakkelijk te beschadigen is ook. Hiv overdracht bij een onveilig contact is dan quasi zeker indien een van de homo-partners besmet zou zijn.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 30 november 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om in de maatschappij te kunnen functioneren doet de seksuele voorkeur er inderdaad niets toe, als gegeven is dat die maatschappij je als homo niet de kansen ontneemt om te functioneren door zich discriminerend op te stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() In Amerika is het dan toch erger dan hier met de homoseksuelen als je dat allemaal leest
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Burgemeester
|
![]() Dit toont enkel aan dat de verspreiding tussen man en vrouw net zo gemakkelijk gaat.Het enige verschil is dat de afrikaanse cultuur promiscue is!
![]() |
#314 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Burgemeester
|
![]() Veel mensen zijn verkeerd geïnformeerd over aids, er zijn veel verschillende varianten van aids in belgië.
De sterkste varianten kan je krijgen door: 1. Te kussen met iemand die besmet is tot 1 uur nadat je je tanden gepoetst hebt. (aanwezigheid van wondjes in de mond) 2. Orale bevrediging van een man die besmet is (het voorvocht dat uit de penis komt is voldoende voor een besmetting) 3. Orale seks met een vrouw die besmet is (vocht) 4. vaginale en anale seks met iemand die besmet is. De nadruk ligt hier op de receptoren die onder de voorhuid van de penis zitten, deze nemen gemakkelijk het virus op zowel in een vagina als in een anus.
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() @Groentje-18: bedankt voor je duidelijke en verhelderende posts! Deze leek heeft ze met veel interesse gelezen.
![]() Citaat:
Maar m.i. mogen homoseksuelen wel aangesproken worden op hun gedrag (wat voor sommigen blijkbaar een taboe is) omdat ze a) subsidies ontvangen van de staat - ze zijn de énige groep in de maatschappij die dit ontvangen voor hun afwijking - ze zijn de enige risicogroep van HIV die dit ontvangen; drugsgebruikers, prostitue(e)s en (losbandige) heteroseksuelen krijgen niets. b) niet enkel een gevaar (op gebied van HIV) vormen voor zichzelf en andere homoseksuelen maar ook voor andere mensen in de samenleving. Ondanks al die campagnes van de holebi-beweging rond veilige seks, liegen de cijfers (zie post van Groentje-18) er ook niet om als ze aantonen dat er toch wel wat schort aan de geestesgesteldheid van (sommige) homo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Wat wel waar is: door het heen en weer bewegen van de voorhuid ontstaan sneller wondjes, waardoor de kans op besmetting toeneemt. Het besnijden van mannen is dus een manier om aan aidspreventie te doen die ook gebruikt wordt in Afrika. (In die zin dat het de kans op besmetting verkleind, maar niet ongedaan maakt uiteraard. Maar in zulke landen is het wel een interessante maatregel voor preventie omdat je er moet roeien met de riemen die je hebt ... )
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister-President
|
![]() Groentje & Pies Descalzos,
bedoelen jullie niet HIV ipv Aids?
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Dit verdient zelfs geen reactie, soit...
![]() Je hebt niets weerlegd. Kijk eerst dus maar eens de spiegel, sjoeke. Citaat:
Omdat dat off-topic is? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 30 november 2007 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |