Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2007, 20:23   #301
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
ondertussen heb ik die al gelezen hoor, net na het formuleren van m'n antwoord kwam ik de reactie van Edina tegen, ze bleek het ook niet goed begrepen te hebben

en bij een tweede en zelfs derde oerschouwing in de context zoals jij aangeeft lijkt het nog onduidelijker

sorry Groentje-18
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:30   #302
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
redelijk bekend onderzoeksproject aan de universiteit van maastricht, het enige waar ik zo snel op kon komen eerder...
geen idee
ik hou me eerlijk gezegd zo min mogelijk bezig met statistiekjes af te lopen... uiteindelijk zeggen die dingen niet veel over de achterliggende mechanismes of redenen
niet dat het niet belangrijk kan zijn... want dat is wel zodra je risicospreiding ed wilt gaan doen

bovendien meestal vind ik wel iets om ze finaal naar de prullenbak te verwijzen

deze intresseerde me wel omdat het staads van de daken geroepen wordt als feit maar ik nog nergens maar dan nergens eentje gevonden heb... al moeten die ongetwijfeld wel bestaan
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:51   #303
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga me bijna boos maken...
Er stond duidelijk dat als je als functie van seks voortplanting ziet moet ik je gelijk geven! Dank u ....
Die 'als' duidt op een voorwaardelijkheid ............ dat betekent dus dat de uitspraak daarachter slechts geldig is als aan die voorwaarde voldaan is ......
Citaat:
Jantje vbmenu_register("postmenu_3108389", true);
Eur. Commissievoorzitter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh
Wat begrijpen jullie niet aan het feit dat net daarom de anus niet geschikt is voor penetratie?

Het probleem is niet dat zijn dat zelf niet weten en begrijpen, maar dat zij moeten toegeven dat ze een biologische fout leven voor staan.
En ik weet het wel, ik haal mij hier alle zonden der wereld op de kop.

Maar zuiver biologische heeft Uh-Huh hier 100% gelijk.
Sex heeft biologisch enkel het doel tot voortplanting van de soort.
En daar is de anus totaal ongeschikt voor en dus biologisch niet op voorzien.
Groentje, je mag je dus gewoon niet kwaad maken.
Want het is gewoon tegen Edina's politieke correctheid te zeggen dat het biologische fout is.

Maar sex word zelfs onder de apen en primaten gebruik binnen de sociale contacten en als sociaal genot. Ook anale sex, het is daar trouwens dat men het wetenschappelijke bewijs is gaan zoeken dat homosexuele contacten en vorm van onderwerping is.
Het dominante mannetje zal zich NOOIT anal laten nemen door er lagere in status.
Want dat is zich machteloos opstellen tegenover een andere die hij niet ziet.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 00:59   #304
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
geen idee
ik hou me eerlijk gezegd zo min mogelijk bezig met statistiekjes af te lopen... uiteindelijk zeggen die dingen niet veel over de achterliggende mechanismes of redenen
niet dat het niet belangrijk kan zijn... want dat is wel zodra je risicospreiding ed wilt gaan doen

bovendien meestal vind ik wel iets om ze finaal naar de prullenbak te verwijzen
Juist ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
deze intresseerde me wel omdat het staads van de daken geroepen wordt als feit maar ik nog nergens maar dan nergens eentje gevonden heb... al moeten die ongetwijfeld wel bestaan

Citaat:
19 februari 2007 - HIV-infecties nemen speciaal onder homomannen toe. Veel (jonge) mannen nemen bewust grote risico's. Waarom? The Independent publiceerde een verhelderend Engels artikel over de complexe achtergronden en het belang van educatie.
Citaat:
Hoewel de cijfers zich onder andere bevolkingsgroepen stabiliseren ofwel teruglopen, zoals bij heteroseksuele mannen en drugsverslaafden die naalden gebruiken, neemt het aantal HIV-positieve homomannen alleen maar toe. Cijfers van het Health Protection Agency (HPA) geven aan, dat HIV-infectie door homoseksueel contact gedurende de laatste vijf jaar met 55% is gestegen. Dit soort infectie is nu de oorzaak van eenderde van alle nieuwe diagnoses in Groot-Brittannië.
Over het geheel genomen is slechts een 0,5% van de populatie tussen 15 en 44 jaar in het Verenigd Koninkrijk HIV-positief, maar onder homomannen is naar schatting 5,2% HIV+ (zowel bekend als onbekend). Dat aantal is in Londen zelfs 8,4%.
Citaat:
Het meest zorgen baart nog het feit, dat steeds meer homomannen bewust onveilig vrijen met meerdere sekspartners. De Health Protection Agency (HPA)noemt het UAI ('unprotected anal intercourse'), maar binnen de homogemeenschap heet het 'barebacken' - en het verschijnsel neemt toe.
Sommige HIV-negatieve mannen zetten advertenties in homobladen en vragen om seks met mannen die positief zijn, omdat het risico de seksuele kick zou vergroten. Er zijn ook bars waarvoor met onveilige seks wordt geadverteerd.

Een sterk risicoverhogende factor is het grote gebruik van 'crystal meth' in homobars. Meer dan 20% van de mannen in zulke gelegenheden gebruikt deze drug, die eenzelfde roes opwekt als 'crack' - maar dan gedurende enkele uren aaneen - en die de kans dat de gebruiker risico's neemt tijdens seks vergroot.
http://www.empower-ls.com/~ts/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid= 436

We hebben wrs toegang tot dezelfde kennisbronnen, gezien ik wat in mijn cursussen staat toch niet naar hier kan kopieren. Dus ik ga dit niet al te vaak doen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 november 2007 om 01:00.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 06:33   #305
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Jouw redenering volgend is de mond nog geschikter dan de vagina voor seks, want de kans op verwondingen is nog veel kleiner! En speeksel bevat antibacteriële middelen.
(Het lijkt me bijna onnodig om te argumenteren want ik denk dat je je fout wel inziet, maar toch:
Die want staat me niet aan:
1. is de kans op verwondingen plots dè reden om een orgaan aan één of geen doeleinde toe te schrijven. Daar ga ik alvast niét van uit. Jij wel zie ik. Ik schrijf de argumenten en dat heeft een reden ... zo bedoel ik het namelijk ook ...
2. Tanden.
Verder: kokhalzen, ik kan mijn mond niet langer, smaller, korter, breder, ... maken, in een mond staan veelal tanden, ...

Citaat:
Cruciaal is natuurlijk dat seks helemaal niet uitsluitend gerelateerd kan worden met voortplanting. Dat is nooit zo geweest en zal het ook nooit zijn. Zelfs niet bij de grootste puritein.
Veronderstellingen maken over (het leven van) andere mensen is nooit een goed idee, toch niet buiten hypothesevorming voorafgaand aan wetenschappelijk onderzoek.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 november 2007 om 06:34.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 08:31   #306
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
H.I.V. stijgt dramatish bij homomannen 1 op 33 wat zal er gebeuren ze zijn zich zelf aan het uitroeien
Daar is niets dramatisch aan. Die stijging is er altijd geweest, maar de homo-bewegingen doen er ALLES aan om dat nieuws te laten verzwijgen of af te zwakken. Ze organiseren heuse campagnes om HIV te reduceren tot een of andere suikerziekte waar best mee te leven valt.

Maar al loopt de leugen nog zo snel.....

Ik vraag me af hoe lang men het incompetente SenSoa nog het monopolie laat behouden over informatieverspreiding. Hoe lang duurt het nog voor men eindelijk luistert naar biochemici om de grote volksverlakkerij van "veilig" vrijen te doorbreken...

Het condoom is enkel veilig op papier..... De enige reden waarom heteroseksuelen niet van hetzelfde bedje ziek zijn als homo's is omdat HIV zich veel moeilijker verspreid via heteroseksueel contact (in vergelijking met de homoseksuele tegenhanger)
Oud 30 november 2007, 09:19   #307
sfiete
Burger

sfiete's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De enige reden waarom heteroseksuelen niet van hetzelfde bedje ziek zijn als homo's is omdat HIV zich veel moeilijker verspreid via heteroseksueel contact (in vergelijking met de homoseksuele tegenhanger)
Vanwaar heeft u dit gehaald?
Oud 30 november 2007, 10:52   #308
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfiete Bekijk bericht
Vanwaar heeft u dit gehaald?
Dat is biologisch perfect te verklaren.

HIV kan enkel het lichaam binnendringen via slijmvliezen. Zowel het vrouwelijke als het mannelijke geslachtsorgaan is helaas op sommige plekken enkel hiermee afgeschermd, zei het moeilijk te bereiken voor het hiv virus. Overdracht via heteroseksueel is dus mogelijk, maar moeilijk. Grosso modo wordt aangenomen dat je ongeveer 1 kans op 100 hebt dat je als man hiv hebt opgelopen na een eenmalig onveilig contact met een HIV besmette vrouw. Voor een vrouw die een onveilig contact heeft gehad met een man ligt die kans iets hoger.

Het condoom heeft een gelijkaardige beschermingsfactor... Maar een kleine kans op iets dat sowieso al een kleine kans had, resulteert nog altijd in een kleine kans (de kans dat je 2 keer eenzelfde getal zou werpen met een dobbelsteen die tot 100 gaat). Doordat dat er veel meer heteroseksuelen zijn, zal dus ondanks het condoom gebruik, het HIV aantal blijven stijgen zolang men niet overgaat op radicalere preventie zoals monogamiteit.

De endeldarm gaat na enige cm haast volledig over in slijmvlies dat overigens nog eens gemakkelijk te beschadigen is ook. Hiv overdracht bij een onveilig contact is dan quasi zeker indien een van de homo-partners besmet zou zijn.

Laatst gewijzigd door Raven : 30 november 2007 om 10:59.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:45   #309
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wat je terecht noemt...

Blijkbaar hebben holebi's het op één of andere manier aan de overheid kunnen verkopen dat ze tot een benadeelde minderheid, zoals allochtonen of gehandicapten, behoren. Dit is natuurlijk onzin, want men kan aan niemand zijn of haar seksuele voorkeur zien, waardoor de persoon in kwestie er in de maatschappij ook niet op afgerekend wordt of kan worden.

Om in een maatschappij te kunnen functioneren, doet de seksuele voorkeur er helemaal niet toe.
Onzin. Discriminatie is niet exclusief gebaseerd op uiterlijke kenmerken. Tenzij je als homo naar de buitenwereld toe je seksuele voorkeur krampachtig verborgen houdt komen de mensen rondom je het toch vroeg of laat te weten. Op basis van die wetenschap + een troosteloze stoet achterlijke clichées en vooroordelen worden homo's gediscrimineerd;

Om in de maatschappij te kunnen functioneren doet de seksuele voorkeur er inderdaad niets toe, als gegeven is dat die maatschappij je als homo niet de kansen ontneemt om te functioneren door zich discriminerend op te stellen.
Oud 30 november 2007, 13:19   #310
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht

HIV kan enkel het lichaam binnendringen via slijmvliezen. Zowel het vrouwelijke als het mannelijke geslachtsorgaan is helaas op sommige plekken enkel hiermee afgeschermd, zei het moeilijk te bereiken voor het hiv virus. Overdracht via heteroseksueel is dus mogelijk, maar moeilijk. Grosso modo wordt aangenomen dat je ongeveer 1 kans op 100 hebt dat je als man hiv hebt opgelopen na een eenmalig onveilig contact met een HIV besmette vrouw. Voor een vrouw die een onveilig contact heeft gehad met een man ligt die kans iets hoger.
Daarom dat AIDS zich zo enorm verspreidt in Afrika ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 13:21   #311
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Niet voor niets dat negers zo populair zijn bij Vlaamse vrouwen
Oud 30 november 2007, 15:44   #312
PAJOT
Banneling

Standaard

In Amerika is het dan toch erger dan hier met de homoseksuelen als je dat allemaal leest

Citaat:
Travestieten zetten McDonald's op stelten. Bron : HLN

Dacorian Greer, Lynn Gillespie en Danny Mitchell (vlnr). Foto's Shelby County Jail

Drie travestieten werden gearresteerd nadat ze voorbije zondag lelijk huisgehouden hebben in een McDonald's in de Amerikaanse stad Memphis. De drie maakten herrie aan het loket van de 'drive-thru', gingen op de vuist met het personeel en hertimmerden het interieur van de hamburgertent.

Gewoon voor de lol
Martez Brisco, medewerker van de McDonald's, zegt dat de drie onverlaten er gewoon op uit waren om keet te schoppen. Een echte aanleiding voor de vechtpartij was er volgens hem niet.

'Opgepast: natte vloer'
De gevolgen waren echter niet min. De travestieten gingen manager Albert Bolton te lijf met hun hoge hakken, bewerkten hem met een autokrik en als kers op de taart kreeg de arme man een bord met 'Opgepast: natte vloer' op z'n hoofd. Alvorens hij naar het hospitaal werd afgevoerd, moest Bolton nog verzorgd worden aan de wonden die de travestieten met hun scherpe nagels in z'n vel hadden gekerfd.

Gevat
Voor ze met gierende banden wegreden, sloegen de drie nog wat meubilair in de zaak stuk. Om af te ronden, hamerden ze de ruit van het loket aan diggelen. Het trio - Lynn Gillespie, Dacorian Greer en Danny Mitchell - werd even later bij de (bont)kraag gevat. Ze worden beschuldigd van het toebrengen van slagen en verwondingen en vandalisme. (eb)
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 16:45   #313
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Dit toont enkel aan dat de verspreiding tussen man en vrouw net zo gemakkelijk gaat.Het enige verschil is dat de afrikaanse cultuur promiscue is!
Oud 30 november 2007, 16:50   #314
bk232214
Gouverneur

Standaard vraagje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht

Het condoom heeft een gelijkaardige beschermingsfactor... Maar een kleine kans op iets dat sowieso al een kleine kans had, resulteert nog altijd in een kleine kans (de kans dat je 2 keer eenzelfde getal zou werpen met een dobbelsteen die tot 100 gaat). Doordat dat er veel meer heteroseksuelen zijn, zal dus ondanks het condoom gebruik, het HIV aantal blijven stijgen zolang men niet overgaat op radicalere preventie zoals monogamiteit.

De endeldarm gaat na enige cm haast volledig over in slijmvlies dat overigens nog eens gemakkelijk te beschadigen is ook. Hiv overdracht bij een onveilig contact is dan quasi zeker indien een van de homo-partners besmet zou zijn.
Mag er uitwerpsels van homo's over het veld gestrooid worden komt dat niet overeen met bloed geven ,ik weet het niet

bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 16:51   #315
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Veel mensen zijn verkeerd geïnformeerd over aids, er zijn veel verschillende varianten van aids in belgië.
De sterkste varianten kan je krijgen door:

1. Te kussen met iemand die besmet is tot 1 uur nadat je je tanden gepoetst hebt. (aanwezigheid van wondjes in de mond)
2. Orale bevrediging van een man die besmet is (het voorvocht dat uit de penis komt is voldoende voor een besmetting)
3. Orale seks met een vrouw die besmet is (vocht)
4. vaginale en anale seks met iemand die besmet is. De nadruk ligt hier op de receptoren die onder de voorhuid van de penis zitten, deze nemen gemakkelijk het virus op zowel in een vagina als in een anus.
Oud 30 november 2007, 19:54   #316
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

@Groentje-18: bedankt voor je duidelijke en verhelderende posts! Deze leek heeft ze met veel interesse gelezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Onzin. Discriminatie is niet exclusief gebaseerd op uiterlijke kenmerken. Tenzij je als homo naar de buitenwereld toe je seksuele voorkeur krampachtig verborgen houdt komen de mensen rondom je het toch vroeg of laat te weten. Op basis van die wetenschap + een troosteloze stoet achterlijke clichées en vooroordelen worden homo's gediscrimineerd;

Om in de maatschappij te kunnen functioneren doet de seksuele voorkeur er inderdaad niets toe, als gegeven is dat die maatschappij je als homo niet de kansen ontneemt om te functioneren door zich discriminerend op te stellen.
Juist. En in onze maatschappij hebben homoseksuelen dezelfde rechten (en plichten) als heteroseksuelen, dus mogen er zich op dat gebied normalerwijze geen problemen stellen. Des te meer omdat de seksuele voorkeur van een individu (voor de meeste mensen) niet zo makkelijk te achterhalen is.

Maar m.i. mogen homoseksuelen wel aangesproken worden op hun gedrag (wat voor sommigen blijkbaar een taboe is) omdat ze

a) subsidies ontvangen van de staat
- ze zijn de énige groep in de maatschappij die dit ontvangen voor hun afwijking
- ze zijn de enige risicogroep van HIV die dit ontvangen; drugsgebruikers, prostitue(e)s en (losbandige) heteroseksuelen krijgen niets.

b) niet enkel een gevaar (op gebied van HIV) vormen voor zichzelf en andere homoseksuelen maar ook voor andere mensen in de samenleving.

Ondanks al die campagnes van de holebi-beweging rond veilige seks, liegen de cijfers (zie post van Groentje-18) er ook niet om als ze aantonen dat er toch wel wat schort aan de geestesgesteldheid van (sommige) homo's.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 20:17   #317
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
@Groentje-18: bedankt voor je duidelijke en verhelderende posts! Deze leek heeft ze met veel interesse gelezen.

Juist. En in onze maatschappij hebben homoseksuelen dezelfde rechten (en plichten) als heteroseksuelen, dus mogen er zich op dat gebied normalerwijze geen problemen stellen. Des te meer omdat de seksuele voorkeur van een individu (voor de meeste mensen) niet zo makkelijk te achterhalen is.

Maar m.i. mogen homoseksuelen wel aangesproken worden op hun gedrag (wat voor sommigen blijkbaar een taboe is) omdat ze

a) subsidies ontvangen van de staat
- ze zijn de énige groep in de maatschappij die dit ontvangen voor hun afwijking
- ze zijn de enige risicogroep van HIV die dit ontvangen; drugsgebruikers, prostitue(e)s en (losbandige) heteroseksuelen krijgen niets.
Je lult er al maar weer op los.

Citaat:
b) niet enkel een gevaar (op gebied van HIV) vormen voor zichzelf en andere homoseksuelen maar ook voor andere mensen in de samenleving.
En op welk gebied is een gewone homoseksueel of bisexueel die op een verantwoorde veilige wijze omgaat met sex een gevaar voor anderen?

Citaat:
Ondanks al die campagnes van de holebi-beweging rond veilige seks, liegen de cijfers (zie post van Groentje-18) er ook niet om als ze aantonen dat er toch wel wat schort aan de geestesgesteldheid van (sommige) homo's.
En waarom heb je het dan niet eens over de geestesgesteldheid van de gemiddelde Afrikaan?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 20:32   #318
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Veel mensen zijn verkeerd geïnformeerd over aids
Het belangrijkste (hoe je 't kan krijgen) is hierin wel juist, maar voor de rest staat hier ook wel wat desinformatie in.

Citaat:
, er zijn veel verschillende varianten van aids in belgië.
De sterkste varianten kan je krijgen door:
Bron?
Citaat:
1. Te kussen met iemand die besmet is tot 1 uur nadat je je tanden gepoetst hebt. (aanwezigheid van wondjes in de mond)
Als je kust met iemand die besmet is en jij hebt een wondje in je mond dan bestaat er een kans op besmetting (via besmet speeksel - bloed contact).

Citaat:
2. Orale bevrediging van een man die besmet is (het voorvocht dat uit de penis komt is voldoende voor een besmetting)
3. Orale seks met een vrouw die besmet is (vocht)
4. vaginale en anale seks met iemand die besmet is.
Door al deze manieren van seks kan je aids krijgen.

Citaat:
De nadruk ligt hier op de receptoren die onder de voorhuid van de penis zitten, deze nemen gemakkelijk het virus op zowel in een vagina als in een anus.
Ik begrijp niet waar dat op slaat? Als je al aids kan opnemen via je huid(receptoren) weten we ineens waarom er zo'n sterke stijging van het virus is, wereldwijd.
Wat wel waar is: door het heen en weer bewegen van de voorhuid ontstaan sneller wondjes, waardoor de kans op besmetting toeneemt. Het besnijden van mannen is dus een manier om aan aidspreventie te doen die ook gebruikt wordt in Afrika. (In die zin dat het de kans op besmetting verkleind, maar niet ongedaan maakt uiteraard. Maar in zulke landen is het wel een interessante maatregel voor preventie omdat je er moet roeien met de riemen die je hebt ... )
Oud 30 november 2007, 20:36   #319
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Groentje & Pies Descalzos,

bedoelen jullie niet HIV ipv Aids?
Oud 30 november 2007, 20:37   #320
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Dit verdient zelfs geen reactie, soit...
Citaat:
Je lult er al maar weer op los.
Je hebt niets weerlegd. Kijk eerst dus maar eens de spiegel, sjoeke.
Citaat:
En op welk gebied is een gewone homoseksueel of bisexueel die op een verantwoorde veilige wijze omgaat met sex een gevaar voor anderen?
Niet. Daarom heb er tussen haakjes 'op gebied van HIV' bijgeschreven.
Citaat:
En waarom heb je het dan niet eens over de geestesgesteldheid van de gemiddelde Afrikaan?
Omdat dat off-topic is?

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 30 november 2007 om 20:38.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be