![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() zoals je in mijn vorige posts kon lezen, zag ik daar toch een mogelijkheid in om de Belgische regering onder curatele van de Vlaamse te zetten ... ik zou die mogelijkheid toch niet graag onbenut laten ...
|
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Schepen
|
![]() Ik heb het over het ganse scenario.
|
![]() |
![]() |
#305 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tiens. En ik die dacht dat je in een parlementaire democratie de wetsvoorstellen die ter stemming liggen elk op hun waarde bekijkt en aan de hand daarvan voor of tegen stemt? Dus jouw idee is dat CD&V/NVA alles wat eventueel ter stemming komt in deze periode, sowieso afblokken omdat ze er nog niet in geslaagd zijn het zelf eens te raken met de andere drie? Dat ze 'Géén bestuur' als interne regel vastleggen tot ze er zelf uit raken hoe ze het beter zouden kunnen doen? |
|
![]() |
![]() |
#306 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dat onderlijnde stuk betreft dat weet ieder weldenkend mens zelf polls geven dat aan... Alles geeft dat aan ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() Laat ze maar doen zolang het nog duurt, er komt geen federale regering meer.
|
![]() |
![]() |
#308 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie doet immers haar wat?
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ja jij schreef dat toch alweer met 1 l hoor ... ? ps als die 'lopende regering' toch perfect democratisch is, zouden we de kiezingen dan niet afschaffen ? ... gaat ons een pak besparen ook hoor ! Laatst gewijzigd door Anna List : 3 december 2007 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
#311 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die is goed. De oplossing is in zicht: er is ooit een legitiem verkozen regering geweest. Laat ons stoppen met het idiote gedoe van verkiezingen. We laten gewoon deze jongens regeren tot ze dood vallen; ze zijn toch ooit legitiem verkozen geweest... Dit wint vandaag de prijs van beste standup comedian act... Gewoon schitterend, zoveel ironie in een paar lijnen. Ik dacht eerst dat je het meende maar toen ik het opnieuw las kon ik niet anders dan beseffen dat je dit gewoon puur cynisch hebt neergepend (toch?). |
|
![]() |
![]() |
#312 |
Schepen
|
![]() Kop in het zand steken is een paarse techniek, geen cd&v-tactiek...
|
![]() |
![]() |
#313 | ||
|
![]() Citaat:
hehe ![]()
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#316 | ||
|
![]() Citaat:
![]() De ontslagnemende regering IS nog steeds de democratische regering van dit land... Art. 96 De Koning benoemt en ontslaat zijn ministers. De federale Regering biedt haar ontslag aan de Koning aan wanneer de Kamer van volksvertegenwoordigers, bij volstrekte meerderheid van haar leden, een motie van wantrouwen aanneemt die een opvolger voor de Eerste Minister voor benoeming aan de Koning voordraagt, of een opvolger voor de Eerste Minister voor benoeming aan de Koning voordraagt binnen drie dagen na het verwerpen van een motie van vertrouwen. De Koning benoemt de voorgedragen opvolger tot Eerste Minister, die in functie treedt op het ogenblik van de eedaflegging van de nieuwe federale Regering.
![]() |
![]() |
#317 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#318 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|