![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is groter dan dat. Het Westen dat wil dat Poetin zich moet verantwoorden voor oorlogsmisdaden, dat is alsof Dutroux zelf procureur zou zijn, en terwijl Julie en Melissa aan het verhongeren zijn en dagelijjs verkracht worden, Dutroux een andere pedofiel aanklaagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Je kunt wel al de eeerste 7 maand vergelijken met de eerste 7 maand in Irak. 3) Had u werkelijk iets anders verwacht? Ik herinner me dat Belgie een universele wet had waardoor iedereen die verdacht werd van oorlogsmisdaden in Belgie kon aangeklaagd worden. Tot Rumsfeld en Sharon aangeklaagd werden, toen verdween die wet met stille trom. 4) Als die invasie zo slecht en verdorven was, waarom werd er dan geen enkele verantwoordelijke aangeklaagd? De VS willen dat andere landen hun burgers uitleveren aan het Internationazl Strafhof, maar zelf erkennen ze dat hof niet en leveren er geen burgers aan uit. Het spreekt vanzelf dat ook de Russen nuemand zullen.uitleveren aan een strafhof dat ze niet erkennen. Op dat vlak is er geen verschil met de Amerikanen. Laatst gewijzigd door tomm : 12 oktober 2022 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren als de bewoners van het land zélf op verkiezingsdag massaal thuisblijven. Nog eens uit dat artikel: << ... The turnout was 52 percent overall; and within that, it was higher in the European diaspora than in Moldova itself... >>
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'is gelijk dat wij een stukje spanje zouden gaan opeisen omdat het daar stikt van de belgen op pensioen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32206 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wie de hypocrisie van “het westen” aanhaalt is een putin-lover.
![]() |
#32207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ja, ik zou dat inderdaad kunnen doen. Of de eerste 2 weken vergelijken. Of de jaren sinds 1991. Voor een definitieve balans is het echter nog te vroeg. 3) Ik herinner me dat ik toch gehoopt heb op iets meer hardnekkigheid vanwege de tegenstanders van Blair & Bush. En ja, ik had wellicht zelf ook meer moeten doen dan me door een waterkanon wég van de openbare ruimte te laten spuiten. Wat die 'universele wet' van België betreft: dat was echt kolder van kaliber. De aanmatiging werd terecht op hoon en spot onthaald. Hoé zou België ooit de 'universaliteit' ervan hebben kunnen afdwingen? Met welk leger? 4) Dat is precies de manier waarop 'retro-actieve legitimering' werkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland heeft aangetoond dat het in een dag, bvb. het licht kan laten uitgaan in tal van Oekraiense steden. Het kan dat elke dag, indien nodig. Degene die zeggen dat Rusland geen raketten meer heeft moeten er dringend eens attent op gemaakt worden dat Rusland nog dagelijks zilke raketten uitvoert naar China, Indie, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat was met die brug ook zo he. Er was geen brug, er is een vissersboot opgeblazen, en dan hebben de Russen daar snel snel een brug rond gebouwd om te zeggen "zie ne keer die smeerlappen" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo denkt, dan stop het, trollemans.
![]() |
#32214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders is die nostalgie niet zwaar genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg dat omdat we dat toch ook ooit eens zullen moeten doen hier he. En hoe rapper hoe liever, want we gaan daar toch ook niet mee doen zoals met de energie problematiek hoop ik ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 oktober 2022 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta mij toe daar toch een beetje genuanceerder over te denken. Zelfs wie énkel de hypocrisie van "het Westen" aanhaalt, is nog niet noodzakelijk een "Putin-lover". Zo iemand schildert zichzelf wél als niet-ernstig-te-nemen discussiepartner. Diegenen die de 'slechtheid' van "het Westen" gebruiken als 'argument' om Putins misdaden te verschonen, zouden toch mogen beseffen dat ze zodoende de 'slechtheid' van "het Westen" zodanig minimaliseren dat de argumentatie-waarde tot 0 (nul) wordt herleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32218 |
Minister-President
|
![]() Toont vooral hoe indoctrinatie werkt. Als je genoeg van dat soort lulkoek leest ga ja dat op den duur geloven.
![]() |
#32219 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat sommigen zich focussen op die hypocresie dat ze noodzakelijkerwijze op een of andere wijze partij kiezen. Zich focussen op die hypocresie is in grote mate een beetje zoals roepen in de woestijn zowiezo. Whatanoutism is meer dan eens essentieel om tot vrede te komen want de warmongers stapelen zich op aangedreven door een eenzijdige media die de ander ontmenselijkt zodat moord gedoogd of gepromoot wordt. In die zin is de focus op hypocresie een noodzakelijke en zelfs moedige want tegen de oorlogsstroom ingaande daar. Zelfs al is het enkel westerse hypocresie waar men het over heeft. We leven nu eenmaal in dat westen. Het is hier dat mensen opgejut worden tot moord of aangezet worden te denken dat zij op een of andere wijze moreel superieur zijn. Citaat:
Het middenveld verdwijnt in een oorlog. Wie ook maar iets 'goeds' van de vermeende 'vijand' durft te zeggen wordt verdacht gemaakt. Wie tegen die stroom invaart krijgt bagger over zich heen. Zich in dat middenveld bevindend is als zich vast houden aan een strohalm met wind langs alle kanten. In Rusland zal dat niet anders zijn. Daar zal het moedig zijn te argumenteren dat niet alle Oekraïners nazies zijn. Hier dien je van orks te spreken om je veilig tot de goeden te mogen rekenen. Wel beste Djimi. Ik zie dat opbod in ontmenselijking als morele lafheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen gaan niet stemmen. Van degene die wel stemmen in en Moldavie wonen stemt de meerderheid op pro-Russische partijen.
|
![]() |
![]() |