![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet wel niet of die lekker smaken...
![]() |
![]() |
![]() |
#3222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens men voor een niet-kostende keuze staat, is het altijd meer gezond verstand om de minst vervuilende optie te kiezen. Maar daar blijft het bij. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 mei 2019 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kinderen worden nu ingelicht door o.a. Greta, Anuna & Kyra over de MOEILIJKHEDEN die hen te wachten staan. Over hun MOGELIJKHEDEN heb ik nog niet veel gehoord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander ding is ook al geschreven, minstens 2 mensen op dit forum willen geen persoonlijk comfort opofferen om een futiele poging te doen iets te redden dat geen redding behoeft.
![]() |
![]() |
#3226 |
Minister-President
|
![]() Ik wou eigenlijk een Tesla kopen omwille van het taksvoordeel. Maar hoe langer deze histerie duurt, hoe meer zin ik krijg om nen dikke GLE AMG te kopen. Uit principe!
![]() |
#3227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat telt is de wedstrijd. Niet of die moeilijk of gemakkelijk is. Wat telt is winnen (voor nageslacht). Genieten, dat is voor MIJ, niet voor het nageslacht, dat moet enkel maar winnen. Als mens heb ik twee aspecten: - mijn bewustzijn. Mijn bewustzijn wil plezier, wil dat ik GENIET. - mijn biologisch bestaan. Als biologische entiteit wil ik dat mijn nageslacht bij de WINNAARS hoort. Ik wil niet speciaal dat mijn nageslacht geniet. Ideaal verslaan ze ander nageslacht. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 mei 2019 om 14:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens een deel dat je nog vergeet als aspect, het onbewuste, het gedeelte waar onder meer 'de vrije wil' in zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#3229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herken uw gevoel, kan ook geen Tesla meer zien. Als ge een lichte kritiek uit wordt uw neus afgebeten. De Tesla draad is de beste anti-reclame ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tesla haalt de hete kolen uit het vuur. De anderen zullen ervan profiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3231 |
Minister-President
|
![]() De nieuwe EQC van Mercedes ziet er ook veelbelovend uit. Maar nog niet beschikbaar in België voor de moment.
![]() |
#3232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wil zeggen dat het ultieme winnen is: mijn nageslacht leeft en alle andere leven is dood. Optimaal "winnen". De eindbedoeling van het leven: de enige overlevende winnaar zijn, het universum is nu van ons. Het ergste geval is: mijn nageslacht sterft uit, en ander leven leeft voort. Ergste "verlies", de anderen hebben gewonnen en wij radicaal verloren. Aanvaardbaar geval, maar minder verkiesbaar dan "ultiem winnen": iedereen dood. Tenminste hebben de anderen niet gewonnen ook niet. Twijfelgeval: iedereen overleeft. Immers, uit dat twijfelgeval kan zowel nog een latere ultieme overwinning komen (wij overleven, en al de rest dood) als het ultieme verlies (wij dood, anderen overleven). Of ook de "tweede keuze": iedereen dood. Gewoon uitstel van beslissing. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 mei 2019 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Siliconen kunt ge weg snijden vooraleer ge aan die ragout begint, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Anuna heeft meer politiek vernuft dan al die losers in de Wetstraat" zegt Kamal...zijn naam ontsnapt me nu (Een ekonoom)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3237 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Anuna is een over het paard getilde truttebel gecoached door haar activitische ouders die"... zegt Jef.. zijn naam ontsnapt me nu (een journalist)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kamal_Kharmach |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze politiekers hebben dat alleszins heel goed begrepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |