![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32861 |
Minister-President
|
![]() Ha! goed voorbeeld!
![]() Ik zou nu wel iets recenter proberen zoeken.
![]() |
#32862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het aantal verwijzingen naar websites met van de pot gerukte verhalen zoals Grayzone of Zerohedge is trouwens in vrije val... Zouden de Reptilians terug in hun vliegende schotel gekropen zijn en verlaten ze ons ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook: daar is niks mis mee als het UW volk is. Daar is alles mis mee als het anderen zijn. Uiteindelijk moet de wereld toch helemaal ingepalmd worden door een overwinnaar he. Om dan weer de divergeren, en te herbeginnen. Het gaat toch niet op dat er een aantal naast elkaar levende losers blijven zitten op hun eigen territorium, dat is een onstabiele situatie. Een van die losers zal minder loser zijn dan de anderen, en kan dan winst boeken door wat buren op te peuzelen, sterker te worden, en hierdoor nog gemakkelijker nog meer buren op te peuzelen zou ik denken. De "vredevolle wereld" is een inherent instabiele situatie die verder trouwens geen zin heeft, en gewoon "tijd verdoet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is eerder "waarom zou ik anderen in leven willen laten ?" Welk voordeel heeft het westen eraan dat Rusland bestaat zoals het bestaat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32865 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Elke aanzet tot ernstige discussie in de kiem gesmoord. Tx Patrick!
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 22 oktober 2022 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32866 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32867 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben mijn respect. Nugijweer.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 oktober 2022 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32868 |
Minister-President
|
![]() I yield. Ge wint
![]() |
#32869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) het is iemand die je eigenlijk graag ziet 2) die persoon doet nuttige dingen voor je 3) die persoon is te sterk, het gaat niet lukken 4) het kost teveel moeite 5) ik ga er ambras door krijgen DAT zijn toch de redenen waarom je de default oplossing, namelijk een andere afmaken, NIET doet ? Maar je moet toch nooit vragen waarom je WEL iemand zou vermoorden ? Als je geen goeie reden hebt om dat NIET te doen, doe je dat toch WEL ? Het bestaan van een andere die niet onder een van die 5 punten valt, is toch altijd nefast ? Het niet-bestaan daarvan is toch verkiesbaar boven het bestaan ? Omdat, juist, die andere een mens is, en dus in principe even gevaarlijk kan zijn als jijzelf ? (vandaar dat je dat niet toepast op dieren en zo, daarvan weet je dat ze niet (snel) zullen evolueren naar iets dat je niet meer zal kunnen vernietigen als het nodig blijkt). Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anderen vallen onder 3 klassen: 1) "wijzelf" (partners) 2) bruikbaar, indien onderworpen 3) te extermineren. Ik kan mij geen andere groep indenken. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32871 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32872 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen kunnen niet meer doen dan ze nu doen zonder WOII te veroorzaken. Rusland heeft het moeilijk, maar ze geven niet op en zullen dit langer volhouden dan het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven geloven .....
Dat is het enige nog dat er rest hé.... https://www.youtube.com/watch?v=4QN7kmOhBMw |
![]() |
![]() |
![]() |
#32876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://youtu.be/8Bw2wyG1l2M
Nog meer begrafenissen van gesneuvelde soldaten in West-Oekraine. Ze hebben een echte doodscultus, net als de Russen. In het Westen mag niet over de dood gesproken worden, is ongepast. Soldaten uit Zuid- en Oost-Oekraine lopen dikwijls over naar de Russen. In die regio s wordt vooral aangeworven door de uiterst-rechtse milities, dikwijls manu militare. Het echte gezicht van de oorlog zie je in zulke taferelen. Het niet nakomen van de Minsk vredesakkoorden was een misdaad, maar de Russen staan open voor compromis. Wat mij betreft, in plaats van de boel op te jutten zou het Westen moeten een bemiddelende rol spelen. Maar jammer genoeg heeft patrickve weer gelijk. Onze elite zit geen rotte moer in met het leed van gewone mensen, dat geldt trouwens ook voor de Oekraiense en Russische elite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32878 |
Minister-President
|
![]() Nee inderdaad. Ik heb eens diep gezucht.
Op elk van je punten is he mogelijk in lengte te reageren, maar staat ge daarvoor open? Is er 0,1% kans dat ge anders gaat denken na die discussie dan voor de discussie? Uit onze eerdere discussies denk ik van niet. Dus ja, waarom er dan nog over discussieren. ergo I shouldn't have brought it up
![]() |
#32879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kosovo was een deel van Servie. Slovenie en Kroatie scheidden zich onconstitutioneel af. Niets is eeuwig, dus ook de huidige grenzen van Oekraine niet. Het Westen heeft een dubbele moraal op dat vlak. Rusland werd beschouwd als de opvolger van de SU, dat werd vastgelegd in verschillende, bindende verdragen. (anders dan het memorandum van Boedapest dat niet bindend was) Laatst gewijzigd door tomm : 23 oktober 2022 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na één minuut schoot van zo'n peloton nieuwbakken frontsoldaten er nog eentje over ,de andere 19 hadden het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld omdat ze het slachtoffer waren geworden van een acute loodvergiftiging... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 oktober 2022 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |