![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is nieuw. Eriksson als medeoprichter van het Vlaams Blok. We leren elke dag bij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat maakt mij dat nu uit of een deel mensen nazi liederen zingt ook al zijn ze al dan niet lid van een politieke partij.
De opkomst van hitler en zijn nazi's moet je in dat tijdsbeeld plaatsen en had verschillende oorzaken waaronder het verdrag van versailles na WO 1. Dat er nu weer steeds meer mensen op rechtse nationalistische partijen gaan stemmen is door het jarenlang wanbeleid van de gevestigde politieke partijen vanaf de jaren 50' de multiculturele samenleving is een utopie en kan alleen in vrede blijven bestaan zolang er genoeg welvaart is maar van zodra er economische en ecologische problemen komen neigt elke mens naar nationalistische gevoelens. En het kapitalisme zal verder zorgen voor een slechtere economie in het westen en dalende welvaart met als gevolg dat rechtse partijen steeds grond zullen winnen al is het enkel door de knoeiboel van de traditionele partijen hier in belgië maar ook elders in europa Het ironische is dat onze nazi erfenis hoogstwaarschijnlijk zal leiden tot een nieuw nog groter conflict namelijk een burgeroorlog in heel europa tussen de verschillende volkeren onderling. Hoe meer je rechts negeert of probeert te verbannen hoe harder en groter het zal terug slaan. Men heeft dus nog steeds geen lessen getrokken uit WO 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn kranten, websites, ... die elke dag zoiets uit hun duim zuigen. Waarom is Verstrepen dan niet opgestapt toen hij deze liederen zou hebben gehoord? Waarom heb je Verstrepen jaren niet geloofd en nu plots wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nogmaals, ik ging in de gemeente waar ik woon naar een debat waar een jong persoon van het Vlaams Belang aan deelnam. Deze persoon werd door de vertegenwordiger van Groen! uitgemaakt voor 'vuile zwarte' terwijl de ouders van deze VB'er zelf leden van Groen! bleken te zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Verstrepen is in mijn ogen nog steeds een opportunist die bij LDD meer dan waarschijnlijk de lijst in Antwerpen zal mogen trekken en dus zo zijn zitje in het parlement veilig zal stellen. Hij schrijft in zijn boek zelf dat hij overhoop lag met een deel van 'de harde kern' van het Vlaams Belang en dat 'deze harde kern' het voor het zeggen heeft. Hij zag zijn zitje in het parlement dus verloren gaan. En heel grappig is dat hij meermaals in zijn boek schrijft dat Annemans en Dewinter niet tot de 'harde kern' zou behoren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo gaat het in Belgie, Verstrepen was een zwarte smeerlap toen hij bij het VB was en nu is hij een goede....
Stopt daar eens mee aub. Zoals de smeerlap die David Duke te slapen legde, nu is dat een goede LDD'er. Stopt daar eens mee aub, voor mij is het wat al te doorzichtig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Verstrepen was een goede toen hij bij het VB zat en nu is hij een smeerlap" Ook mee stoppen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||||||||||||||||||||
|
![]() [quote=De_Laatste_Belg;3722640]
Citaat:
![]() Hoe krijg je het voor mekaar om in één alinea zoveel onzin en tegenspraak te ballen. Is dat verplicht ter linkerzijde of hoe zit dat? Je moet dus een protestpartij bekampen omdat alle politieke partijen er rekening moeten mee houden. ![]() Citaat:
Aha...weer een crossmediale doorsnede van de gemiddelde VB miltant. Het zal mij benieuwen... ![]() Citaat:
![]() Zou het niet getuigen van een gevoel van elementaire democratie of toch tenminste van een zweem van journalistieke eerlijkheid om de "VB aanhangers" eens in de media aan het woord te laten? Dan kunnen we deze 25 jaar oude theroie eens eindelijk met eigen ogen aanschouwen. Citaat:
Want vergis U niet hé: Om deze gratuite beledigingen te uiten worden mensen echt betaald hé in dit land; daar krijgen ze subsidies, lintjes, titels, feestjes en lauweringen en benoemingen voor in de ons kent ons maatschappij. Citaat:
Heb je hier niet een stukje uit uw essay vergeten? Hierboven stel je dat je gaat blootleggen hoe een modale VB militant denkt, en hieronder begin je reeds met de afgezaagde hate-speech en loze beschuldigingen....daartussenin moet normaal de ontwikkeling, bewijsvoering en verbandlegging zitten hoor vriend... Voor alle duidelijkheid: De beschuldiging dat de VB-forumleden mensen doodschieten in Antwerpen helpt uw zoekgeraakte onderbouwing niet echt vooruit hoor. Citaat:
Dat maakt hun uniek in het politieke landschap vind je niet? Citaat:
Er zitten bij het VB niet meer racisten dan in andere partijen, zelfs niet volgens de laatste nieuwe muilkorfwetten. En dat kan ik, in tegenstelling tot uw lauw gezwets, wél bewijzen: België heeft de meest stringente antiracismewetgeving ter wereld: ooit van het CGKR gehoord?...nuf said... Citaat:
Dikke bull shitt: niks vrije meningsuiting. de mening van het VB wordt openlijk gediscrimineerd en in tegenstelling tot uw lauw gezwets kan ik ook dit zwart op wit bewijzen. Ik denk onder andere aan de nota: "de VRT en de democratische samenleving". Ik denk aan de meest recente studie waarbij eens te meer werd bevestigd dat een overgrote meerderheid van journalisten van linkse tot extreem linkse ideologiën zijn. Ik denk aan het cordon mediatique. Citaat:
Jij wil enerzijds andersdenkenden nog meer beknotten in het uiten van hun mening en anderzijds dingen uit de illegaliteit halen. Waar denk je dan aan? Aan het legaliseren van de eindeloze stroom van linkse financiële en andere fraudezaken? Maar U moet weten: dat hoeft helemaal niet meer. Kijk maar naar het geval Slangen: Veroordeeld maar meer dan ooit nutteloze overheidsopdrachten Kijik maar naar het geval Moerman: met letterlijk applaus van links Kijk maar naar het geval Dewael/Koekelbergs: Zij blijven toch gewoon zitten? Zij hoeven helemaal geen legalisering van hun illegaal gedrag. Moest ik dezelfde extrapolaties gebruiken als U zou ik nu kunnen zeggen: "we weten allemaal hoe corrupt links (paars) wel is". Maar dat doe ik niet omdat dit getuigt van een enorme intellectuële bekrompenheid. Citaat:
Citaat:
Tientallen miljoenen per jaar wordt er uitgegeven in dit land om 1 (één) partij in het oog te houden en voor de rechtbank te slepen als ze tegen deze wet zondigen. Is het daarenboven uw natte droom om intentieprocessen te voeren? Die Gedanken sind frei... Citaat:
Het tegendeel is waar. De discriminatiewetten werden de afgelopen jaren juist verstrengd om de VZW's met terugwerkende kracht te kunnen veroordelen. Citaat:
U maakt propaganda voor de meest totalitaristische staatsvormen ooit. "Mijn mening is de juiste en de mening die daartegen ingaat zal ik verbieden"...Jozef, Adolf, Pol, Fidel, Kim Il, Mao enz zijn U reeds voorgegaan mijn beste. Citaat:
Citaat:
![]() Calumniare audacter, semper aliquid haeret Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het is namelijk de enige partij die niet deelachtig is aan mediatieke fraude. Citaat:
Zou dit voor de ganse linkiewinnkiebeweging staan vraag ik mij af? Eindelijk is het hoge woord eruit. U bent een anti-democraat en wil bijgevolg bij gebrek aan succes om de opositie te muilkorven deze democratie nog verder aan banden leggen. Als je dat nu helemaal bovenaan had geschreven dat had ik jouw gezeik niet tot hier moeten lezen en was alles voor iedereen onmiddellijk duidelijk geweest. Citaat:
Heb jij niet door hoezeer jij de eventuele Joodse lezer op dit forum beledigt door het Nazisme te vergelijken met de meest democratische partij van België? Het ligt niet in mijn gedachtengoed om U die beledigingen tegenover het Joodse volk te verbieden maar jouw gebrek aan empathie, welvoeglijkheid en medeleven tegenover die miljoenen slachtoffers stuit mij als democraat en Vlaams Nationalist met een open blik op de wereld wel tegen de borst. Citaat:
Ook deze doorlichting blijft slechts gefundeert op "we weten toch allemaal..." en "wij moeten de democratie aan banden leggen...".... Ondanks het feit dat U tenminste eerlijk bent in uw ontboezeming om de democratie nog verder af te breken moet ik vaststellen dat met tegenstrevers zoals jij het VB helemaal geen medestanders nodig heeft.
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in de plaats van eender welke andere partijleider een dergelijk stuk vergif snel verwijderen uit mijn partij teneinde verzieking te voorkomen. Dat soort persoonlijkheden noemt met terecht, een adder. Een adder die over lijken gaat alleen met het oog op zichzelf naar voor te werken. Vandaag steekt hij met messen in de rug van het VB, morgen, wanneer het hem goed uitkomt, doet hij het met zijn huidige gastheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel zitten er nog zo bij het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
|
![]() Persoonlijk heb ik nooit geloofd in Verstrepen, maar inderdaad, u hebt daar een punt, ook mee stoppen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het Pantzerlied wel leuk anders. Ik zing het soms ook... maar dan prive want ik kan niet goed zingen.
Zo... moet ik nu in een cordon? |
![]() |
![]() |