![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En rapporteer me gerust, die vier strafpunten kunnen me geen bal schelen. Ik heb het gewoon gehad met jou de laatste tijd hier!
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foto van na het ontzetten van één van de gastsprekers ??? Al dat dan de bende "gewapende" rechtsen zijn , mogen ze wel eens andere staven zoeken , ik zie ze niet ... ![]() Wel een oudere man en ernaast iemand met handschoenen aan , maar als dat de befaamde bokshandschoenen zijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Minister-President
|
![]() De bebloede "vriend" van Dewinter, die Dewinter ook graag gebruikt voor het oog van de camera, is Voorpost-militant Luc De Corte.
Het is niet de eerste maal dat De Corte, vroeger OCMW-raadslid voor het Vlaams Belang in Evergem, knokkenderwijs in de belangstelling komt. Vorig jaar raakte hij in de maand augustus - "door een samenloop van omstandigheden" - betrokken in een caféruzie en vechtpartij met enkele jongeren. De man verliet daarop, op aandrang het VB. Beweer maar rustig voort dat NSV, Voorpost en NSA niet gewelddadig zijn: de beelden, vroegere verhalen en foto's spreken jullie tegen. tevens grappig dat het naast anti-fa vs extreem-rechts het ook een strijd bleek van huisvaders met bedenkele sympathiën op politiek vlak tégen studenten die geen extreem-rechts dulden op hun unief. Het gedrag van Voorpost zal alleen de strijd tegen dit soort fascistische organisaties alleen maar intenser en fanatieker maken. Houzee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Gouverneur
|
![]() ----
Laatst gewijzigd door Dope : 9 oktober 2008 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister
|
![]() De mensen op de bovenste foto zoeken dekking voor het waterkanon.
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet zingen.
![]() Maar ik kan wel backstage goeie wijn e.d. klaarzetten? ![]()
![]() |
#328 |
Minister-President
|
![]() grappig weer hoe extreem-rechts manipuleert..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke zin?
Ik ben geen verdediger van Voorpost en co, maar als ik de zaak louter objectief bekijk kan ik enkel maar concluderen dat extreem-links geen voorstander is van vrijheid van meningsuiting. Met welk recht blokkeren ze een debat? Een debat dat goedgekeurd was!
![]() |
#330 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat dan degenen zijn die binnen tien jaar iets moeten betekenen in de maatschappij ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alle foto's en filmpjes wijzen dan ook in die richting ... ![]() Citaat:
De waarheid is simpel hoor , ze kwamen buiten onder politiebegeleiding , en hadden geen wapens bij ... De filmpjes van de linksen zelf die onmiddelijk erna de zaal binnenkwamen tonen ook dat er geen wapens lagen in de zaal .... Hadden ze die mss opgegeten na vier uur onrechtmatig vastgehouden te zijn ??? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Minister-President
|
![]() afgezien of je die blokkade goed vond... de reactie er op is erover. en toont nog maar eens dat het NSV geen groepering als een andere is.
over "manipulatie": zie dewinter die vechtersjas decorte voor de camera sleept, iemand hier een paar minuten geleden die zegt dat mensen wegdoken voor projectielen op de foto terwijl je goed ziet dat ze van het waterkanon wegduiken, de handschoenen die er eerst waren uit mode maar nu op foto duidelijk tonen dat ze er zijn om de kneukeltjes niet te veel pijn te bezorgen bij het kloppen, enzoverder enzoverder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beginnen we het al te vergeten?
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 9 oktober 2008 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Minister-President
|
![]() goh..
"extreem-links" in dit geval was een ruime hoeveelheid studenten van de unief zelf.. maar ja, elke tegenstander van het NSV is in principe een extreem-links iemand zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() extreem links gaat hier zwaar in de fout - ze willen geen vrije meningsuiting meer - zeer logisch aangezien hun ideetjes nu eenmaal meer aanleunen bij de nazis dan de oh zo gehate extreem rechtse ... tja de waarheid doet pijn he dus laten we zorgen dat iedereen die andersdenkend is het zwijgen wordt opgelegd - brrrr extreem links brrrr vrije meningsuiting moet heilig zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door shaddy : 9 oktober 2008 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |