![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer heb je mij al poco genoemd? Hoeveel keer heb ik jou (of iemand anders) uitgescholden? En zet er de link naar de berichten bij want ik wil eens bewijzen van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermijd zulke dooddoener woordjes. Ik geef liever een beschrijving en bewijsvoering van het gegeven. Is veel accurater. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist niet dat 'politieke correcteling' een scheldwoord was.
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
integendeel het is een manier van leven..... simpel toch eigenlijk zou je je niet eens mogen aangesproken voelen als je trots bent op het woord poco...snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal het hen wel ten stelligste aanraden om geen vlees te eten. En ik kan daar redelijk heftig in zijn. Ps: En volgens mij maakt het voor een varken of een rund niet zoveel uit hoe een het geslacht wordt. Het eindresultaat blijft hetzelfde. Het is ongeveer hetzelfde als kiezen tussen ophanging, electrische stoel of vuurpeloton.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 21:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat platbranden maar aan hen over die daar véél meer ervaring mee hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb met u nog niet veel discussies gehad dus kan ik ook moeilijk over uw zogenaamde 'bewijzen' oordelen. Feit is dat de zogenaamde 'progressieven' al jaren het beleid voeren en dat het ook hen te wijten is dat we zo diep in de str*nt zitten met 'de verrijking' en alle problemen dat dit met zich mee brengt. Van hoofddoekjes weigeren af te zetten, evolutietheorie verwerpen (want dat staat zo niet in de koran meneer en neen ik luitser niet naar vrouwen of ongelovigen) tot regelrechte straatterreur. De politiemensen zijn immers racieeeeeesten. Geef toe, een ware verrijking.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() U bent duidelijk niet op de hoogte van wat onze poco regering heeft toegestaan. jarenlang hebben wij als veggies gevochten voor verdoving bij slachten. Onlangs hebben studies aangetoond dat elk dier dat wordt gekeeld minutenlang paniek en pijn voelt bij het leegbloeden. Dus wij in belgie waren humaan en verboden slachten zonder verdoving. dit was buiten de pocos en de islambroeders gerekend ...ze hebben erdoor gekregen dat hier in belgie terug zonder verdoving mag worden geslacht. Sterker nog ze assmilieren hele scholen naar halal onder druk van de imam en de islamleraar. Waar ze vroeger genoegen namen met veggie eten willen ze nu halal en moeten ook de ongelovigen kinderen halal eten. Over bad karma gesproken.... hoe kan men dan nog langer stemmen of sympathie hebben voor linkse partijen die voor dit leed bij dieren hebben gezorgd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik ben geen zwarte zeer zeker geen verrader van eigen volk aan de islammieten ik heb liever dat u roept dat ik lieg dan dat ik iemand zal verraden nooit ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben echt niet mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#337 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb al dikwijls gemerkt dat het bij mensen die hier zitten te fulmineren tegen de Islam het blijkbaar niet gaat over de islam zelf maar over moslims en andere migranten. Er is een wezenlijk verschil tussen religie en mensen. En men probeert via de Islam deze mensen zwart te maken. De Islam is een verachtelijke religie net zoals alle anderen. Maar deze methode zou hetzelfde zijn als de bijbel gebruiken om alle christenen zwart te maken. Enige nuance is dus ver zoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord eens op de vraag. Je schreef "poco's schelden er op los" Je noemde me talloze keren poco. Waar heb ik je ooit uitgescholden? (citeer het bericht want ik wil eens bewijzen van jou beweringen) |
|||
![]() |
![]() |