![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je niet, meningen zijn geen argumenten, volgens jou dus wel, dan is mijn mening net zo goed een argument - volgens je eigen logica!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je het allemaal niet meer zo goed nu - dat je met wat vage, wazige zinnen afkomt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wie heeft tweemaal het Iraakse leger verslagen in een minimum van tijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus volgens u zijn alle getallen, namen, datums en plaatsen die ik u heb gegeven meningen? "Wát had ik dan precies 'ontkend'?" Dat die Bosnische moslims voornamelijk niet uit ideologische redenen vochten. "Welke geloofwaardigheid - dat ik zeg dat je die dingen tegenwoordig allemaal op het internet kan vinden?" U slaat nagels met koppen! Idd, welke geloofwaardigheid... "Weet je het allemaal niet meer zo goed nu - dat je met wat vage, wazige zinnen afkomt?" In tegenstelling tot u weet ik het maar al te best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had het niet over het Iraakse leger. En dan over je andere argumenten: ik had het over recente oorlogen. In de tijd van Lawrence van Arabië, bestond er nog geen Pakistan, noch had Iran nucleaire wapens. Dus enige recente oorlogen die bewijzen dat de Westerse legers het halen van de Turkse, Iraanse of Pakistaanse? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Viesss !!! Goodbye schwarze Seele!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij bestaat niet meer voor mij - net als dat ander 'sujet' dat ik al effe negeer.
Gij en dat andere 'sujet' zijn een schande voor de mensheid - moord ridiculiseren - ik wens niemand wat ergs toe - maar jullie mogen van mij wel eens in zo'n situatie zitten dat je een naaste bloedverwant - je kind bvb moet afgeven - liefst in dezelfde omstandigheden - laten we dan nog eens praten - over ne Marokkaan die een 'lap' krijgt!
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat wenst anderen dan zulke zaken toe. Over onmens gesproken. Laatst gewijzigd door anoniempje : 6 juni 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Over ontwijken en niet antwoorden op vragen gesproken... Ik wacht nog altijd op uw antwoord op mijn post #224 in deze draad
U mag het ook hier beantwoorden. En om het u makkelijker te maken, zal ik mijn vraag nogmaals herhalen: Als u de rituele slachting van Theo van Gogh geen slachting vindt, maar slechts een gewone, 12 in een dozijn huis-tuin-en-keukenmoord, wat is voor u dan wel een slachting? Nou? |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je geen inhoudelijke argumenten kan geven ga je maar mensen negeren...? ![]() "moord ridiculiseren" Waar? Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 6 juni 2009 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Welnu, hier hebt u alsnog mijn antwoord. Slachting: Een bloedbad, slachting of massamoord is de moord op meerdere personen in een incident. Doorgaans zijn de slachtoffers van een bloedbad ... Bron: http://www.google.be/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq= |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 6 juni 2009 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heet hypocrisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb! Ik plaats die tik die die Duitser gaf trouwens niet buiten proportie. Ik vond die tik onterecht, maar blaas deze helemaal niet op. Dat is iets dat u erbij verzint! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |