![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Europees Commissaris
|
![]() Toevallig: Jouw goedkope en op lucht gebaseerde beschuldiging blijkt niet te kloppen je gaat vervolgens mierenneuken over een dt-fout.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 juni 2009 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een verkeersongeluk dat in Jeruzalem plaats vond op de dag van de sabbat, vormde voor hem aanleiding om zich in de verhouding tussen joden en niet-joden te gaan verdiepen. Shahak verbaasde er zich over dat een ultra-religieuze jood die op de plaats van het ongeluk aanwezig was, weigerde om een ambulance te bellen voor een gewonde niet-jood. Volgens de religieuze jood was het hem in religieus opzicht verboden om een niet-jood te helpen op de dag van de Sabbat. Dit voorval zorgde er voor dat er iets plofte bij Shahak, want hij vroeg zich af hoe een dergelijke onmenselijke opstelling in religieuze zin te verdedigen viel. http://www.stelling.nl/kleintje/edelfask/018a.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 21 juni 2009 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw vergelijking raakt kant noch wal. Ik weet niet of en hoe liberalist het Israelisch-Palestijns conflict heeft gehad op school, maar mijn ervaring is juist dat -net als op het forum- mijn klas enorm verdeeld was, ondanks dat iedereen dezelfde leerstof had.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 juni 2009 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 juni 2009 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan raad ik U toch aan eens wat bredere informatie op te doen dan enkel op uw propagandasites wat rond te neuzen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Europees Commissaris
|
![]() Een niet-neutrale docent is dodelijk in een buitengewoon lastig conflict als deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soit, bij ons was dat zelfs geen thema in de geschiedenisles. Ik weet dat veel hele of halve calvinisten in Nederland een irrationele bewondering voor Israël hebben en dat de Anne-Frank-stichting bepaalt wat goede of slechte discriminatie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Ik zeg discriminatie, niet racisme. De joden mogen discrimineren van mij, maar ze mogen Duitsers of Palestijnen of ons niet het recht ontnemen om dat OOK te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was daar een keer in dat Anne Frankhuis met mijn dochter, een groot Anne Frankfan. Ik moest daar 3 euro lappen voor een kop koffie met een koek en ergerde me aan de zeer commerciële opzet van dat museum.
Ik werd door een medewerkster geattendeerd dat ik niet mocht filmen. Zij sprak mij meteen in het Engels aan, waarop ik per abuis zei "Spechen Sie bitte Deutsch Fraulein - pauze - of gewoon in het Nederlands". Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 21 juni 2009 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral de laatste zin is veelzeggend: "The Israeli government says the law is necessary to prevent terror attacks."
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 22 juni 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |