![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Zelfs de dag dat allochtonen in Europa in de meerderheid zouden zijn , zal ik nog beschouwen dat het aan de autochtonen behoort. En met Europese autochtonen bedoel ik mensen wiens wortels daar reeds eeuwen liggen. Géén kerels wiens groot- of overgrootvader in een woestijn, of in de rimboe duizenden kilometers van Europa weg leefde.
Ik zie de zaken net als de arabieren en negers die de kolonialen hun land uit wilden : ik vind dat ze hier niks te zoeken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zondebok : 6 augustus 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Minister-President
|
![]() locatie:diep in het café van de leeuw van vlaanderen
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister-President
|
![]() de uwen natuurlijk,slimmeke
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Minister-President
|
![]() je taalgebruik en stijl spreekt dat wel tegen
![]() |
#328 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een van hen is gisteren getrouwd, haar man heeft heel veel bruidsschat moeten geven, ik schrok echt van het bedrag maar daar is geen cent bij voor de familie, dat is allemaal voor haar, door haarzelf te besteden zoals ze wil en een 'verzekering' dat ze verder kan, mocht hij haar ooit willen scheiden. Goed geregeld, toch? Ik kan niet zeggen of hun manier van werken beter of slechter is dan de onze. Wij zijn dan wel 'vrij' om te kiezen maar maken heel vaak een verkeerde keuze. Voor ons lijkt het wel 'raar' hoe het bij hen gaat maar wil dat daarom zeggen dat het verkeerd of slechter is? Wat me ook opvalt is dat hier geen onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende culturen, Marokkanen en Turken worden hier in één adem genoemd maar dat is een wereld van verschil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Als rasechte Europeaan zie ik niet -Europese migranten liever komen dan gaan. Wat is daar tegenstrijdig aan ?
En ik voel mij meer Europeaan dan Vlaming, zo wat ? Belg voel ik me helemaal al niet , het enige Belgische aan mij zijn mijn papieren. Vlaanderen is voor mij een deel van Europa. Dat het recht heeft om zijn eigen leventje te leidden, zonder overspoeld te worden door alle gelukzoekers ter wereld , en zonder te moeten opdraaien voor het onderhoud van hun Waalse geburen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ziet men enkel in vrouwen slachtoffers en nooit in de mannen ? Akkoord, mannen zijn minder kieskeurig als het aankomt op seks en ze zijn meestal fysiek sterker maar gelukkiger worden ze toch ook niet van een gedwongen ongelukkig huwelijk. Toch worden enkel vrouwen in een gedwongen huwelijk in onze samenleving als slachtoffer gezien.
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal als jonge gezonde snaak met een goede appetijt maar uitgehuwelijkt worden aan het lelijkste tante nonneke dat ze konden vinden.
(ik zou dan langs mijn neus toch zeggen , tegen der alte, ge weet toch dat ik er over beslis om welk rusthuis dat ge terecht komt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze ginder blijven kan me dat eigenlijk weinig schelen.
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zij in hun eigen land(en) doen kan mij ook weinig schelen.
Maak van meetje een meervoudsvorm want als u een ziekenhuis aandoet in wat staat voor ‘ons’ land dan ben je daar meestal de enige Belg die daar rondloopt. Zij kennen de wegen…. ![]() Op dat vlak sta ik in extremis zelfs volledig achter Trump in de zin van: zij die geen meerwaarde zijn voor het land eruit zetten. In een bijlage van een Magazine viel zelfs te lezen: de grootste deportatie ooit. Zou men daar in de EU ook niet beter aan beginnen of is dat te ver gezocht? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2025 om 08:06. |
![]() |
![]() |