![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Los daarvan zijn het niet WIJ die kinderen verhandelen om voor dergelijke praktijken ingezet te worden en bovendien pleit ik al jarenlang voor een soort 'regulariserende' taks waarbij producten uit lage loonlanden systematisch belast worden om op die wijze te bekomen dat de lonen en het welzijn aldaar wat hoger komen te liggen. De hele uitleg zou me hier te ver drijven; ik kan u wel nog zeggen dat er dan tal van politici, economisten en zelfs ontwikkelingswerkers zijn die er tegen zijn omdat 'het werk van die kindjes hele gezinnen rechthoudt...' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Gouverneur
|
![]() Bovendien zijn Palestijnen en Joden zeer nauw verwant (raciaal gezien). Nochtans geen twee volkeren die verder van mekaar af staan op ideologisch vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja guido, begrijpen doen we dat allemaal maar willen aanvaarden niet. Vele willen eigenlijk niet liever dan juist het tegenovergestelde bewerkstelligen omwille van de helpende hand uit te steken naar die lage loonlanden, alleen helpen ze die daar niet mee, ze helpen alleen de vetgemeste bedrijfsbestuursleden die naar daar zijn afgezakt zich daar nog wat vetter te mesten.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 augustus 2009 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Vreemdeling
|
![]() Het maakt me razend..., die moslima's met hun vodden op hun kop! En dan nog een grote mond hebben over discriminatie, etc, omdat ze in scholen dat moeten afdoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zelfs verder gaan: wat doe je met diensten geconsumeerd in het buitenland ? Iedereen gaat op reis bvb naar turkije, waar er minder btw, minder sociale lasten en minder belastingen betaald worden op die 'reis-dienst' In principe zou dus de 'sociale' waarde van de reis geboekt in een hotel zo moeten gecompenseerd worden. Het probleem is niet protectionisme, maar de europese regels die de consument toelaat te gaan shoppen in europa waar hij wil.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2009 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw autootje mag niet te veel uitstoten zene. Daar mag je soms maar max 80 mee rijden omdat er teveel bezoedeling is terwijl, waar dat die bezoedeling dan juist zo groot is, de autootjes allemaal zo goed als stil staan vanwege de file. Goede regering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kwallen zijn het die meer kakelen dan eieren leggen!
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#332 |
Staatssecretaris
|
![]() Islam is een religie. Racisme is een zaak van huidskleur alleen. Niet iedereen in het Midden-Oosten hangt de Islam aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
Of hoe ga je de behandeling benoemen die de Noord-Ierse katholieken moesten ondergaan? Was de houding van de Japanse bezetter in China dan geen racisme te noemen? Wat met de vele flaminganten die Olivier Maingain een anti-Vlaamse racist vinden?
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
|
![]() hetzelfde als katholieke afkomst, joodse afkomst, etc etc.
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt niet Katholiek, Joods, Islamitisch geboren. Dat wordt eringeboord door je ouders, in samenwerking met geestelijken. Iemand is dus enkel van Katholieke afkomst in de zin dat ik van bierdrinkende afkomst ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |