![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Parlementslid
|
![]() Mijn 'Obsessie' is net andersom. Met veel minder volk zou ons land evengoed runnen, dan met een overlast aan mensen.
(Minder, maar beter en goed opgeleide en geschoolde talenten, maken een grotere kans gelukkig te leven en sociaal te scoren dan een 'Massa' dat niet of amper opgevoed en doelloos zwervende blijft). Deze die denken dat er verplichtend 'werkvolk' moet bijkomen om de economie aan gang te houden, vergissen zich van 'behoeftepatroon'' . Het enige dat een blijvende aanzweling van de Wereldbevolking zal veroorzaken is, een verstrakking van de 'economische' kloof tussen rijk en arm. (o.a wegens het vraag en aanbod mechanisme, bij voedsel schraalheid) De gevolgen hiervan zijn mathematisch onweerlegbaar: Ik wens dan ook kordaat te stellen, dat de volkeren welke om egoïstische beweegredenen, steeds meer om meer nazaten opwekken, de kans op weelde en 'geluk' zullen kunnen zien wegkwijnen, naargelang de 'demografische'cijfers de hoogte in gaan. In deze optiek, word verondersteld dat er sowieso een 'high level' kans inzit dat deze individuen, ofwel: doodarm door het leven zullen gaan, ofwel, als 'kanonnenvlees' zullen gebruikt worden in een of andere toekomstige oorlog tot de roem van de almachtige 'God POEN'. Laatst gewijzigd door bruggeman : 22 september 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verplichte emigratie naar afrika, kan ook, om de pyramide daar beter te maken, en de levensverwachtingen van afrika omhoog te helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Riskeren we natuurlijk dat de afrikanen terug naar afrika komen... zo kunnen we wel bezig blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige domme eraan is natuurlijk dat ons uitbetaald pensioen rechtstreeks buiten Belgie gaat, en er geen economisch effect is van de spreiding van ons pensioeninkomen naar het buitenland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar we doen het onszelf wel wat aan. Waarom kopen de mensen een buitenverblijf in Turkye... Om het goede weer, het goedkope leven, de lage belastingen (zij het dan wel mede omdat het in het zwart is)... Terwijl hier het weer hoogstens middelmatig is, het leven niet goedkoop is, en alles zowat wordt wegbelast... Trouwens het fenomeen van geld verdienen in Belgie, en uitgeven in het buitenland, doet zich nog een decade erger voor bij de migranten. Laatst gewijzigd door Bob : 22 september 2009 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Parlementslid
|
![]() De lucht van 'Molenbeek' zou weleens de 'boom' kunnen zijn, die het 'woud' verstopt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met kan gerust stellen dat onze 'ouderen van dagen' -/* 50% van de 'entertainment' vluchten uitmaken. En dan nog maar zingen van: ('k zie zo gère mèn duivekot!!!!) lol ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat een hier zijn botten zit af te draaien voor zijn familie is op zich zo erg niet, het is erger als ze hier leven op water en brood , leven van de openbare onderstand en de rest overschrijven naar hun afrikaanse heimat... Zoek het economisch model hierachter ??? Bij deze zijn onze sociale instellingen gewoon de grootste 3dewereldsponsors geworden van de wereld. Ik denk dat belgie als je die begroting meetelt daarmee kampioen ontwikkelingshulp is, ondanks ons imago van weinig te geven aan ontwikkelingslanden. Het enige dat je kunt zeggen, het gaat niet naar grote projecten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan die mop van 'Coluche' :...........zolang dat ik win (krijg) blijf ik spelen (zuigen) - Zij hij, (met wisselgeld ter hand) tegen een 'drankautomaat'. ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 23 september 2009 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze die parlementaire vraag niet stellen:
wat is het bedrag dat via de POST en zo via Western Union getransferreerd wordt naar ontwikkelingslanden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Youth bulge Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral opvalt is dat de regime-media het vertikken eens grondig te komen uitpluizen w�*t er precies allemaal aan de hand is in Molenbeek, zolang het 'rustig' blijft. Het is pas als er wat sensationele beelden van rel schoppende 'jongeren' en een 'harde aanpak' door de ordediensten kunnen worden gemaakt, dat ze als aasgieren op een lijk neerstrijken. O ja, ik vergat natuurlijk nog de safari-tocht van een prominente politicus (die moest helaas wèl beroep doen op buitenlandse persmuskieten) en een interview met een onafhankelijke onderzoekster die men ook liever mass�*�*l negeert. En terwijl de heer Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux een vrij podium voor zijn krokodillentranen wordt aangeboden, krijgen enkele anonieme politie-agenten als troostprijs enkele minuutjes om hun zegje te doen. Mensen van ter plekke, die al j�*ren proberen iets aan de verrotte situatie te doen, worden steevast met een kluitje in het riet gestuurd. Wat kan men immers aanvangen met die vervelende mannekes en vrouwkes met een 'eigen agenda', zijnde koppig blijven proberen om de lont UIT het kruitvat te halen, nietwaar? Die lastpakken willen niet in het kadertje 'goed' tegen 'slecht' passen, zeg. Hoe dùrven ze!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() djimi,
Wat is er volgens jou juist gaande in Molenbeek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
terwijl het werk 'op het terrein' op enkele schaarse uitzonderingen na vooral door 'vreemdelingen' wordt verricht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op te vatten als 'verrotting': van het sociale weefsel, van de politieke zeden, van het leefmilieu, ... Het ziet er naar uit dat er een doelbewuste 'strategie' achter steekt, maar om dat allemaal eens goed uit te zoeken heb ik meer tijd nodig. Molenbeek doet mij in heel wat opzichten denken aan Charleroi.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 september 2009 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat we met deze stellingname nogal "off topic" gaan.. Do jes : ik ben inderdaad van mening dat er zeer veel staten zijn die hun eigen ontwikkeling niet ter harte nemen en passief toezien op het binnenstromen van ontwikkelingsgelden en het steeds aanzienlijkere deel van de emigrantengelden. Het aandeel van de belgische immigranten verzinkt hierbij in het niet in vergelijking van de kapitalen bijeengeschraapt door de arbeiders en arbeidsters ex. de Fillipijnen in de Arabische Golfstaten. zou het geen heerlijke gedachte zijn de jongetjes die hier wegens racisme of onwil van hunnentwege eventjes te deporteren naar de bouwwerven van Quatar, Abu dhabi, Koeweit enz.. dan leven ze meteen ook in de door hun fundamentalistische ingesteldheid in een ideale moslimmaatschappij ! Misschien hebben ze dan zelfs nog meer geld om naar hun achtergebleven familieleden te sturen (NOT?) Het probleem lijkt me op een vrije markt voor "mensenhandel", maar de medicijn nl. verplichte vestiging lijkt me erger dan de kwaal. In ieder geval moet het stoppen mensen de kans te ontzeggen om door arbeid een menswaardig bestaan te kunnen opbouwen - dit kan men in ieder geval niet ongestraft blijven doen !
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het eender lag aan incompetentie en onkunde. Maar mijn beeld is dan ook slechts een interpolatie van de punten die ik binnenkrijg langs allerlei kanalen, volgens mijn kennis van de soortgelijke jeugd. Maar ik ken helaas de situatie niet ter plaatse. Je bedoelt dat dit voor iemand zeer nuttig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Divide et impera", eeuwenoud recept. De ingrediënten zijn overvloedig aanwezig. Het blijven gebruiken van 'les flamands' en 'de walen' als zondebok par excellence is niet erg verstandig als het er op aan komt Belgique te redden. "De makakken/les métèks/dé moslims" daarentegen, 'die vr�*gen er a.h.w. om'. En als ze er toch niet om zouden vragen, kan daar altijd wel een mouw aan worden gepast.
|
![]() |
![]() |