![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bord 120 staat daar voor een reden. Als ik tegen 130 ben in aant halen, vind ik dat ik goed bezig ben. Als dat niet naar hun goesting is, pech ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
terwijl licht er misschien een naaste op sterven in het ziekenhuis, bevalt de vrouw van de gehaaste en weet ik nog niet wat allemaal. ik besluit dat jij een egoïstische moeial bent die zonder te weten waarom iemand gehaast is hem/haar het voorbijsteken belet proficiat om zoveel volwassenheid;
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, whatever, 'k ga maffen
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor volwassenheid feliciteer ik je niet, wel voor zoveel kinderachtige fantasie. Een goede raad trouwens, als ooit je hoogzwangere vrouw in allerijl naar het ziekenhuis zou moeten gevoerd worden, bel je beter de dienst "100" dan zelf de held te willen uithangen.
![]() |
![]() |
#331 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne ... als 't bevallen is ... en diene man moet zich aan 200 naar het ziekenhuis reppen ... tja ... da zegt eigenlijk ietske meer over diene man hé. Eigenlijk had hij al lang in het ziekenhuis moeten zijn, samen met zijn vrouw. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de kans is wellicht groter dat hij in een file terechtkomt omdat iemand die zeer gehaast was een ongeval veroorzaakte. ![]() Ik vraag mij trouwens af of er geen ziekenhuis in de buurt was om te bevallen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-Een oudje op het klaverblad in Lummen, die blijkbaar niet weet wat haaientanden zijn - Een stuk of 20 -30 autos gezien tussen Leuven en Brussel die onnodig rechts of op het midden blijven plakken. Terwijl ik naar het tweede rijvak ga om invoegend verkeer tussen te laten, komt er iemand van de oprit die onmiddellijk net voor mij op het tweede rijvak invoegt aan een 90km per uur. Uitwijken kon ik niet, want er reed nog iemand langs mij en als je dan toet ben ik de zot? ![]() - De tweede situatie heb ik overigens 2 keer meegemaakt. Terug naar huis gereden aan 140 en dan ben ik de slechterik zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij eist voor zichzelf het recht op de verkeersregels aan zijn laars te lappen, maar zaagt wanneer andere weggebruikers dat ook doen.
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alles hangt af van de situatie. Het is perfect mogelijk om relatief veilig aan 180 over een (verlaten) snelweg te rijden terwijl het soms aan 40 in de bebouwde kom NOG te snel kan zijn. Maar van aan de kant staan flitsen brengt veel meer op dan daadwerkelijk de "gevaren van de weg" uit het verkeer te plukken.
Laatst gewijzigd door lantjes : 28 december 2009 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Invoering van serieuze verplichte snelheidsbeperkingen ...
- 40 per uur in alle bebouwde kommen ... ![]() - 90 per uur op autosnelwegen ... ![]() - 60 per uur op andere secundaire wegen ... ![]() - Electronische snelheidsbeperkers verplicht laten inbouwen in alle wagens die op de openbare weg komen ... ![]() - Gedaan met snel optrekken ... ALLE wagens die op de openbare weg komen een limiter inbouwen die zorgt voor een rustige start van laat ons zeggen 0 - 100 in 10 seconden ... ![]() -Voorang voor voertuigen die niet op een olie-afhankelijke energiebron rijden ... ![]() - Zorgen dat er genoeg plaatsen en circiuts zijn waar mensen wel eens op het gaspedaal mogen trappen ... ![]() - I.p.v. autoloze zondagen , autoloze weekends en zelfs heelder autoloze schoolvakanties ... ![]() - Snelheidsovertreders verplichten om met de fiets te rijden , bij wijze van alternatieve bestraffing , attestje voorleggen dat ze dagelijks minstens 10 km gereden hebben ... ![]() ![]() -Nederlandse voertuigen trippel belasten ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |