![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na de sossen "iedereen arm" nu ook "iedereen lelijk"? Last van een onverwerkte afwijzing? Ps: Artisjok: Een tip: Er bestaan tegenwoordig plastische chirurgen en esthetitiennes die wonderen kunnen verrichten met wat cosmetica en aangepaste kleding. Je hoeft helemaal geen "total make over" te doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Trinny en Suzanne.... Hét wondermiddel is echter een gezonde dosis zelfvertrouwen.
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Bedankt dat je wil toegeven dat een vrouw gebruikt wordt als lustobject.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het ophouden van die bordjes, is het opdringen van je mening. Een onbekende vrouw die een hoofddoek draagt, kan niet als dusdanig beschouwd worden, sinds ze deze waarschijnlijk vrijwillig en al haar leven lang draagt. Uitgaande van het concept van onschuld tot schuld bewezen is, is dit voor haar is het een kledingstuk als een ander, en dus geen poging om een politiek geladen mening op te dwingen. Ik zie in verschillende posts mensen zeggen dat deze vrouw gekomen is om te provoceren. Bewijs het maar eens. Dit is maar weer eens een bewijs dat we in een samenleving zitten waar iedereen er van uit gaat de motivatie van een ander te kennen, zelfs al kent men de persoon zelf niet. Men ziet spoken die er niet zijn, en dat ziet men enkel als men schrik heeft. Schrik van het onbekende, dat het potentiaal heeft hun leefwereld te veranderen en uiteindelijk hun vrijheden, die waarvan ze denken ze te hebben, weg te nemen. Net door zulke dingen te beweren, help je zelf mee aan de afbraak van de samenleving. Stel dat dit inderdaad een geplande provocatie was, dan versterk je die persoon enkel in diens geloof door er op te reageren. Zelfs al slaagde De Winter er in haar buiten te laten zetten, dat zou het tegengestelde effect bereiken. Ik betwijfel of die vrouw dan zal denken: "oei, ik heb die mensen kwaad gemaakt, ik mag dat niet meer doen". Ze ziet een reactie op haar provocatie en dat is genoeg, want dan weet ze dat het effect lukt mensen kwaad te krijgen. En als je mensen kwaad krijgt, heb je een vorm van macht. Je kan hen beïnvloeden, en voor mensen die provoceren, is die erkenning het enige dat telt. Door constant op je strepen te gaan staan en je stem te verheffen, toon je enkel aan dat je een makkelijk doelwit bent.
Laatst gewijzigd door Nexer : 12 februari 2010 om 07:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij u nu wilt suggereren dat ook een 3-, 4-, 5-, 6-, 7-, ... -jarig meisje over een 'vrije wil' beschikt. Om de kerk in het midden te houden zou we kunnen overwegen of er voor het toelaten van hoofddoek-dracht niet een minimum-leeftijd kan worden ingevoerd. 18 jaar lijkt me een mogelijkheid: het is ook de leeftijd waarop mensen stemplicht krijgen. De vraag is: vanaf wanneer beschikt de mens over een 'vrije wil'? 2) Filip De Winter krijgt blijkbaar mensen kwaad. Ik vraag me wel af of die 'erkenning' het enige is dat voor hem telt. Ik zeg niet dat ik die mogelijkheid uitsluit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Bewust uigelokt door die moslima. Met hoofddoek in publiek en maar hopen dat ze zal opvallen. Dan luidkeels beginnen tieren. En geen haan die ernaar kraait. Welke autochtoon durft dit na te doen?
Laatst gewijzigd door grimbergen : 12 februari 2010 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 12 februari 2010 om 09:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb met een aantal jongeren het parlement bezocht. Daar zaten twee meisjes met een hoofddoek bij. Niemand heeft er met één woord over gerept en ze kwamen dus ook niet op televisie.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 12 februari 2010 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Dat een zeer groot aantal Vlamingen zelf geen hoofddoek wil dragen, kan ik begrijpen. Wil dat ook zeggen dat ze geen hoofddoek willen zien op straat, in de publieke ruimte, op televisie? 3) Hoe weet u waarom die mevrouw daar zat? Hebt u het haar gevraagd? Hebt u een interview met haar gelezen waaruit dat blijkt? 4) Hoeveel procent van de 1,2 miljard moslims is agressief? In welke mate is het gedrag van agressieve mensen tekenend voor een hele godsdienstige groep?
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik weet ook dat het onmogelijk is dat u niet beseft dat u zich met zulke verantwoordelijkheidsvlucht medeplichtig maakt aan deze openlijke discriminatie. Citaat:
Door het morele apologeren van de discriminatie van deze vrouwen degradeert u hen niet alleen in wezen maar ook juridisch (sharia) tot een minderwaardig wezen. Citaat:
Graag gedaan. Toch blijf ik mij afvragen wat de oorzaak is van uw haat tegen uw islamitische gendergenoten. Citaat:
En u voelt zich daardoor onderdrukt? Maar een hoofddoek vind u geen onderdrukking? Had ik het niet gedacht. Ik zat dus bullseye. U vind zichzelf lelijk en koestert de natte droom dat morgen alle vrouwen met een doek over het hoofd rondlopen? Beseft u niet dat u in dergelijke paternalistische maatschappij even eenzaam en afgewezen zal blijven als nu? Denkt u nu echt dat de degradatie van de andere vrouwen uw lijden zal verzachten? http://knack.rnews.be/kanaal/ondertu...icle46281.html
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 februari 2010 om 10:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen voorstander van een hoofddoek omwille van het symbool, maar die schertsvertoning van FDW was degoutant! je kun gewoon op de beelden zien dat ze daar gewoon zat. De reactie was na de boutade van FDW. Het is een grovve lafaard! Alleen lafaarts laten zich uit tegen een vrouw die zich niet kan verweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Vreemdeling
|
![]() sowieso vind ik dat in overheidsgebouwen geen opzichtige religieuze symbolen mogen gedragen worden ... (kruis, keppel, hoofddoek,...)
ik vind ook dat filip de winter zijn reactie beter voor zich had gehouden ... (hoewel ik mij het meeste kan terugvinden in VB & NVA) ik vind ook dat het de verantwoordelijkheid was van de persoon die de mensen toegang verschafte (portier? buitenwipper?) tot de tribune te betreden... hij had regels die hij moest toepassen ... mja, dan zou hij eennklacht van het centrum voor gelijke kansen aan zijn been hebben zeker lol filip heeft hierdoor wéér maar eens het VB imagoschade berokkend, ihmo, ik ben trouwens een volledig voorstander van marie rose morel en frank van hecke... die tenminste aan politiek zouden doen ... en mss een échte forza flandria zouden kunnen vormen... hoe lang nog eer ze zich afscheuren van het VB, zoals het VB dat destijds deed van de volksunie??? bart zal ze alvast verwelkomen als een vette vis. ![]() nog een luchtige noot: http://www.stylelist.com/2010/02/10/...idden-by-veil/ Laatst gewijzigd door drgonzo121 : 12 februari 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |