![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() België heeft zich bitter weinig geëxcuseerd voor wat daar gebeurd is. Een klein woordje "het had beter niet gebeurd" nadat ze die minister geëxecuteerd hebben was het enige. Niemand in België voelt zich schuldig...je argument is ridicuul.
Laatst gewijzigd door viaSanctus : 3 april 2010 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toch wel een paar honderd vermoed ik. Ik stel er ook enkele tewerk..1 bekeerling onder andere (onlangs toevallig ook 2 sollicitaties gehad van bekeerde moslims. 1 meisje en een oudere man) . Puike gasten moet ik zeggen...
Laatst gewijzigd door viaSanctus : 3 april 2010 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd hoe BB aan deze kontakten geraakt is.
Het ziet er alleszins niet goed uit voor de toekomst van BB. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister-President
|
![]() Op 7 maart 2009 (1 jaar geleden) pakte het VB al uit met de visiez van die 'zogenaamde' linkse Nederlandse schrijver BB, in een optiek van "zo hoort u het ook eens van de andere kant". Google maar wat en u zult vinden.
Niets is wat het lijkt in het VB, alles leugen en bedrog... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Niet eens 1 dus ! Dat hoopje samengeklit braaksel en zijn cgkr zullen content zijn ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 5 april 2010 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() U bent cipier ?
![]() |
#331 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het is een halve waarheid dat ze daar opschrijven. De volledig waarheid van die lijfwachten is nog wat meer verschillend dan wat daar staat.
![]() |
#332 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vraag mij wel af hoe dat zit met de bescherming die BB niet zou gekregen hebben van de Antwerpse politie. Hoe zit dat precies? Ik ga er niet van uit dat dit waar is, maar ik vraag mij wel af hoe dat allemaal is verlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...e-sharia.dhtml http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100406_137 http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100406_137 Op de VRT zag ik 't al enkele dagen geleden. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2010 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het land van herkomst doet er niet toe: het zijn moslims. En sinds wanneer moet een spreker zoals nu BB bescherming vragen als die een lezing wilt geven? Een universiteit is toch de plaats bij uitstek waar vrije meningsuiting geldt maar blijkbaar NIET voor moslims. Wie stenigt er vrouwen en hangt er homo' s op? Moslims. En wat te zeggen over het geweld dat doorheen de moslimwereld uitbrak om twaalf cartoons in een Deense krant die niemand daar ooit gezien had. Of met 9/11, met de moord op Theo Van Gogh enz. En dit schrijft Mia in de Standaard: "Maar er zullen wel vele weldenkenden opstaan om Barnard 'provocatie' te verwijten. Om hem in een debat te willen stoppen met een BM (Bekende Moslim) en aldus aan te geven dat hij zich ook moet verantwoorden en dat het gelijk ergens 'in het midden' ligt. Of om te suggereren dat hij het zelf gezocht heeft want - een uitdrukking die in Nederland ook vaak gehoord wordt - 'je speelt niet met lucifers in de buurt van een vuurwerkfabriek'. Anders gezegd, je mag vredelievende lieden om de oren meppen, maar je moet mensen die geweld gebruiken ontzien - wat geen tolerantie is maar appeasement. Die verlichte opvatting gaat ook nog voorbij aan de vraag wie al dat vuurwerk opgestapeld heeft. " "Natuurlijk weet iedereen wel dat niet alle moslims fundamentalisten zijn. Maar het is wel zo dat degenen die zich in onze landen agressief keren tegen democratische verworvenheden als scheiding tussen religie en staat, of vrije meningsuiting of gelijkberechtiging van vrouwen, meestal moslims zijn." In een paar woorden: Mia heeft overschot van gelijk. Punt uit. Einde verhaal. De rest kan je hier lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat ze het niet nodig vonden omdat ze dachten dat het niet zo'n vaart zou lopen? Het kan zijn dat ze gewoon niet mochten. Het kon ook best zijn dat ze zo'n zaken opgegeven hebben. Uit angst voor rellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Mia heeft gelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Vreemdeling
|
![]() Wij zouden eens moeten proberen om een moskee binnen te lopen, zoals zij op de lezing...
Ge zult het wel geweten hebben! |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#339 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't is waarschijnlijk daarom dat er in de geschiedenislessen in onze scholen zoveel aandacht aan gegeven wordt. Als ik mij neit vergis MAG er zelfs over de periode van King Leo II niks gezegd worden. ![]()
![]() |
![]() |
#340 |
Gouverneur
|
![]() De moslimradicalisering zet zich ook door aan de universiteit (en is véél gevaarlijker) en hogescholen: daar waren soms zwarte shadors door de gangen.
De aanstichters van de verstoring van de lezing blijken studenten te zijn die aan de universiteit het postgraduaat volgen voor islamleerkrachten. Deze drie islamleerkrachten-in-spé beheren mee de website van scharia4belgium en hebben op deze website opgeroepen tot ordeverstoring. De drie gasten zaten toen zelf in de zaal en keken glimlachend toe hoe andere, door hen opgeruide radicale moslims de boel op stelten zetten...en dan maar ondertussen de onschuld zelf uithangen. En nog reageert de rector van de universiteit niet: de onderworpen dhimmi.... Laatst gewijzigd door Neptunus : 14 april 2010 om 19:59. |
![]() |
![]() |