![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat ik van monetair beleid ondertussen wel meer verstand heb dan jij. Dus kom jij best eens terug met commentaar als je enig begrip ervan hebt opgedaan. |
|
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe heb jij nog niks bewezen dus de la modesté svp.
|
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eenieder die geïnteresseerd is om aan de oprichting en uitbouw van een 'donkergroene linkse Vlaamse' partij zijn/haar steentje bij te dragen: eerste bijeenkomst donderdag 21 juli 2011, aan het haventje van Doel (bij slecht weer zullen we ongetwijfeld wel een schuilplaats vinden). Het zou wel tof zijn mochten we ten laatste om 14u van start kunnen gaan. Men zegge het voort!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan vanavond eventueel proberen een plekske te versieren in De Doolen of zo in geval van regen.
|
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doel Vijf is ook niet ver af natuurlijk en de Spuikom ook niet.
|
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel zetels had je ook weeral? ![]() En zeg eens, WIE moet er wat bewijzen? Zij die met wat lultheorieën afkomen, of zij die zeggen dat het lulkoek is. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 25 juni 2011 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de laatste officiële peilingen deed er geen groen-vlaamse partij mee want die bestaat nog niet.
De enige reden waarom jij hier komt zeiken is omdat je goed genoeg beseft dat zo'n partij wel eens een probleem kan gaan worden, anders zou je deze draad gewoon negeren. |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat natuurlijk een reden te meer is er mee door te gaan, we schoppen duidelijk tegen de schenen van zowel establishment-links als establishment-vlaams.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Al de rest is BS.
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n groen-Vlaamse partij zal van overal stemmen kunnen halen, die politiek dakloze strekking zit momenteel verspreid over alle partijen van vb tot klein-links. Ook van Groen!, waar ecologisten zitten die van het Belgicistisch verhaal niks moeten hebben, en ook van de N-VA, waar vandaag redelijk wat voormalige VU'ers zitten die van het liberaal-rechts verhaaltje van De Wever en co niet moeten hebben. Niet weinig N-VA'ers zijn tegen de afbraak van de polderdorpen, bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
#333 |
Gouverneur
|
![]() In ieder geval zullen er
1) meer stemmen zijn voor V-partijen (van linksen die nu weigeren op een rechtse V-partij te stemmen) 2) mogelijk stemmen van het VB worden ingepikt; ik gun die mensen ook niet de totale implosie maar dat betekent wel dat er meer V-stemmen buiten het cordon terechtkomen en dus zwaarder gaan wegen. Als de NVA daarbij 5 of zelfs 10% verliest, maar de V-gedachte daardoor 15-20% sterker staat ben ik daar als (centrum)rechtse NVAer toch helemaal niet rouwig om.
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#335 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De kans dat ik erop stem lijkt mij miniem (tenzij het socio-eco zo goed uitgewerkt is dat ge daar serieus een toekomst op zou kunnen bouwen, maar daar is vermoedelijk langere tijd & langere ervaring voor nodig en dat duurt efkes) moet ik toegeven maar steunen doe ik het wel... ook al hedde daar niks aan vrees ik.
![]() |
#336 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ziekenzorg: Vlaanderen: verschillende concurrerende zuilen en privé aanbieders - resultaat: goed = * = Groot-Britannië: compleet genationaliseerds NHS - resultaat: een regelrechte ramp niveau hygiëne, dienst en financiën met geen keus huisdokter en jarenlange wachtlijsten = * = Nederland en Frankrijk: gemengde systemen met weinig concurrentie - resultaat: middelmatig. Woningbouw: België: redelijk vrije markt - resultaat: geen woningnood = * = Nederland: onvrije grotendeels door de overheid gestuurde markt - resultaat: sinds 1930 constante woningnood en gemiddeld minderwaardige behuizing. Openbaar Vervoer: België en Vlaanderen: dienstverlening nagenoeg geheel genationaliseerd - resultaat: slechte dienstverlening, veel stakingen en financieel rampterrein - Nederland: NS (Nederlandse Spoorwegen) mini of meer privé: redelijke dienstverlening en gewoonlijk niet ten laste van belastingbetaler. Energie: België: productie privé - dank zij kernenergie nu nog goede stroomvoorziening en goedkoop - distributie en prijspeil: overheidsgestuurd resultaat: in laatste 2 jaar + 30 % of m.a.w. hoogste prijspeil ter wereld. Bezint eer ge begint! |
|
![]() |
![]() |
#337 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
Anyhow, ik WENS je veel succes, maar ik VOORSPEL bitter weinig. Het zal een volgehouden inspanning over vele jaren moeten zijn. Je grootste kans ligt dan ook in Vlaanderen wanneer het al apart of soortgelijks is.
|
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt als je denkt dat dit project kans op slagen heeft.
![]() |