![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol.
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wat ze ervoor krijgen. En vooral; wat ze er niet voor krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dus de Libische soldaten hebben hun eigen gebombardeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Obamacare dient om de mensen die geen verzekering kunnen of willen dit toch hen te verplichten te nemen. En hoe is ziekteverzekering een stap achteruit?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
|
![]() [quote=donzigschaap;5691123]Dat is helemaal geen onzin. Ook Obama heeft geen respect voor de grondwet.
Denk maar aan de geheime oorlogen in Jemen en Somalië, en de oorlog in Libië. Onthou daarbij ook dat die in Irak en Afghanistan nog lang niet op hun einde lopen. Denk aan de torture executive orders die volstaan met loopholes, zodat martelingen nog steeds plaatsvinden. De CIA doet nog steeds wat ze het best doet, en met Obama's toestemming: extraordinary renditions. Ook de uitbreidingen van het militaire budget niet vergeten en FEMA heeft weer meer slagkracht gekregen. En natuurlijk zijn er ook de bailouts. De functie van president had al quasi-dictatoriale macht, dat is onder Obama nog uitgebreid. De republiek is dood.[@/quote] Allemaal grotendeels overdreven of onzin. Obama doe thet beste in de slecht gererfde situatie. Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En euhm; 'niet meer geïnvesteerd', wat bedoel je daarmee? Dat er echt _niets_ meer is geïnvesteerd in de USA? Dat de oorlogen nutteloos zijn, is waar. Waarom houdt Obama die dan in stand, als hij toch zo goed is? Overigens; belastingen zijn niet echt 'heel laag', zeker niet als je de inflatie belasting mee rekent. Blijkbaar nog nooit gehoord van kennis, incentive en crowding out effecten.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie dat je stopt met uit je bek te lullen. En natuurlijk kan een ziekteverzekering een stap achteruit zijn. En dan is Obamacare nog wel een beetje meer dan gewoon een ziekteverzekering. Het is een hoop reguleringen die allemaal hun eigen problemen met zich gaan meebrengen. Er is een reden dat alle grote HMO's de wet steunden. Waarschijnlijk omdat ze zoveel om de mensen geven. ![]()
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 september 2011 om 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Gouverneur
|
![]() Ja, dat u de realiteit ontkent wist ik al eerder. U kan al die zaken gewoon even googelen hoor.
Ik wist niet dat hetzelfde dan wel een slechter beleid voeren het "beste" was. Dat is nieuw voor mij. Al begrijp ik niet goed hoe men daar geld aan kan "uitgeven", ik heb geen weet van een substantiële verlaging van belastingen. Als die er al was betalen ze die nu dubbel en dik terug via inflatie. Met dank aan Obama de dictator die niets wenst te doen aan de Fed, zoals voorganger Bush. Hoe moet men dat wel organiseren dan?
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 15 september 2011 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
|
![]() Die hele Obamacare is gebakken lucht. Een forumlid schreef "Bush III" en daar lijkt het niet alleen op het is een puur verlengstuk.
Wie ooit geloofd heeft dat deze Kikuyu ooit iets van de grond zou krijgen dat ten goede zou komen aan de burgers van de VS komt wederom bedrogen uit. Als er ergens ooit een 1789 gerechtvaardigd is dan is het wel in de VS. Het ie werkelijk onvoorstelbaar dat de gemiddelde Amerikaan gewoon niet weet door wat voor soort criminelen hij wordt gestuurd.
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Obama heeft tenminste een historische stap gezet In de praktijk impotente genieën kunnen dat natuurlijk van ver vanuit d eluie zetel zonder veel kennis van zaken voor ideologische redenen platbecritiseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Draai en keer het zoals je wil: BUsh heeft een vergiftigde erfenis nagelaten van wereldomvang en de GOP zorgt er niet alleen voor dat de reconstructie gesaboteerd wordt, maar dat het verder in dezelfde richting bergaf gaat.
Het is een half wonder dat er nog een zwaar gemutileerde vorm van Obamacare gestemd is. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2011 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet wel leuk zijn, dat wereldje van je.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Bwa 't is niet zo ultra-leuk als 't jouwe waarschijnlijk
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2011 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() De oplossing is nochtans eenvoudig: de lasten van de recessie en het terugdringen van de schuldenlast verdelen tussen taksen en besparingen en grote openbare investeringen doorvoeren die de werkloosheid drukken.
Twee van die drie gaan door de GOP belet worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2011 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Voor diegenen die erom lachen dat verplichte bijdrage belangrijjk is in social security
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Buffet taks op 500000 rijkjes!
Bravo Obama! |
![]() |