![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het voor deze mensen de normaalste zaak om naar Belgique te gaan en daar van het OCMW te leven.toon aan dat dit de normaalste zaak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
75% lijkt me al heel veel. of wil jij nu gaan beweren dat van alle binnenkomende asielzoekers er 95% CEO van Interbrew en Arcelor Mittal worden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te weten of "Blijkbaar is het voor deze mensen de normaalste zaak om naar Belgique te gaan en daar van het OCMW te leven." moet je weten welk percentage van de mensen met een speciaal statuut een leefloon krijgt. Dat weet jij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"deze mensen" refereert dus naar "Meer dan 75 procent van de mensen die in Antwerpen een beroep doen op een leefloon". Het gaat dus niet zozeer over "speciaal statuut", maar over de 75% die een leefloon aanvragen. Het gaat niet over het gedeelte van de asielzoekers dat geen leefloon aanvraagt, maar om tot die conclusie te komen moet je natuurlijk aan zinsontleding kunnen doen, én uiteraard begrijpend kunnen lezen. Waarom zou mijn zin refereren naar de asielzoekers die hier onmiddellijk aan de slag gaan? (ik bedoel vb. een Afshin Elian of zo). moeilijk hé. gebuisd op talen zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om je stelling te onderbouwen hebben we het percentage nodig van de mensen met een speciaal statuut en die een leefloon hebben tegenover de mensen met een speciaal statuut. Misschien begrijp je het als ik het anders voorstel Jij geeft : 100% is de mensen met een leefloon 75% is de mensen met een leefloon die een speciaal statuut hebben. Je hebt nodig 100% is de mensen met een speciaal statuut ??% is de mensen met een speciaal statuut die een leefloon hebben Moeilijk hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
MIJN stelling zegt dat die 75% mensen die in Antwerpen een leefloon komen halen gewoon naar Belgique komen om aan het OCMW infuus te hangen. moeilijk hé. Asielzoekers die niét aan het OCMW infuus komen hangen, komen dankzij de aard van het beestje niet voor bij mijn 75% die wèl aan het OCMW infuus komen hangen... snappie? Citaat:
Ik hoef helemaal niet te "begrijpen" wat jij ervan maakt. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of begint het te dagen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk bedoel ik dat de werkenden naar hier komen om aan het OCMW te hangen en de werkende autochtonen naar ginder gaan om terug te kunnen komen met een speciaal statuut zodat ze kunnen werken en dan via dat speciaal statuut aan het OCMW kunnen hangen zodat ik mijn stelling zeker niet kan bewijzen dat ze speciaal daarvoor naar hier komen, want ik reken niet alle 100% van het speciaal statuut in vergelijking met de % van de OCMW gangers. allez! 't is goed meiske. ge hebt gewonnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Minister
|
![]() Déj�* vu...
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Minister
|
![]() Citaat met link graag.
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben al lang blij dat je eindelijk begrijpt welke cijfers je nodig hebt om je stelling aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |