![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik werk had (gehad) dat me grotendeels voldeed dan was het van: ik ben er en ik blijf er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is uiteraard een groot verschil tussen 58 en 52/53. Maar 2 werkaanbiedingen krijgen na meer dan 20 jaar niet meer buitenhuis gewerkt te hebben is een prestatie die enkel kan verklaard worden door het feit dat ze geen keus had - en uiteraard ook door haar karakter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Surieus nu: ik heb hier een kleurenlaserprinter staan van 250 Euro. Die drukt mooier af dan vroeger mijn drukker met zijn drukpersen. Geen wonder dat de grafische industrie achteruit boert. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de meeste gevallen is het de stress die voor problemen zorgt , het altijd helse tempo , de afjagerij . De lange werkdagen soms : er zijn periodes waarin het bedrijf "zes-zes" draait , in 2 ploegen . Dat is één ploeg van 6 's morgens tot 6 's avonds , en de andere ploeg werkt dan 's nachts van 6 's avonds tot 6 's morgens . Ook in het weekend . Ik werkte bijna altijd van 15.00 uur tot middernacht , zonder pauze . Als verantwoordelijke voor de pre-press .
![]() |
![]() |
#327 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() 250 euro ? Als ge een serieuze achtkleurenpers wilt , dan moogt ge wel zo rond de 3 miloen euro neertellen . Die drukt dan wel 12.000 exemplaren per uur , 24 / 24 ! Dat wordt moeilijk konkureren voor u !
![]() |
![]() |
#328 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat ik bedoelde is dat klein drukwerk voor een klein bedrijfje, voor eigen gebruik (blanco facturen, briefhoofden, visitekaartjes en zo) vroeger door een drukker gedaan werd en dat wij dat nu zelf kunnen doen. Het is dus vooral de kleine drukker die dat zal voelen. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de ogen van de wergever telt in de eerste plaats hoe meegaand , hoe onderdanig je bent . Oproerkraaiers of vakbondsmensen kunnen ze missen , ervaring en vakmanschap komt bij iedereen wel , met de jaren .
![]() |
![]() |
#332 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Allee , ik zie het mezelf in alle geval niet doen !
![]() |
![]() |
#333 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet alleen de klein drukkerkes staan er minder goed voor , ook de grotere . Ik heb een jaar of 10 geleden kunstboeken vastgehad die van een zeer hoge kwaliteit waren . Loupe-zuiver werk , gedrukt in China . Voor de prijs van , bij wijze van spreken , een kom rijst per dag . Daar kan absoluut geen enkel Europees bedrijf tegen konkureren . Maar ik vrees dat dit zich in elke bedrijfstak voordoet , dat dit nog maar het begin is !
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zo we gaan nog meer werk creëren voor de zorgsector ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 oktober 2011 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mja, voltallig??? Ik heb dan wel sterk overdreven. Ze zouden beter met wat meer zijn zodat ze zelf wat meer kunnen meelezen en rapper kunnen reageren Niet dat ik hun inzet niet bewonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een hoop ouderen zitten in sterke goedverdienende posities en kunnen niet zomaar verwijderd worden. Om nog maar niet van eeuwigverderdoorgaande politici te spreken, daar ga je door tot je doodvalt. |
|
![]() |
![]() |