![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw tegenargumentatie was er één van, "jamaar ik heb horen zeggen... van vrienden collega's, buren, familileden, kennissen..." Waarop ik je uitdaagde om voor één september hun eens te vragen hoe zij hun niet-discrimineren van anders-gelovigen (volgens jou bewering) kunnen rijmen met de voorschriften van Mohammed betreffende de wil van Allah. Tot nog toe heb je dat blijkbaar nog altijd niet gedaan. We weten beiden waarom. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders nog eens iets on-topc te vertellen? Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2011 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....04#post5792504 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Zoveel als er stromingen en substromen en culturen zijn.
Mag het nu eindelijk weer eens on-topic? Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2011 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me in feite af of ik tijdens de ramadan mag specifieren dat de uitzendkrachten ETEN als ze aan het werk zijn! (ik wil nl. geen fysieke arbeid laten doen door mensen wiens suikerspiegel onder nul komt te staan).
rara? |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een stelling? Amaai. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Rooms katholieken kennen ook verschillenden stromingen. De franciscanen, dominicamen, jezuieten, arme klaren, noem maar op.... Maar allemaal erkennen ze de Paus als hoogste gezag. Zo is dat ook binnen de islam. Allemaal erkennen ze Mohammed als boodschapper van de wil van Allah. Dat moet je trouwens in elke stroming belijden als voorwaarde om moslim te mogen zijn. Het is de eerste pijler van de islam. Ook al een paar keer gezegd. Je mag mij anders gerust eens de islamitische stroming geven die Mohammed niet erkent als boodschapper van de wil van Allah ... met bron+ link aub. Tot zolang verkoop jij hier prietpraat zus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er maar één speler de bal in de goal sjot dan is het niet de gehele groep die mag zeggen dat ze een punt hebben gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij beseft ze niet, dat zij in naam van de antidiscriminatiebestrijding, net die groep verdedigt, die het discrimineren van anders- en niet gelovigen, als leerstelling heeft binnen haar ideologie. "In je eigen gat bijten" noemen ze dat in mijn streek. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
constant (=bestendig, niet veranderend, gelijk blijvend, altijd, standvastig, continu, doorlopend, ononderbroken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wiki-pagina die jij voortdurend aanhaalt : Een moslim (Arabisch: مسلم, moeslim, Perzisch: مسلمان, Turks: Müslüman) is letterlijk: iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan God (Arabisch: الله, Allah). "Moslim" kan dus ook in een bredere context gebruikt worden. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld, ook hier in dit artikel.Jij voegt daarbij dan nog jouw interpretatie aan toe van enkele zinnen die je apart beschouwd. Mag het nu weer on-topic? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat het hatelijk maakt, is dat jij doet alsof mensen hun eigen woorden niet begrijpen, , vragen stelt en blijft stellen, zonder iets met een antwoord te doen, woorden in de mond legt van iemand anders door zinnetjes te schrijven die beginnen met het woordje" dus",... Tot mensen het beu raken om voortdurend naar jouw pijpen te dansen en jij dan uiteindelijk dit zegt: "Hatelijk getrol" noem ik dat. Uw manier van doen is allesbehalve constructief. Het draagt niks wezenlijks of inhoudelijks bij aan de discussie. En je doet het zowat in elke draad. Je bent daarom, mijn inziens, een minwaarde voor ons forum. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat het hier om een perfecte beschrijving hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doorgaans wordt in die shahada verwoord dat Mohammed hun profeet is. Het is echter niet omdat dit niet in de shahada verwoord wordt dat ELKE moslim vindt dat Mohammed hun profeet is. Nog even en ik ben ook moslim als we artisjok haar redenering (nou ja, het kind moet een naam hebben), volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het een bekeerlinge? |
|
![]() |
![]() |