![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Focus op haar talenten moeten we doen
ze kan goed schrijven, ze moet solliciteren bij de flair,libelle, of zelfs een of ander politiek krantje of bedrijfskrantje of ocmwkrantje bvb eerst een beetje zorgen dat haar moraal natuurlijk120% staat, dat ze sterk genoeg staat, en dan kan ze eraan beginne we kunnen ook focussen op haar voeding. En elke dag komen eten bespreken met haar. we focussen op vriendschap (nee gefrusteerde mannen, bedwing uw erecite, focus op de mens aub), dus we nodigen ze een keer allemaal uit. Vooral die feestdagen, dan proppen we ze vol voedsel en geven we de overschot ook nog mee dat ze een weekje wegkan |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je bent zo hard de klok rond gefocust op je onverklaarbare ziekte en je onrechtvaardig lot ... dat je de meeste mogelijkheden gewoon niet meer ziet. |
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zeg, Groentje. Hoe lang is het geleden dat ge uw vriendje gezien hebt? Kan het niet zijn dat ge aan LDVD lijdt?
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Banneling
|
Ik ben het eens met Tavek.
Zoek jezelf een job, desnoods mbv therapeut, interims, VDAB,... Op deze manier kan je nuttig werk verrichten, waardoor je gelukkiger wordt (+/- wetenschappelijk bewezen). Je hebt dan ook meer geld en minder tijd om op jezelf te focussen. Je gezondheid zal er zeker vooruit op gaan. PS. Hoe lang moet je nog studeren? |
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
Zelfs luddefudde zou minder prominent in haar leven zijn, indien dat zo is, als ze nuttig werk kon verrichten met een job. En dan komt ze ook nogeens onder de mensen etc,
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
Wakker geworden met het Syndroom v Knipp
1 blauwe plek op rechterhand 2 buil op voorhoofd 3 lichte 'skeletpijn' ter hoogte van lage rug 4 lichte pijn in rechterknie bij bepaalde bewegingen Oorzaak : garagistje gespeeld gisteren, vijf moerbouten losgetrapt, wat 3 en 4 verklaart, en dan twee koplampen vervangen waar je nauwelijks bij kan (1) + hoofd gestoten tegen openstaand kofferdeksel in m'n haast om m'n nieuwe lampjes te testen (2) Laatst gewijzigd door Knipp : 19 november 2011 om 15:21. |
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb GEEN kattenallergie overigens ![]()
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pak dan de gezondheidsrubriek van de flair. Of de liefdesproblemen in de joepie
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sowieso is haar uitlaatklep dit forum
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 19 november 2011 om 15:34. |
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zal wel maken dat ik in andere dromen terechtkom
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Knipp.ik zie hier.nog een vlinder vliegen
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#339 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Update: Vandaag terug stemgeluid kunnen produceren.
Iets wat het midden hield tussen een hysterische hyena, een balkende ezel en een slechtgestemde altviool.Keelklieren erg opgezet, net zoals gestuwde adertjes op de eerdere plekken. Pijn thoracaal bewegingsgerelateerd uitstralend tot hoofd, nek, ... (hoesten, (diep) inademen, iedere beweging van arm of poot, laat staan romp op zich Vooral keelpijn prominent. Ik dacht, waarom niet nog wat medische tests ondergaan aangezien ik nergens last van heb. Wat moet een mens anders doen in het weekend, niet waar? Resultaten: - Al bij het bloed nemen ging het mis. Vpk stomverbaasd over taaiheid van mijn huid en aders (ik ook over taaiheid van mijn lijf Ik vroeg wat er was ... Niets niets, zei hij. Maar hij bleef verder de buisjes met mijn bloed bestuderen, draaien en keren alsof hij god weet wat aan mijn bloed zag. Ik moet zeggen dat ik zelf ook iets zag maar niet zou kunnen zeggen wat aangezien het ontbreken van vergelijkingsmateriaal. Toen ik en hij me terug op mijn arm richtte waar het zat, bleek zich daar waar de naald werd ingeschoven een bult/bubbel te hebben opgericht wat hem ook al vragen deed stellen over wat daarmee moest gebeuren. De verbazing groeide alleen maar. Ik zei dat dat zeker wel geen kwaad zou kunnen en we hebben dan het infuus daar maar laten zitten. Het is afgeplakt en het is wel nog gezwollen nu maar minder. Resultaten bloeduitslag - bij veel resultaten iets over: onbruikebaar wg. gehemolyseerd bloed (-> is het dit wat de vpk zo de wenkbrauwen deed fronsen?? - mn. oa bij de cholesterolwaarde van +700 - andere waardes eveneens onbepaalbaar - WBC: allen normaal - RBC: opnieuw macrocytair hyperchroom, macrocytose Over de oorsprong van heesheid, slijmerig gehoest en recente koorts (overigens allen veel minder vandaag, behalve de keelpijn zelf) dacht men: viraal. Maar dit is onzeker gezien ... mijn bloedwaarden niet echt wijzen op een viraal iets (alleen een licht verhoogde CRP waarde). Verdere parameters (WBC'en) normaal dus. Te moe en lui om er nog dingen over op te zoeken. We komen er wel bij uit denk ik...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 november 2011 om 00:52. |
|
|
|
|
|
#340 |
|
Banneling
|
Iemand in een OCMW-krantje wille laten schrijven.....
|
|
|
|