![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik reageerde op je post aan Raven, die stelde dat er minder verkrachtingen zouden plaats vinden, als er hier ook minder vreemdelingen zouden zijn, die het (cultureel) niet zo nauw nemen met het welzijn van vrouwen, wat ik volledig bijtreed.
Jouw reactie daarop leek me van een artisjokaanse inslag te zijn die de beestigheden van die verkrachters wilde minimaliseren, door aanleiding en schuld te leggen bij degenen die verkracht worden. Citaat:
Citaat:
Ik ben dan ook voorstander van het verantwoordelijkheidsprincipe, waar elke burger voor zijn/haar daden rekenschap dient te geven, uitgezonderd minderjarigen, dementerenden en mentaal gehandicapten. Of zou jij het fijn vinden dat een rechter de (moslim) verkrachter(s) van je dochter, vrouw of wie dan ook vrijspreekt, omdat het zgz 'in hun cultuur past' ? Een Duitse poco-rechter heeft dit nochtans zo bevestigd, begrijpe wie kan. En de opkomst van sharia-rechtbanken in het VK en de mohammadaanse vraag ernaar in de rest van Europa, voorspellen imo niet veel goeds voor niet-moslims. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat misdaad en wangedrag gepleegd door moslims enkel wat in te binden zijn met behulp van sharia-rechtbanken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat over 41 gevallen binnen de laatste drie jaar ... aangegeven 't Zegt dus niks over Nynorsks opmerking. Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neemt het totaal aantal nu toe of af lijkt me een meer interessante vraag dan tot welke etnische groep _ of beter tot welke etnische groep juist niet... want daar lijkt de fixatie telkens weer te liggen _ die verkrachters nu zouden behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar leek het anders wel op porpo
Mijn excuses uiteraard moest ge dat niet bedoeld hebben. Maar kunt ge me dan misschien wel eens uit de doeken doen wat ge wel precies bedoelt ? Waarom zouden moslims die zich schuldig zouden gemaakt hebben aan zoiets sharia-bereht moeten worden ? En is dat dan bovenop, naast of primair op de bestaande maatschappelijke bestraffing ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie er nog niet van komen dat ik kans loop voor een sharia-rechtbank te moeten verschijnen. Maar wat voor zaken berechten die 'sharia-rechtbanken' in Londen enzovoort dan wel, dat je daar zo een bezwaar tegen hebt? Geef eens wat voorbeelden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volwassen mannen neuken met minderjarige dronkengevoerde jonge meisjes = verkrachting, volgens onze wetten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....80&page=20#393 Is dat meer of minder dan 47% van "al wel eens" ? Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Piero : 27 februari 2012 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dergelijke statisieken trekken uit 41 gevallen over 3 jaar is gewoon mathematisch zinloos, een statistische vloek. Laatst gewijzigd door filosoof : 27 februari 2012 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |