Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2012, 18:18   #321
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nee, het gaat over de islamitische ideologie (basis voor roven en martelen) de islamitische maatschappij (ongelijkheid tussen man/vrouw gelovigen en ongelovigen) en de bedouinse geplogenheden (roven wat je kan).
Dat kan me dan ook een worst zijn. Ik kijk naar de moslim, het individu, de persoon, niet naar de islam zelf, die geen indvidu is, geen persoon, zonder gevoelens, redenering of weet ik wat, maar een idee is.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 18:19   #322
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Dat kan me dan ook een worst zijn. Ik kijk naar de moslim, het individu, de persoon, niet naar de islam zelf, die geen indvidu is, geen persoon, zonder gevoelens, redenering of weet ik wat, maar een idee is.
dan kan ik je enkel in de toekomst ingepakte en besneden of anders verkrachte kleindochters toewensen jongen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 juli 2012 om 18:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 18:20   #323
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
nee die ga ik niet meer voor je opzoeken en mijn secretaresse heeft verlof schat.
misschien kan je eens opzoeken wie Fortuyn was?
Ik weet wie Fortuyn was en ik zal ook geen smaad aan het marxisme doen als ik zeg dat ik dat erg vind wat er met die vent is gebeurd? En het enigste wat ik van je vraag is om je argumenten te verstevigen door mij bronnen en artikels te geven. Marjah, natuurlijk zal ik daar naar achter mogen fluiten aangezien je dat toch niet kunt aantonen.
Oud 22 juli 2012, 18:20   #324
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
dan kan ik je enkel in de toekomst ingepakte en besneden of anders verkrachte kleindochters toewensen jongen.
Wat voor reactie is dat nou weer? Heb jij een slechte dag gehad of zo?
Oud 22 juli 2012, 18:22   #325
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet wie Fortuyn was en ik zal ook geen smaad aan het marxisme doen als ik zeg dat ik dat erg vind wat er met die vent is gebeurd? En het enigste wat ik van je vraag is om je argumenten te verstevigen door mij bronnen en artikels te geven. Marjah, natuurlijk zal ik daar naar achter mogen fluiten aangezien je dat toch niet kunt aantonen.
ik ga me niet moe maken om het krantenartikel te vinden van 7 mei waarin staat met koeien van letters dat Van der Graaf (een communist tussen haakjes) de dader was en dat die vooral BLANK en AUTOCHTOON was.
Evinmin ga ik voor jou de nieuwsberichten opzoeken waarin herhaald en herhaald werd dat het over een BLANKE AUTOCHTOON ging.
(je weet wel, autochtonen hebben de neiging om massaal de straat op te komen en de boel kort en klein te slaan, als er iets aan "een van hen" gedaan wordt, je kent dat wel zeker hé?).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 22 juli 2012, 18:22   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor reactie is dat nou weer? Heb jij een slechte dag gehad of zo?
nee, dit prentje gezien. Dat is voldoende voor me:

Antwerpen in 2040 - uw kleindochter met haar echtgenoot.

Laatst gewijzigd door circe : 22 juli 2012 om 18:23.
Oud 22 juli 2012, 18:22   #327
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
vraagt er dan iemand om telkens de huidskleur te vermelden bij een criminele daad (tenzij al deel van de beschrijving van de dader, want BLANK wordt er per definitie en in koeien van letters al bijverteld als het over een vuile witte gaat! zoals vb. zo rap als tellen bij de moord op Fortuyn: het is een BLANKE AUTOCHTOON, goed gehoord? een BLANKE AUTOCHTOON....)
Vandaag weeral in de morgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ack-Wolf.dhtml
Schietpartij Anderlecht: slachtoffers waren lid van stadsbende 'Black Wolf'
De twee mannen ... waren lid van de stadsbende 'Black Wolf'.
De schutter en zijn medeplichtige, wellicht leden van een rivaliserende bende
een man
twee andere mannen
'vrienden' van de slachtoffers.
enz, 10 verschillende benamingen om toch maar niet de origine te moeten vermelden

Wat moeten we hier nu van denken, zonder verdere informatie klasseren we dat weer automatisch onder 'buitenlanders', allochtonen' of 'moslims' of dat nu zo is of niet.

Stadsbende 'Black Wolf' blijkt dus een zwart afrikaanse bende te zijn
http://www.crimecontrol.be/crimenl/p...db5f91-43.html
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 18:24   #328
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Stadsbende 'Black Wolf' blijkt dus een zwart afrikaanse bende te zijn
http://www.crimecontrol.be/crimenl/p...db5f91-43.html
amai gij durft! zowel huidskleur als afkomst in één zin vermelden! oei oei als dat maar goedkomt.

Oud 22 juli 2012, 18:31   #329
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:

Kijk, Antwerpen. Het zit er vol met moslims, hé, circe? Kan je de gebouwen zien? Neen he. Het zit zwart van de boerka's, hé, circe? Al die moslims!! En ze zijn er op uit om mijn kleindochter te verkrachten in een jaartal waar die godsdienst allang in de vuilbak gaat liggen, hé, circe, sympathieke jongen die openstaat voor andere mensen en hun cultuur, ongeacht ras, geloof of origine, die goed kan discussieren en altijd openstaat voor anderen hun mening. Nog maar te zwijgen van je lef om buiten op straat je mening te verkondigen. Moedige jongen, zo totaal niet achter de pc je frustratie uiten tussen nog anderen. Lekker ver en veilig van de buitenwereld want ho ho hoooo!! Het zit er vol moslims, brandende auto's, boerka's, hunnen, terroristen en mensen met een andere huidskleur. Wat een horror! Maar circe vecht er tegen. Hij zit niet altijd achter zijn pc'tje. Neen! Hij komt op voor zichzelf en gaat naar buiten en roept het in de oren van degene die hij viseert. Wat een held, die circe. Zo tot actie komen. Zich niet bezig houden mensen vanachter een toestel uit te kakken omdat ze van een andere origine zijn en een ander geloof. Hij zegt het recht in hun gezicht!! Zonder pardon!!
Oud 22 juli 2012, 18:33   #330
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
amai gij durft! zowel huidskleur als afkomst in één zin vermelden! oei oei als dat maar goedkomt.
Inderdaad! Zo durven!! Veilig in zijn kotteke achter de computer zoiets doen!! Sebiet gaan ze zijn huis in de fik steken, zijn familie uitmoorden en de lijken verkrachten, de oogst vernielen en heel Vlaanderen veroveren OH NEE!!! BonBon, vlucht! Vlucht jongen VLLLLUUCCHT!!
Oud 22 juli 2012, 18:36   #331
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ga me niet moe maken om het krantenartikel te vinden van 7 mei waarin staat met koeien van letters dat Van der Graaf (een communist tussen haakjes) de dader was en dat die vooral BLANK en AUTOCHTOON was.
Evinmin ga ik voor jou de nieuwsberichten opzoeken waarin herhaald en herhaald werd dat het over een BLANKE AUTOCHTOON ging.
(je weet wel, autochtonen hebben de neiging om massaal de straat op te komen en de boel kort en klein te slaan, als er iets aan "een van hen" gedaan wordt, je kent dat wel zeker hé?).
Ik heb er nog eentje gevonden op scholieren.com
http://www.scholieren.com/werkstukken/19221
"Het was geen allochtoon zoals veel mensen dachten, maar het was een autochtoon. Het blijkt om de 32 jarige Volkert van der Graaf te gaan. Deze Harderwijkse dierenactivist wordt bestempeld als extreem links. Hij heeft inmiddels bekend dat hij Pim Fortuyn heeft doodgeschoten."

In 1 zin vermelden ze z'n volle naam, leeftijd, stad harderwijk, dierenactivist en extreem links. Een hemelsbreed verschil met de berichtgeving als allochtonen de daders zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 18:47   #332
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja jongen kijk daar begint het weer. 'Moslims'. Het gaat altijd over 'Moslims'. Het gaat altijd over ze allemaal. Het is altijd wel iemand hier die denkt de waarheid in pacht te hebben en het zich kan permitteren om al de moslims over een kam te scheren en zeggen van "Ze zijn zo en zo en zo en ze moeten buiten en als je het niet met me eens bent ben je een moslimknuffelende linkiewinkie".
ok, dus:
Politiek correct blijven. Hiermede mijn "stokpaardje": niets aan de hand. Niets te zien of te horen. Niets gebeurd. Alles normaal. Alles in orde. Alles onder controle. Het is maar de enkeling. Doorlopen aub.

Uw oplossing dan aub. Er is een topic waarin je van reply kan dienen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=173796

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 22 juli 2012 om 18:51.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 19:36   #333
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kijk, Antwerpen. Het zit er vol met moslims, hé, circe? Kan je de gebouwen zien? Neen he. Het zit zwart van de boerka's, hé, circe? Al die moslims!! En ze zijn er op uit om mijn kleindochter te verkrachten in een jaartal waar die godsdienst allang in de vuilbak gaat liggen, hé, circe, sympathieke jongen die openstaat voor andere mensen en hun cultuur, ongeacht ras, geloof of origine, die goed kan discussieren en altijd openstaat voor anderen hun mening. Nog maar te zwijgen van je lef om buiten op straat je mening te verkondigen. Moedige jongen, zo totaal niet achter de pc je frustratie uiten tussen nog anderen. Lekker ver en veilig van de buitenwereld want ho ho hoooo!! Het zit er vol moslims, brandende auto's, boerka's, hunnen, terroristen en mensen met een andere huidskleur. Wat een horror! Maar circe vecht er tegen. Hij zit niet altijd achter zijn pc'tje. Neen! Hij komt op voor zichzelf en gaat naar buiten en roept het in de oren van degene die hij viseert. Wat een held, die circe. Zo tot actie komen. Zich niet bezig houden mensen vanachter een toestel uit te kakken omdat ze van een andere origine zijn en een ander geloof. Hij zegt het recht in hun gezicht!! Zonder pardon!!
even een voorsmaakje: loop heel de maand Ramadan vanaf 20.00 uur eens door de Handelstraat.
Ge gaat denken dat je op verlof bent, en je kleindochters zijn er geeneens.
Binnen dertig jaar? als het zolang duurt.

En nee, burka's zijn verboden, maar niqaabs, jellaba's, potskes, de hele santeboetiek komt aan je voorbij hoor.
En neen, de Grote Markt is nog gevrijwaard, evenals de Groenplaats en de rest van de toeristische binnenstad.
Nog plaatsen waar je geen moslim zult vinden zijn de musea. Ook altijd leuk meegenomen.

Maar volgens mij ben je nog nooit in die Handelstraat geweest. Daar loopt namelijk geen enkel blanke meer rond hoor.

Laatst gewijzigd door circe : 22 juli 2012 om 19:38.
Oud 22 juli 2012, 21:53   #334
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daar heb u oveschot van gelijk in. Alleen, die foto is niet in België getrokken. Maar zulke toestanden kunnen we hier zeker niet dulden. Maar eigenlijk nergens.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2012 om 21:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 22:44   #335
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
U zowel als Het Oosten vertikken het rekening te houden met het reële feit dat reeds van bij de Openbaring op Sinaï de Geschreven Torah vergezeld werd door de Mondelinge Torah. Er zijn trouwens passages in de Geschreven Torah die er duidelijk op alluderen. Het Christendom vertrekt van een totaal verkeerde mening, met name dat hun "Oud Testament" gelijk is aan de Hebreeuwse Torah. Terwijl voor de observante Jood die voldoet aan de mitzvoth om met de regelmaat van de klok de Torah te bestuderen ertoe gehouden is iets te bestuderen dat wel even anders is dan het "Oud Testament". Zij bestuderen de Geschreven Torah + de "Orale" Torah (d.w.z. in de eerste plaats de tractaten van de Talmud, en verder de uitspraken van de Sanhedrins en de commentaren van een ganse rist Rabbi's uit het verleden). De twee zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Zoniet heb je geen Judaïsme.
U vergist zich in grote mate: een objectief iemand stelt inderdaad vast dat de joden zich baseren op andere bronnen dan de Wet. Alleen is dat een sterke relativering van de goddelijke wil zoals die zich uit in de Wet. De joden doen dat eigenhandig, niet bij goddelijke openbaring, dit in tegenstelling tot de christenen die in Jezus de volheid van het begrip van de Wet kregen. De joden niet. Zij zijn dus eigenhandig en zonder goddelijke openbaring aan de Wet beginnen te morrelen. Vandaar dat dit rabbijns jodendom het oorspronkelijke heeft verdrongen. Wat het judaïsme nu is, is slechts een lelijke bastaard van de oorspronkelijke goddelijke religie die het eens uitverkoren volk Gods beoefende.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 22:46   #336
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan best bewijzen dat er een verband is tussen de islam en een crimineel, maar je kan niet bewijzen dat er een verband is tussen de origine en zijn huidskleur en een crimineel.
Indertijd heeft Van San dat nochtans wel aangetoond, wat haar banbliksems van het politiek establishment in België opleverde.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 23:21   #337
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En toen kreeg hij een mes in zijn borst gedrukt. De dader werd uiteraard vrijgesproken want hij had in zelfverdediging gehandeld. Hij werd immers verbaal aangevallen door een extreem rechtse !!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 23:25   #338
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is werkelijk knap, met één enkele post bewijs je hier dat er in Antwerpen geen moslims zijn.
Oud 22 juli 2012, 23:28   #339
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
even een voorsmaakje: loop heel de maand Ramadan vanaf 20.00 uur eens door de Handelstraat.
Ge gaat denken dat je op verlof bent, en je kleindochters zijn er geeneens.
Binnen dertig jaar? als het zolang duurt.

En nee, burka's zijn verboden, maar niqaabs, jellaba's, potskes, de hele santeboetiek komt aan je voorbij hoor.
En neen, de Grote Markt is nog gevrijwaard, evenals de Groenplaats en de rest van de toeristische binnenstad.
Nog plaatsen waar je geen moslim zult vinden zijn de musea. Ook altijd leuk meegenomen.

Maar volgens mij ben je nog nooit in die Handelstraat geweest. Daar loopt namelijk geen enkel blanke meer rond hoor.
http://www.google.fr/search?num=10&h...w=1536&bih=740
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 06:39   #340
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U vergist zich in grote mate: een objectief iemand stelt inderdaad vast dat de joden zich baseren op andere bronnen dan de Wet. Alleen is dat een sterke relativering van de goddelijke wil zoals die zich uit in de Wet. De joden doen dat eigenhandig, niet bij goddelijke openbaring, dit in tegenstelling tot de christenen die in Jezus de volheid van het begrip van de Wet kregen. De joden niet. Zij zijn dus eigenhandig en zonder goddelijke openbaring aan de Wet beginnen te morrelen. Vandaar dat dit rabbijns jodendom het oorspronkelijke heeft verdrongen. Wat het judaïsme nu is, is slechts een lelijke bastaard van de oorspronkelijke goddelijke religie die het eens uitverkoren volk Gods beoefende.
Ik had reeds veel eerder horen te beseffen dat deze discussie zinloos is. We praten gewoon naast elkaar. Meer nog, we praten in richtingen die 180° uiteenlopen. Het is beter dat we het erbij laten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be