![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#322 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Echter, achter het loket ben je neutraal. Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#323 |
|
|
Zeg Demper, BDW had het echt wel over "een homoseksuele islamiet die voor Vlaams Belang stemt" hoor. Dat kan toch geen toeval zijn?
Laatst gewijzigd door Geert C : 2 februari 2013 om 21:21. |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en homo-kledij is niet neutraal ??
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee.
Maak u geen zorgen, we zullen het zorgvuldig uitleggen. Ook voor de mensen die "niet snel van begrip zijn". |
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze homofiele shirt is dus ook verboden:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 2 februari 2013 om 21:32. |
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jamaar, ik begrijp u wel. Ge zit aan het einde van uw argumentatie-vermogen, en vindt het dus nodig van te gaan schelden.
|
|
|
#328 |
|
Parlementslid
|
Waarom ambtenaren geen uniforme kleding laten aandoen. Gedaan met heel dien zever.
|
|
|
|
#329 |
|
|
in't fritkot kan het me inderdaad niet schelen wat er op uw T-shirt gaat staan. Maar bij iets of wat deftige job gaat ge toch beter moeten doen dan dat
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij zijn er in het verleden nooit echt problemen met desbetreffende t-shirts geweest (anders zou dat lang gekend zijn geweest), maar is het De Wever die weeral eens de controverse opzoekt en een beetje wil "roeren en koteren". Sommigen noemen dat "de kracht van de verandering".
|
|
|
#331 |
|
|
Is niet nodig, de normale ambtenaar zit niet te provoceren met allerhande extremen... Een handvol Antwerpse ambtenaren echter, verzuurd achtergelaten door de verkiezingen, vonden het echter een goed idee om het wapen der provocatie aan te roepen en daarmee alle holebi's van Vlaanderen te stigmatiseren als mensen die voortdurend regenboog T-shirts & roze shortpants dragen.
|
|
|
#332 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Troost u maar en lees een bladzijde in uw Thora. En dan komt alles goed. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#334 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Vreemdeling
|
Dit klinkt natuurlijk niet ideaal, maar het is wel consequent qua neutraliteit van loketpersoneel.
Het specifieke regenboog t-shirt voorbeeld lijkt me er eigenlijk een niet bestaand probleem omdat ik nog nooit iemand achter een balie in dergelijke kledij gezien heb. Maar het is ook een kwestie van als je een zo neutraal mogelijk loket wil dat De Wever moeilijk alleen kan praten over datgene waarover het in de praktijk altijd gaat, de hoofddoeken. Er is geen ambtenaar die het in zijn hoofd zou halen dat hij/zij perse achter het loket moet staan in een regenboog t-shirt en wanneer oversten die daarover aanspreken hysterisch zou gaan doen. Met hoofddoeken daarentegen, hebben sommigen helaas wel de illusie dat ze een absoluut recht hebben de neutraliteit van hun loket eenzijdig af te schaffen. Verder dringt de vraag zich wel op hoe ver je kan gaan in eisen dat loketbedienden neutraal zijn. Discriminatie op geslacht, huidskleur, accent, etc. kan natuurlijk niet. Verder dan kledij en het correct omgaan met alle klanten, moet de neutraliteit voor mij niet te gaan. |
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 februari 2013 om 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als homokledij niet mag dan heterokledij ook niet natuurlijk. Mag ik mijn petje nog op? mag ik me sminken als man? Is een cravate geen teken van elitisme? Welke kapsels zijn nog toegelaten? Hoe lang mag ik mijn haar nog dragen? Hoe vaak moet ik me scheren? Mogen hakken nog wel of moeten ze eerder?... Moet dat allemaal vastgelegd worden in regeltjes? Arme vrijheid. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 februari 2013 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
|
Omdat er veel mensen zijn die aanstoot nemen aan homoseksuelen, zeker degene die openlijk uitkomen voor hun ge-aardheid.
|
|
|
#339 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
dat je aan de balie geconfronteerd wordt met een medewerkster die onder de middagpauze heeft ontvangen kan daarentegen géén kwaad.
|
|
|
#340 |
|
Banneling
|
|
|
|
|