![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaag hoorde ik op het nieuws dat Samu Social 1 miljoen euro subsidie krijgt. Madam de voorzitter krijgt bijna 200.000 euro wat dus wil zeggen dat ze maar liefst met bijna 20% van de pot gaat lopen !! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 november 2013 om 02:41. |
||
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom denk je dat noch System, noch Het Oosten één keer ontkend hebben dat ze één en dezelfde persoon zijn?
Of dat geen van beiden al één keer ontkend hebben dat ze dubbelnicks zijn? Zouden jullie het pikken als iemand jullie ervan beschuldigt dubbelnicks te gebruiken als dat niet waar is? System/het Oosten weet maar al te goed dat hij beter niet over zijn twee nicks kan liegen want dat er hier mensen zijn die zeker weten dat er dezelfde persoon achter schuilt. Wie onder twee nicks post doet dat niet zonder reden. Een forumverslaafde die bijv. niet zonder zijn verslaving kan, maar die het even te heet wordt onder zijn voeten, kan even naar het buitenland versassen en onder zijn tweede nick blijven verder posten.
|
|
|
#323 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 november 2013 om 03:19. |
||
|
|
|
|
|
#324 |
|
Banneling
|
geleuter omdat de man u niet aanstaat ,nogmaals mijn vraag overtreed hij de wet??????????????????????????????????????? en geen geleuter over ethiek
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
die bezorgdheid over dewever van onze linkies is werkelijk hartroerend ,ik krijg er de tranen van in mijn ogen
|
|
|
|
|
|
#327 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Pijnlijk. Verschrikkelijk pijnlijk. Wat het aanleggen van een database vermag....
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je de post van Daiwa gezien, oude knar? Hij staat op deze bladzijde maar een beetje hoger. (post 323) Ik heb hem telaat gezien maar hij sluit goed aan bij de post van mij waarop je bovenstaand antwoord geeft.
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Giserke kreeg daarvoor - terecht - vrijwel heel het forum op zijn nek. Ik keur de uitspraken van Dewinter en Van dermeersch ook niet goed maar de laatste die daar kritiek op mag geven is toch wel giserke. En inderdaad, het aanleggen van een database kan wel eens nuttig zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 november 2013 om 04:11. |
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://forum.politics.be/showthread....01#post3993901
De moeite om het nog eens te bekijken. De reacties sloten ook in dit geval goed aan bij die van Dewinter op het ziek vallen van De Wever. Zelfs de "linksen" vonden het schandalig dat een N-VA-er zich op een dergelijke manier uitte. Ik herinner mij een vrouw die ook ziek was en in hetzelfde ziekenhuis als Marie-Rose Morel behandeld werd. Ik ben jammer genoeg haar naam vergeten. Zij postte onder haar echte voornaam, denk ik. Haar stoorde het feit dat Marie-Rose een "geheime" relatie had met Frank Van Hecke. Ze zag hen in een open cabriolet samen vertrekken na een bestralingssessie en vitte daarop. Ik herinner me ook Circe's antwoord. Dat kwam erop neer dat die twee allebei gescheiden waren, en dus vrij om een relatie aan te gaan met wie ze wilden. De vrouw heeft zich later, toen ze besefte hoeveel die twee van elkaar hielden, wel geëxcuseerd. Ze had wreed veel spijt dat ze zo lelijk tegen Morel had gedaan. Maar toen was Marie-Rose Morel er misschien al niet meer. Dewinter mag in zijn handjes klappen dat het goed lijkt af te lopen met de zieke strateeg, nietwaar giserke?
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt 100% gelijk dat Giserke beter zijn commentaar had ingeslikt. Dat jij, als trouwe VB-stemmer, de uitspraken van Dewinter en Vandermeersch niet ontkent maar afkeurt siert je. Ik waardeer eerlijke mensen.
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amaai Hans. Hij reageert op de post van Giserke met:
Citaat:
|
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Arme Jazeker. Amper 35 jaar oud en ook al dood.
Plots gestorven op de Vlaamse feestdag. Ik mis hem.
|
|
|
#334 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van de andere kant was Morel ook weer niet zo'n dutske dat niets verkeerds deed. En liegen kon ze ook, want ze ontkende steevast (in het begin) dat ze een relatie had met FV. Met andere woorden: er zijn verschillende kanten aan de persoonlijkheid van M Morel. Het hangt er maar vanaf op welke men zich focust En bij u zal dit ook wel zo zijn. Want mensen die een database aanleggen over forummers, hmm... niet te vertrouwen. En dan spreek ik nog een eens over het brute taaltje dat ge soms uitkraamt. Zeg eens, doen ze dat in uw NVA-partij ook misschien? Dossiers aanmaken over iedere tegenstander? Het zou me geen iota verwonderen. En als ge het internetverkeer van de forummers hier zoudt kunnen hacken, dan zoudt ge het doen ook nog. Laatst gewijzigd door system : 22 november 2013 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#336 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik moet om een of andere reden aan spijkers en laag water denken. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aantal berichten van genaamde Knuppel : 55.183 ! Moraal van het Knuppel-verhaal: "luister naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden." P.S. Grafschrift . "En daar ligt Knuppel nu, doodgeknuppeld hoor haar eigen knuppel." Laatst gewijzigd door system : 22 november 2013 om 10:09. |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"En daar ligt System nu, wiens bijdragen systematisch door hun eigen onzin met de grond gelijk werden gemaakt."
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 22 november 2013 om 10:24. |
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wiens schuld was dat ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|