Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 13 maart 2014, 12:55   #321
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
For the record. Wij hebben elkaar nog niet ontmoet. U kan dat dus niet weten.
Vrijheideerst is offline  
Oud 13 maart 2014, 13:00   #322
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In democratiën is zoiets onbestaande , maar in apenlanden is dat idd het geval.

Maak van dat "kunnen" maar beter "mogen".
En vergeet ondertussen niet dankzij wiens "kunnen" het koningdom België er anno 2014 zo schitterend voorstaat.
Het belgique wrak ligt al lang op de zeebodem, gewoon afwachten wie het langst zijn adem kan inhouden.
Oud 13 maart 2014, 13:08   #323
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Over welke eerste minister heb jij het ?

Voor hem die steeds weer doet alsof zijn neus bloedt wanneer de grond te warm wordt onder zijn voeten :

http://images19.levif.be/images/resi...i-Rupo-PS-.jpg

marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 13:37   #324
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe ondervindt jij die "Belgische onderdrukking" dan aan der lijve ?
Ik woon al meer dan 50 jaar in de rand en kom af en toe in brussel en ik negeer de geschiedenis van dit land niet voor mijn gelijk.
DewareJakob is offline  
Oud 13 maart 2014, 13:49   #325
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Precies.

Alleen al de gebruikte nick en avatar, alsook het taalgebruik en de "argumenten" waarvan iemand zich bedient, verraden meer over iemand dan hem lief is.

Welke forummer met een beetje doorzicht zou twijfelen om voor de Franse Gwylan te kiezen in plaats van voor landgenoten zoals Everytime en DucDEnghien?

Zelfs als ik zou moeten kiezen tussen System, ViveLaBelgique en peter1962 zou ik me geen moment bedenken. Ik haal er moeiteloos degene uit die de moeite waard is zonder hem ooit gezien te hebben.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 maart 2014 om 13:50.
Knuppel is offline  
Oud 13 maart 2014, 14:01   #326
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Heel goede tekst, maar weet dat de franstaligen met hun plan B bezig zijn, nl de zesde staatshervorming, de vorming van Wallo-Brux en vele andere recente wijzigingen spreken allemaal in die richting.

EDR werkt er met man en macht eraan om Vlaanderen zoveel mogelijk leeg te zuigen, geen enkele euro in haar economische heropbouw te steken maar wel elke euro waar hij maar kan te laten afvloeien naar de francophone kant van dit land om te proberen nog op tijd een economische reveil in Wallo-Brux te bewerkstelligen.

De franstalige media spreken buiten het NVa-gevaar bijna niet meer over Vlaanderen; als ze het nu over hun zo beroemde sollidariteit hebben, hebben ze het over de sollidariteit tussen Wallonie en Bruxelles; de Vlaamse centen hebben ze federaal binnengehaald, dus voor hen is Vlaanderen verder totaal afgeschreven en niet ter zake doende.

Of Vlaanderen blijft buigen voor de francophone wetten of Vlaanderen wordt zo ver gedreven door de francophone federale uitzuigingspolitiek en verloedering van het Vlaams gedeelte van dit land dat Vlaanderen uit wanhoop zijn zelfstandigheid zal uitroepen, maar ook dan zal Vlaanderen die zelfstandigheid dubbel en dik betalen aan de Francophone grootmacht en Europa speelt dit francophone spel volledig mee.

Waar blijft de Vlaamse media; hoe kan het dat zonder protesten vanuit Vlaanderen deze regimepers zo ongenadig zijn katastrofale medewerking kan blijven geven aan die dolgedraaide francophone hebberigheid?
Wallo-Brux is een lege doos. Wallonie heeft helemaal niet het geld om Brussel "erbovenop" te helpen en de meeste brusselaars willen ook niks te maken hebben met Wallonie. Ooit een reportage gezien waarin meerdere franstalige brusselaars nogal smalend deden over de walen.

Er komt geen reveil in wallonie. Toch niet de eerste 20 - 30 jaar.

Ik hoop echt op een di rupo 2, da's een kortere weg naar vlaamse onafhankelijkheid. Vergeet niet dat Maingain meer voor de vlaamse zaak gedaan heeft dan heel de nva samen. We moeten dus de franstaligen dankbaar zijn voor hun gegraai en manier van politiek doen
Yarisken is offline  
Oud 13 maart 2014, 15:33   #327
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Wallo-Brux is een lege doos. Wallonie heeft helemaal niet het geld om Brussel "erbovenop" te helpen en de meeste brusselaars willen ook niks te maken hebben met Wallonie. Ooit een reportage gezien waarin meerdere franstalige brusselaars nogal smalend deden over de walen.

Er komt geen reveil in wallonie. Toch niet de eerste 20 - 30 jaar.

Ik hoop echt op een di rupo 2, da's een kortere weg naar vlaamse onafhankelijkheid. Vergeet niet dat Maingain meer voor de vlaamse zaak gedaan heeft dan heel de nva samen. We moeten dus de franstaligen dankbaar zijn voor hun gegraai en manier van politiek doen
Wallo-Brux is geen lege doos; Wallo-Brux is voor het buitenland het ontegensprekelijk bewijs dat Wallonie en Bruxelles samen horen en dat alle claims van Vlaanderen op Brussel totaal onhoudbaar zijn en uit de lucht gegrepen zijn of 100 jaar te laat zijn gekomen.
De financiële verdeling van de centen in federaal België, waardoor Vlaanderen als het ware de franstalige, opeens federale schuldberg moet afbetalen zal voor Europa betekenen dat na scheiding, diezelfde schuldenberg grotendeels aan Vlaanderen toekomt.
Wallonie heeft niet het geld, maar via het federale heeft het wel het geld en de invloed om zich Bruxelles toe te eigenen. Maar u geen zorgen, de francofonie laat zijn Vlaamse melkkoe niet gaan alvorens zij totaal is leeggezogen en dan heeft ook Vlaanderen het geld niet meer om Bruxelles er terug bovenop te brengen en dan zal Bruxelles of onafhankelijkheid van zowel Wallonie als van Vlaanderen eisen of toch zeker eerder verkiezen in een groter verband bij Wallonië aan te sluiten dan bij Vlaanderen.
marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 15:46   #328
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik woon al meer dan 50 jaar in de rand en kom af en toe in brussel en ik negeer de geschiedenis van dit land niet voor mijn gelijk.
Ik ook niet. Bedankt voor je antwoord. Fantoomonderdrukking is niet te bepalen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 13 maart 2014, 15:50   #329
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Precies.

Alleen al de gebruikte nick en avatar, alsook het taalgebruik en de "argumenten" waarvan iemand zich bedient, verraden meer over iemand dan hem lief is.

Welke forummer met een beetje doorzicht zou twijfelen om voor de Franse Gwylan te kiezen in plaats van voor landgenoten zoals Everytime en DucDEnghien?

Zelfs als ik zou moeten kiezen tussen System, ViveLaBelgique en peter1962 zou ik me geen moment bedenken. Ik haal er moeiteloos degene uit die de moeite waard is zonder hem ooit gezien te hebben.
Dat jij die op dit forum aangeeft stemmen voor het B.U.B. kiest voor slaafse volgzaamheid van een Franse burger die onomfloerst het Frans hautain chauvinisme beschrijft verwondert mij niet.

Je zou niets liever willen dat de Franse cultuur België van de Vlaamse ontvoogdingsstrijd.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 maart 2014 om 15:51.
Oud 13 maart 2014, 16:33   #330
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook niet. Bedankt voor je antwoord. Fantoomonderdrukking is niet te bepalen.
Dat is echt het antwoord dat ik verwachtte van u. Stel dat ik met 100 bewijzen afkom (en die heb ik) dan zal je het nog ontkennen, dus welke zin heeft het? Ik zie hier hetzelfde soort fanatisme dan die voor nogal wat storm heeft gezorgd in de jaren 30-40. Trouwens de meeste, zoniet al uw antwoorden bevestigen gewoon mijn uitspraak.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 maart 2014 om 16:36.
DewareJakob is offline  
Oud 13 maart 2014, 16:47   #331
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wallo-Brux is geen lege doos; Wallo-Brux is voor het buitenland het ontegensprekelijk bewijs dat Wallonie en Bruxelles samen horen en dat alle claims van Vlaanderen op Brussel totaal onhoudbaar zijn en uit de lucht gegrepen zijn of 100 jaar te laat zijn gekomen.
De financiële verdeling van de centen in federaal België, waardoor Vlaanderen als het ware de franstalige, opeens federale schuldberg moet afbetalen zal voor Europa betekenen dat na scheiding, diezelfde schuldenberg grotendeels aan Vlaanderen toekomt.
Wallonie heeft niet het geld, maar via het federale heeft het wel het geld en de invloed om zich Bruxelles toe te eigenen. Maar u geen zorgen, de francofonie laat zijn Vlaamse melkkoe niet gaan alvorens zij totaal is leeggezogen en dan heeft ook Vlaanderen het geld niet meer om Bruxelles er terug bovenop te brengen en dan zal Bruxelles of onafhankelijkheid van zowel Wallonie als van Vlaanderen eisen of toch zeker eerder verkiezen in een groter verband bij Wallonië aan te sluiten dan bij Vlaanderen.
Brussel wil helemaal niet bij vlaanderen noch bij wallonie. Echter groeit de groep allochtonen in Brussel heel hard en laat deze mensen nu net het "schijt" hebben aan al die communautaire twisten. die willen gewoon deftig onderwijs en jobs voor hun kinderen, een goede toekomst dus. Laat nu net Vlaanderen een betere keuze hiervoor zijn dan Wallonie. Wie kan stuurt zijn kind al naar een nederlandstalige school. De bourgeoisie stuurt ook zijn kinderen naar nederlandse scholen.
De dingen zijn aan het veranderen in Brussel. Verschiet maar niet van de score van de nva. Die kan volgens mij oplopen tot 10 %.
Yarisken is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:03   #332
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet overdrijven, Gwylan. Ik betrap mezelf voortdurend op fouten, terwijl ik er jou nog nooit één heb zien maken. En dat voor een Française! Zelfs de meeste Vlamingen op dit forum kunnen aan jouw Nederlands niet tippen. Ik heb daar een ongelooflijke bewondering voor. Vergelijk dat eens met het belabberde Nederlands van de "Belgen" Everytime en DucDEnghien. Over hun attitude ten overstaan van de Vlamingen zullen we maar helemaal zwijgen, zeker?

Tussen jouw en mijn stijl ligt ook een wereld van verschil. Ik ben zoals Eliza Doolittle (en daar schaam ik me niet voor ) terwijl niemand van jou een "fair lady" hoeft te maken. Dat ben je al. De "noblesse" ligt er vingerdik op.

Ik vind het gewoon zalig hoe jij de BUBbeltjes "enig potentieel" toedicht (adel verplicht ) maar hen in één adem onder hun belgo-nationalistische neus wrijft dat ze er niet in slagen om meer volk rond zich te verzamelen dan twee landlopers, een paardenkop, een versleten mobylette, en een dronkaard.

Laat ons eerlijk zijn. Het heeft geen zin om de BUBbels te wijzen op hun foute aanpak. Ze delen hun angst inzake het voortbestaan van La Belgique in grote lijnen met de Franstaligen, maar hanteren een volkomen voorbij gestreefde methode om het uiteenvallen van hun geliefde vvorstendom te beletten. Zelfs de Franstaligen willen geen unitaristisch België meer. Zij wilden er juist vanaf om te beletten dat de Vlamingen hen in de rol zouden drukken die zijzelf al bijna twee eeuwen voor de "Vlaamse boerkes" voorbehouden.

Ze zouden beter jouw handelswijze als voorbeeld nemen. Alleen een respectvolle benadering van de Vlamingen kan België nog redden, maar dat hebben de Franstaligen en hun Belgisch-nationalistische zielsverwanten na bijna twee volle eeuwen nog steeds niet begrepen. Ze zouden zich nochtans beter de woorden van Jules Destrée heugen dat de Vlaming langzaam en geduldig is , maar ook koppig en ordelijk. De Vlamingen hebben al tweehonderd jaar lang bewezen wat een engelengeduld ze hebben, alsook dat ze op alles behalve op chaos en burgeroorlog uit zijn.

Intussen zijn we aanbeland in 2014, en in de belangrijkste pre-electorale periode ooit. Er gaat geen dag, ja zelfs geen uur voorbij, of er wordt via de media een nieuwe aanval op de Vlaams-nationalisten van de N-VA gelanceerd.
Ik kan nog begrijpen dat dit uit angst is om de macht en de controle kwijt te geraken. Maar ik snap niet dat het regime zich nog steeds niet de moeite getroost om de ware oorzaak van de leegloop in �*lle traditionele "Vlaamse" partijen onder ogen te zien. Dit is immers geen toeval. Het wijst er op dat de Vlamingen (eindelijk) aan hun ontvoogding begonnen zijn. Zelfs de monarchie, ooit hét cement van België genoemd, kan 70% van de Vlamingen aan hun reet roesten. Hoe het regime ook haar best doet om de bevolking iets anders wijs te maken, Vlaanderen zal nooit de nieuwbakken vvorst en zijn eega aan het hart drukken. Die tijd behoort voor altijd tot het verleden.

De Vlamingen hebben hun buik vol van het ondankbare, arrogante en alles behalve solidaire zuiden des lands, alsook van de wetten die hen door Franstalig België worden opgedrongen, waardoor Vlaanderen het geliefkoosde OCMW-toevluchtsoord is geworden voor gelukszoekers die niet alleen hun eigen cultuur meebrengen maar ze de Vlamingen op hun beurt proberen op te dringen. De Vlamingen voelen steeds duidelijker in hun eigen portemonee waar het geld in hoofdzaak wordt gehaald om ook die "solidariteit" van te bekostigen. En wéér wordt hij uitgescholden voor het vuil van de straat als hij het durft te vertikken om aan andermans verwachtingen te beantwoorden.

De Vlamingen hebben er genoeg van om in het buitenland door de Franstalige media te worden afgeschilderd als een egocentrisch, zelfzuchtig en racistisch volk. Daarvoor houden ze Franstalig België al té lang de kop boven water. En dit meer en meer ten koste van hun eigen mensen en noden.

De Vlamingen zijn het kotsbeu om met "volksvertegenwoordigers" te worden opgescheept die hen na elke verkiezing in het gezicht spugen.
Dehaene vroeg 100 dagen aan le roi om een akkoord te bereiken met de Franstaligen. In 2010 voerden de Franstaligen zelfs een uitputtingsstrijd die 540 dagen duurde om de "Vlaamse" onderhandelaars" op de knieën te krijgen. Ze dreigden zelfs met plan B om hen tot capitulatie te dwingen. Het resultaat is er naar.

De tijd dat de Vlamingen een minderwaardigheidscomplex kon worden aangemeten zodat ze braaf en volgzaam bleven is voorgoed voorbij. Jammer dat er een crisis nodig was om daar een handje bij te helpen, maar de stroomversnelling die mede daardoor werd veroorzaakt is dan weer positief.

Hopelijk zal het eind mei voor het eerst in de Belgische geschiedenis zijn dat de rollen worden omgedraaid, en dat de Franstaligen beseffen dat het buigen of barsten zal zijn als ze niet zélf de splitsing van België op hun geweten willen hebben.
"Belabberde Nederlands"? Zeg gewoon dat u Franstaligen niet kan verdragen, het zal eerlijker zijn. Ik en "Duc D'Enghien" kennen het Nederlands en spreken veel beter Nederlands dat de meeste Vlamingen - en vooral de jonge generatie - tegenover het Frans.
Everytime is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:16   #333
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Brussel wil helemaal niet bij vlaanderen noch bij wallonie. Echter groeit de groep allochtonen in Brussel heel hard en laat deze mensen nu net het "schijt" hebben aan al die communautaire twisten. die willen gewoon deftig onderwijs en jobs voor hun kinderen, een goede toekomst dus. Laat nu net Vlaanderen een betere keuze hiervoor zijn dan Wallonie. Wie kan stuurt zijn kind al naar een nederlandstalige school. De bourgeoisie stuurt ook zijn kinderen naar nederlandse scholen.
De dingen zijn aan het veranderen in Brussel. Verschiet maar niet van de score van de nva. Die kan volgens mij oplopen tot 10 %.
Ik geloof helemaal niet in de splitsing van het land want er is geen realistische oplossing voor Brussel, voor het Koningshuis, voor het staatsschuld. MAAR! Feit is dat Vlamingen en Franstaligen al nu in twee totale verschillende werelden leven, dat men amper weet wat boven/beneden de taalgrens gebeurt en dat de Franstaligen op het culturele gebied richting Frankrijk kijken. En dat is juist de reden waarom de Franstaligen nooit voor Vlaanderen zullen kiezen. Bovendien herkennen ze zich helemaal niet in het Vlaams-Nationalisme dat in Vlaanderen bestaat : voor de meeste Franstaligen is het Vlaams-Nationalisme een haat van een bepaalde Vlaanderen tegenover de Franstaligen.
Everytime is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:23   #334
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Of de N-VA nu 30 of 40 procent haalt. In de praktijk maakt dat die partij niet meer of minder nodig voor een regering, he. Stemmen halen is één ding, kunnen regeren een ander.
Ten eerste als we echt in die zalige democratie zouden leven (zoals men laat uitschijnen en waar jullie volgens eigen zeggen blindelings en onvoorwaardelijk in geloven) dan zou de partij die het grootste kiezersdeel bekomt de onderhandelingen met de andere partijen ,die de rest van de bevolking moeten vertegenwoordigen, moeten leiden. En partijkleur zou ondergeschikt moeten zijn aan dat wat de kiezer dus verkozen heeft.

Ten tweede de vele politieke uitsprakenen standpunten der partijen en burgers gelijk nog voor de verkiezingen er zijn alsook de effectieve regerings samenstelling en het uteindelijke beleid spreekt voor de wakkere mens die zich niet in politieke en maatschappelijke referentie- en denk kaders laat persen boekdelen over de onlegitieme claim over democratie en inspraak der burgers.

Getuige de koude en hete oorlogen die hier vaak onder het kiesvee ,van arbeider tot academici, uitgevochten worden. Dat ondanks jullie wederom zelf geclaimde onbtwisbare wijsheid, gebaseerd op vooral schoolse encyclopedische kennis en populistische propaganda, enkel maar bekrompen naief zijn en enkel de eigen waarheid willen horen, zien en verkondigen als absoluutheid.

Dat ik en anderen die geen gelijke of aansluitende visies delen dan als vervelend arrogant rebels en/of onwetend afgeschilderd worden nemen we er maar bij.
Als u net zoals uw politieke en financiele meesters u onbuigzame medemens als een last of doorn in uw oog wil bekijken dan is dat u recht maar gelijk ook u probleem en niet dat van ons, noch onze fout.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 13 maart 2014 om 17:23.
AsGardSGO is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:23   #335
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik geloof helemaal niet in de splitsing van het land want er is geen realistische oplossing voor Brussel, voor het Koningshuis, voor het staatsschuld. MAAR! Feit is dat Vlamingen en Franstaligen al nu in twee totale verschillende werelden leven, dat men amper weet wat boven/beneden de taalgrens gebeurt en dat de Franstaligen op het culturele gebied richting Frankrijk kijken. En dat is juist de reden waarom de Franstaligen nooit voor Vlaanderen zullen kiezen. Bovendien herkennen ze zich helemaal niet in het Vlaams-Nationalisme dat in Vlaanderen bestaat : voor de meeste Franstaligen is het Vlaams-Nationalisme een haat van een bepaalde Vlaanderen tegenover de Franstaligen.
Ook hier moet ik u weer wijzen op uw denkfout die haar grond heeft in de Franstalige imperialistische waandenkwereld.

Bijvoorbeeld daar waar je zegt:

Citaat:
want er is geen realistische oplossing voor Brussel,
Dan bedoel je, dat er volgens uw imperialistische opvattingen geen realistische oplossing is, dat jullie Brussel - naar goede oude Belgo-fascistische manier - niet als Franstalig lebensraum geannexeerd krijgen.
In de realiteit is de oplossing er wel, Brussel ligt namelijk als Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen en gaat nergens heen.

Pas op, ik zeg niet dat je niet mag blijven dromen en met je hoofd in de wolken blijven lopen, ik zeg enkel dat de botsing met de realiteit u vroeg of laat zuur gaat opbreken.

Zeg niet dat je niet gewaarschuwd was.
Oud 13 maart 2014, 17:25   #336
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verwijs je naar zo'n zaken?

Les simulations sur la nouvelle loi de financement montrent que l'État fédéral est le seul vrai perdant.
Le Premier ministre Elio Di Rupo (PS) © Belga

En 2028,

En u komt dat hier een punt noemen; belachelijk. Al de persoon die het komt zeggen: EDR: totaal ongeloofwaardig.
Jij bent uiteraard een toonbeeld van geloofwaardigheid.
Oud 13 maart 2014, 17:30   #337
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ook hier moet ik u weer wijzen op uw denkfout die haar grond heeft in de Franstalige imperialistische waandenkwereld.

Dan bedoel je, dat er volgens uw imperialistische opvattingen geen realistische oplossing is, dat jullie Brussel - naar goede oude Belgo-fascistische manier - niet als Franstalig lebensraum geannexeerd krijgen.
In de realiteit is de oplossing er wel, Brussel ligt namelijk als Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen en gaat nergens heen.

Pas op, ik zeg niet dat je niet mag blijven dromen en met je hoofd in de wolken blijven lopen, ik zeg enkel dat de botsing met de realiteit u vroeg of laat zuur gaat opbreken.

Zoals al vaak gezegd.. .de pot verwijt de ketel...
Wij denken dan ook eerder dat u en vele anderen met u pas met het hoofd in de wolken lopen. Jullie mogen dan denken meer vat op de realiteit te hebben, maar jullie zijn het die blind zijn en daar nog voor kiezen ook. U botsing met de gevolgen van onze huidige realiteit en uw passief en actief onderhouden ervan zal ons allemaal zuur opbreken. En anderen dan u en mij zullen gespaard blijven.
Maar ja u was niet gewaarschuwd want alles wat wij vertelden was fantasme en onwaar.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:31   #338
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Ik denk dat u niet Brussel niet kent. Als België nog bestaat, is het juist vanwege Brussel.
Everytime is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:38   #339
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Zoals al vaak gezegd.. .de pot verwijt de ketel...
Wij denken dan ook eerder dat u en vele anderen met u pas met het hoofd in de wolken lopen. Jullie mogen dan denken meer vat op de realiteit te hebben, maar jullie zijn het die blind zijn en daar nog voor kiezen ook. U botsing met de gevolgen van onze huidige realiteit en uw passief en actief onderhouden ervan zal ons allemaal zuur opbreken. En anderen dan u en mij zullen gespaard blijven.
Maar ja u was niet gewaarschuwd want alles wat wij vertelden was fantasme en onwaar.
Uw huidige realiteit berust op de abstracte grondwet, je weet wel, diegene die in de vuilbak gaat als Vlaanderen onafhankelijk wordt.

Dat jullie menen dat post-Belgisch Europa gaat gevormd worden aan de hand van de afgeschafte Belgische grondwet is ronduit pathetisch en enkel een symptoom van de Belgo-fascistische Franstalige imperialistische waandenkwereld.

Hitler dacht ook zo, hij ging de avond voor zijn dood nog even beslissen wie er na hem aan de macht moest komen en wat die dan moesten doen.

Totaal wereldvreemd, logisch ook, hij leefde ook in zo'n imperialistische waandenkwereld.
Oud 13 maart 2014, 17:43   #340
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dat is echt het antwoord dat ik verwachtte van u. Stel dat ik met 100 bewijzen afkom (en die heb ik) dan zal je het nog ontkennen, dus welke zin heeft het? Ik zie hier hetzelfde soort fanatisme dan die voor nogal wat storm heeft gezorgd in de jaren 30-40. Trouwens de meeste, zoniet al uw antwoorden bevestigen gewoon mijn uitspraak.
Het is jouw volste recht om jezelf te laten onderdrukken. Het ligt jouw blijkbaar als slachtoffer moeilijk om er mee naar buiten te komen. Ik wens je in ieder geval sterkte toe. Er zijn instanties en personen die jouw kunnen helpen. De eerste stap om te ontsnappen aan de onderdrukking dien je zelf te zetten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be