![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze bedoelen daarmee dat hij een ster is in heel Francofonië...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is altijd een Vlaam zelf, hier van de KBVB, die dat zegt. Diep onder de indruk van andere culturen.... 174 jaar, en je wil niet weten hoe diep het nog zit. Héél diep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn gevoel bleek redelijk te kloppen. Op Radio 2 is dat rond de 30%. 's nachts nog meer, maar blijkbaar mag alles meegeteld worden om te vergelijken....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stromae stond zich ooit eens belachelijk te maken in het koning boudewijnstadion tijdens de rust van 1 of andere wedstrijd van de Duivels. De commentators van de tegenpartij wisten niet wat ze zagen. Bon ja, ik ga er mijn slaap niet voor lapen. Tis tenminste ne Waal die zelf zijn centen verdient. En les diables rouges kunnen aan mijn reet roesten. Brood en spelen, meer is dat niet. Fait divers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=a |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
|
![]() Een paar jupilers extra en iedereen zingt mee uit volle borst.
![]() |
#328 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Sorry voor het woordgebruik maar het is toch zo. Vorige keer was het altijd in Nederlands.... Vergeten? Ik had me meer geërgerd had het in het Engels gezongen geweest.
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen jongen. Er waren geen WK liedjes van de bond uit. Garry Hagger heeft in die optiek ook al een wk liedje, maar dat is geen dat van de bond uit haat. Stromae is een artiest die door de bond gesubsidieerd wordt om het franstalige Belgie uit te dragen. Niet dat met dat uberhaupt iets interesseert, ik doorprik hier gewoon je leugen. Of mag ik je nu ook gewoon domme kloot noemen omdat je dat misschien niet wist?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga maar lekker het BruinDuivels-lied meekwelen met de debiele zatlappen en Stromae in het Frans, gedurende die tijd zit je hier geen giftig kwijl te braken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() Stromae trekt op niets. Ik hoor nog liever Will Tura of Eddy Wally...En ik h�*�*t die hun muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() ![]() Stop toch eens met liegen ![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 19 maart 2014 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dat was ook voor de Franstaligen het officiële liedje?
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De mensen horen gewoon het eindproduct en dat is belangrijk. Hij is gewoon uithangbord van Belgische muziekindustrie, had dit nu een Vlaming geweest fantastisch maar geen Vlaming komt aan zijn muzikale knieën. PS: Wie heeft alle MIA's gewonnen????
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 19 maart 2014 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Parlementslid
|
![]() Geef dan de naam van hun lied....
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
" alles kaat koet, alles kaat koet t'is de Rroode Duvèl kaat naar dén Brrazil t'is la fête, t'is ét fiest alles kaat koet, alles kaat koet in den Belzik " Toch niet moeilijk ? Stop hem een paar honderdduizend euro in zijn multiculturele pollekkes, en hij zal jullie wel zo een liedje dumpen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Debiele Stromae.... Het merendeel der Belgen zal u niet volgen, kijk maar naar de resultaten van de MIA's....
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is niet mijn vraag hé.
Wil Tura is enkel bekend in Vlaanderen, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze in Franstalig België dat zullen gedraaid hebben, laat staan meegezongen hebben.
![]() |
![]() |