![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een wetenschappelijk onderzoek is zever , kom dan eens met een beter wetenschappelijk onderzoek .
![]() |
#322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Plus, heteromannen 5 sexpartners in hun leven? Don't think so! Oh neen, mannen die langer vrijen dan andere mannen!? Nagel die direct aan de schandpaal!! Heteromannen die haast niet masturberen tijdens hun relatie? Tuuuuuurlijk... Stond trouwens niet in die resultaten.... De manier waarop het syndroom praat over homo's is mss wel een aanwijzing van latente homosexuele gevoelens....andere onderzoeken hebben uitgewezen dat de grootste homohaters meestal zelf twijfelen aan hun heterosexualiteit.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die seksgekken stalken wie ?? Citaat:
En een relatie puur op uiterlijk starten , .... euh .... ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die achterlijke cultuur bedoelde U? Laatst gewijzigd door Tashunka : 26 mei 2014 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkele wetenschappelijke studie zegt dat homo's geen seksverslaafden , de resultaten zijn steeds dezelfde , het zijn seksverslaafden .
![]() |
![]() |
#327 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor een seksverslaafde zou dat een probleem zijn , voor mij niet .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 26 mei 2014 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat hebben Pruisen en Oostenrijk-Hongarije de laatste 100 jaar voortgebracht . Pulp .
![]() |
![]() |
#329 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gebruikersinstellingen Dit gedeelte bevat veel informatie over het beheren van je gebruikersaccount, afbeeldingen, weergaveopties enzovoort. Waarom zou ik me registreren? Maakt dit forum gebruik van cookies? Hoe verwijder ik mijn cookies? Hoe kan ik de informatie in mijn profiel aanpassen? Wat is het doel van een handtekening? Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen? Hoe voeg ik een eigen aanduiding toe aan mijn profiel? Hoe voeg ik een afbeelding toe onder mijn gebruikersnaam? Wat zijn vrienden- en negeerlijsten? Algemeen forumgebruik Algemeen forumgebruik Hoe kan ik in een forum zoeken? Kan ik een e-mail sturen naar andere gebruikers van dit forum? Wat zijn privéberichten? Hoe gebruik ik de ledenlijst? Wat zijn aankondigingen? Wat zijn de verschillende weergaveopties voor discussies? Waar kan ik de RSS-feed vinden? Berichten lezen en plaatsen Zijn er speciale codes/tags die ik kan gebruiken voor berichten? Wat is e-mailnotificatie? Wat zijn smileys? Codeknoppen en aanklikbare smileys Hoe maak ik een enquête en hoe stem ik? Wat zijn berichtpictogrammen? Kan ik mijn eigen berichten aanpassen? Wat zijn moderatoren? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je tracht hier permanent anderen hun onderwerpen te verkloten , bij deze ben je aan het verkeerde adres .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 26 mei 2014 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet hier nog de eerste tegenkomen die wetenschappelijk kan bewijzen dat homo's minder partners hebben dan hetero's , het idee . Ze zijn directer , nogal moeilijk , een vrouw versieren duurt een half uur , een homo versieren duurt 5 minuten . Ze zijn directer seksverslaafd ja . Niet dat vrouwen doetjes zijn , een enquete in de VS , hoeveel seksuele partners heeft u al gehad , schriftelijk , mannen 4 , Vrouwen 2 , mondeling , mannen 4 , vrouwen 3 , aan de leugendetector , mannen 4 , Vrouwen 4 . Zo zie je maar , het blijft echter beneden de 50 van de seksverslaafden . Bron , Harvard .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 26 mei 2014 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zou dus een wetenschappelijke consensus zijn dat homo's seksverslaafd zijn ... zonder meer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk . En verder , gebruik je gezond verstand .
![]() |
![]() |
#334 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je blijft maar bezig , op de negeerlijst .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 26 mei 2014 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk .
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pagina niet gevonden
Niet wat u zoekt? Ga dan naar de homepage van Knack.be https://www.google.be/search?q=homos...el+zuuke&meta= http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-143525.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat of wie is dan achterlijk? U of die cultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je nu meer seksverslaafde zijn dan in een gewoon huwelijk en dag en nacht je neukgerief bij de hand.
Moet je daar nu wetenschappelijke studies voor doen? Ik begrijp dat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |