![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Europees Commissaris
|
![]() De campagne heeft voor NVA blijkbaar nét iets te lang geduurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armtierige patron van een fritkot zou ik nog kunnen spelen maar ik kan spijtig genoeg niet genoeg Euro's inbrengen om patron te spelen bij British petroleum.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsja, het is nochtans bewezen dat mensen die een job onder hun opleidingsniveau aannemen nadien minder kans maken om nog een terug aangenomen te worden in een functie die wel dat opledingsniveau vereist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
In het andere geval: bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een beetje gek om te denken dat MULTI-nationals de economische problemen van België zouden komen oplossen he ! Alles wat je van een multi-national krijgt, daar moet je "dank U" voor zeggen, want die komen natuurlijk enkel en alleen in België als dat voor hen voordelig is. Als je werk-creatie al moet importeren uit het buitenland is er iets mis met uw model ! Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2014 om 09:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens uw bericht waarop je replyde, is het bewezen dat onder uw capaciteiten werken slecht is voor uw carriere ? Wel dan vraag ik mij af, elke CEO werkte voor hij zijn functie waarnam onder zijn capaciteiten ??? Dus volgens die theorie is het onmogelijk om CEO te worden vanaf je een floorjob gedaan hebt ? Bovenden is volgens die theorie alleen een top-down carrieremodel mogelijk, want je kunt nooit omhoog en alleen omlaag. Sterk onderbouwde theorie die overloopt van mythologische bewijsvoering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 mei 2014 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Europees Commissaris
|
![]() Karel Van Miert: zo maken ze ze niet meer! Mijn allereerste stem ging naar hem, ondanks dat ik uit een "CVP-nest" kwam. Nu moet de SPa al meer dan 10 jaar niet meer op mijn stem rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Dus richt je pijlen op daarop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mijn advies voor hem : sinaasappelen in kratjes kopen kan hij daar op zitten en een naaimachine kopen om een tent te maken ( alhoewel dat is misschien te hard werk ) Overigens ik ben van mijn 14 jaar gaan werken en heb nooit zonder werk gezeten ik ben zelfs voorman geworden en laatste 24 jaar bij dezelfde firma zelfs nu nog |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En veel mensen met een hoger diploma moeten tevreden zijn met een lager loon en werk,en pakken zodoende de jobs af van mensen die een lager diploma hebben,en zeg niet dat het niet zo is ,want het is wel zo! Vele bureaubedienden zijn bachelors,en de mensen met een middelbaar diploma komen niet of weinig aan de bak,op termijn zal dat ook het diploma van bachelor schaden,want het zou wel eens een norm kunnen worden dat hun minder loon als voorbeeld zou kunnen dienen voor hun diploma,als je begrijpt wat ik bedoel!
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid luidt zo: met een SLECHT CV vind je geen werk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() Hoe komt het dan dat hij vandaag serieus terugkrabbelt in de media,het was weer zo niet bedoeld volgens hem!
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het beste CV hebben, want voor elke job zijn er tussen de 50 en 100 sollicitanten. Overigens is er een spanningsgraad tussen aantal werkzoekenden en aantal aanbiedingen, en die bedraagt in Vlaanderen 3/1. Wat zeer laag is. België: 17/1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bij sommige werkelozen,want er zullen er inderdaad tussen zitten die niet effectief op zoek zijn naar werk,maar ook velen die wel hun best doen,denk je niet dat iedereen zowat de job zou willen doen waar hij voor geleerd heeft,op welk niveau dan ook?
![]() |
![]() |
#340 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Akkoord Citaat:
|
||
![]() |
![]() |