![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar die ouders ...Wat een domoren ![]() ![]() Doe hun anders eens een boek cadeau.....kunnen ze misschien nog iets uit opsteken http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-s...roer-a2438730/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 september 2016 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je hier al alles over ? http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...t&art_id=14324 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Het is de bedoeling van een discussie om ongelijk te krijgen, anders zou ik ze niet voeren. Echter, ik kan geen ongelijk krijgen met dwaze argumenten en valse logica, dus ik blijf een beetje op mijn honger zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Gouverneur
|
![]() Abortus moet verboden worden, kinderen geplaatst in wezenhuizen en vanaf hun 8ste als goedkope arbeidskrachten gebruikt in industrie die kan concurreren met lage loonlanden. (Wel pas vanaf hun 14de nachtwerk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu even terug naar post #255 en voordien en uw stellingen ( voor alle duidelijkheid ik deed er geen ) even bewijzen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Voorwa ni? ![]() Ik open trouwens nooit linken. Als ge zelf geen argumenten weet, laat het dan maar zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Ik pak dan ook geen doping, en zeker geen drugs. Ik vind dat allemaal boecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt even verbeten als iedereen anders hier om gelijk te krijgen. Hou u zelf niet voor de gek. Ik heb 3 tips voor u om her discussies te winnen: 1. goede argumenten 2. goede argumenten 3. goede argumenten Veel succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zucht. Het gaat om de bewering dat de mens een 'speciale plaats' heeft in het dierenrijk. Ik beweer dat niet. Bij wie ligt de bewijsverplichting? En het argument dan ... Omdat de mens '1000 woorden in zijn vocabulair' heeft ... ![]() Dat is het toppunt van antropocentristisch cherry picking! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder herinner ik me dat je ooit zei dat je niks wist over drugs en op 4.10.16 dus heel wijs besloot ; Als van iets de ballen van af weet, het is beter dat ge erover zwijgt. Een goude raad, en iets dat ge normaal gezien leert op de speelplaats op de lagere school. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2016 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2016 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik? Dat mijn waarheden bij u cognitieve dissonantie veroorzaken, dat heb ik vanaf het begin door, en dat vind ik geweldig. ![]() Uw geheugen is zo slecht dat ik het voor de 1000e keer herhaal. Die ouders hebben MIJ ingelicht, niet andersom. Dat zijn mensen die hun zoon verloren hebben aan boecht. Vergif. Die mensen domoren noemen is verwerpelijk. Ik denk dat bepaalde stoffen in uw bloed uw moreel kompas enigszins in de war brengt. ![]() Citaat:
Maar nu weet ik er meer van af dan gij. ![]() Wat niet moeilijk is. Citaat:
En dee raad hebt ge niet opgevolgd. Spijtig, want hij was gratis! Laatst gewijzigd door geertvdb : 19 oktober 2016 om 22:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2016 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
Uw laatste zin is wel het toppunt! ![]() En verslaafden, stellen die hun mening bij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef anders eens de naam en het adres van die VZW....altijd interessant...misschien ken ik ze wel...de wereld is klein. Maar in feite zouden ze beter een VZW oprichten om jonge voetballers te waarschuwen voor de gevaren van kopballen......Een paar van mijn vrienden zijn er ook gek door geworden.....verblijven nu stuk voor stuk in de psychiatrie....en op de koop toe waren sommigen enig kind......Erg is dat voor die ouders. ![]() ![]() Misschien iets voor jou ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2016 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is totaal geen antropocentristische bewering toch niet in de definitie als: Antropocentrisme is het exceptionalistische idee dat de mens het middelpunt van het bestaan is. De mens is in het antropocentrisme de norm. De waarde van al het andere - de levende en de niet-levende natuur - wordt afgemeten aan het nut dat het de mens dient of de verhouding waarin het tot de mens staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, goede argumenten, zoals bijvoorbeeld dat een ras en een soort eigenlijk hetzelfde is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die 'serieuze factor hoger ' is enkel in uw verbeelding. Al eens een documentaire over dolfijnen gezien? Het zelfgekozen criterium is dan niet eens waar... Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Lees die definitie, en lees dan opnieuw wat ge schrijft... Als ge nu echt niet inziet dat ge een antropocentrist zijt van het zuiverste water, dan is het echt héél erg! |
||||
![]() |
![]() |