![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele weken verder, en ik zie niks nieuws... N-VA blijft haar communicatie en doelstellingen rondom 'migratie' zetten in aanloop naar de grote strijd om de kiezer. Vroeger (tot september 2013) was BDW voorzitter van een vlaams-nationalistische partij. Daarna was hij tot november 2018 j voorzitter van een conservatieve liberaal geïnspireerde partij die het land economisch wou redden. En in november heeft hij de shift gemaakt om de focus te leggen op het buiten houden van de Brownies ( behalve als ze christelijk zijn om zo wat ACW volk binnen te krijgen) en wat praat voor de vaak over confederalisme als nonkel Elio lastig doet, om dan een paar weken later opnieuw te kunnen toetreden tot de nieuwe federale regering zonder communautaire agenda. ![]() Rare jongens, die nationalisten...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 januari 2019 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Minister
|
![]() Geel linkt aan goud.....In feite wel misschien, omdat mijn sterrenbeeld leeuw is,
![]() Kijk naar mijn kameleon leeuwtje... zolang er géén enkele partij het goed werkend Zwitserse politiek en economisch systeem hier wil installeren verkies ik géén partij. Ik wil dat het volk via referendum's met persoonlijke stem beslist en zo de baas is, beslist wat moet gebeuren in eigen streek en in het land en niet als "kudde schapen" gedreven worden door partijen of personen om hun eigen macht te versterken. ![]() Verwijzend naar pas overleden Etienne Vermeersch: >>> ”natuurlijk mag en kan iedereen een persoonlijke mening hebben! De persoonlijke mening is echter irrelevant ten aanzien van de exacte wetenschap dat zich bezeerd op onderzoek, vooruitgang, nieuwe technieken/vaststellingen/ontdekkingen en vooral op >>>door de wetenschap algemeen aanvaard bewijs”<<< Op een zelfde basis probeer ik te horen, te zien, .....stel ik vast voor ik mijn mening wel overwogen geef. Goed beseffend "wie ben ik?"
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is dus niks raars aan. Dat zijn noch nationalisten, noch rechts conservatieven, noch anti-moslim-migrationisten, he. Jij zit nog vast in die oude amateuristische denkwereld van de politiek waar een partij, en politici, vast zaten voor eeuwig in een electoraal verhaaltje. Dat is niet meer van deze moderne democratische tijd, waar men professioneel is, en zoals elke professionele manager, ZICH AANPAST AAN DE MARKT. Als het in de markt ligt om nationalisme te verkopen, dan verkoopt men nationalisme. Ligt het nadien in de markt om rechts conservativisme te verkopen, dan doet men dat. En nu ligt het in de markt om anti-moslim-migratie te verkopen, dus doet men dat. De N-VA is de eerste professionele politieke partij in Belgie, na wijlen de CVP (maar die was dat toch veel minder). Geen amateuristisch vasthouden aan dogma's, marktstudie en de markt volgen, zonder zever van persoonlijke overtuigingen. U vraagt, wij draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 25 januari 2019 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar welke zot redeneert nu zo NIET ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 januari 2019 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer sukkelaars ergens anders omkomen, a priori, hoe beter voor ons. Wij gaan onszelf toch geen miserie aandoen en die kiekens ginder "redden" als daar niet ergens iets anders meer lucratiefs aan vasthangt ? Wie is nu zo gek ? Het gegeven dat wij die afspraken gemaakt hebben, geeft aan dat er toch ergens iemand van diegenen die die afspraken gemaakt hebben, iets opgeleverd hebben, zoniet doet ge dat toch niet ? Nie zievere he ! Behalve zotten, en zij die zich zwaar vergissen, doet nooit iemand iets dat geen eigen voordeeltje oplevert he. Men moet dus uitgaan van dat voordeeltje om na te gaan welke de juiste criteria zijn om asiel toe te kennen. Want daarvoor dient het immers. Zoals alles. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 januari 2019 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag had ik reeds 2 zendingen en ophalingen van GLS en ook DHL en UPS telkens een Maghrebaanse of zwarte chauffeur. Telkens zijn die zeer vriendelijk en beleefd, wat van Vlamingen minder kan gezegd worden. Doorgaans blijven Vlamingen liever op de dop dan zo een job te doen trouwens. Mijn coiffeur is een Marokkaan en op de Brusselse Abattoir weekend markt zie ik honderden moslisms die aan de kramen werken. Dat zien er allemaal geen mensen uit die mij gaan vervolgen. Ik heb dan ook geen paranoia neigingen en een redelijk brede kijk op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik in de kasbah van Marrakesh rondwandel, zie ik wel duizenden moslims, die mij iets willen aansmeren. Ik voel me er veilig want de Marokkaanse overheid kent haar extremistische 'pappenheimers' en treedt hardhandig op tegen iedereen, die enigszins afwijkt van haar middenkoers islam. Daarom hebben ze daar een 'Godsdienstministerie', die de imams voorschrijft wat, wanneer en hoe ze moeten preken. Hier hebben we vrijheid van meningsuiting en preken de imams dikwijls het meest extreme, zonder dat iemand ingrijpt. En enkele bevlogenen slaan dan toe in Brussel, Parijs, Londen, Manchester, Nice ... of vertrekken met enkele duizenden naar IS, het beloofde land in Syrië.
![]() |
![]() |
#340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |