![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil echter GEEN geld geven aan de afbraak van onze levenswijze en sociale zekerheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() ok dan halen we van elke drie uitkering 300€ af, en kunnen we er vier onderhouden ipv 3.
want dat is wat spherelike voorstelt ze. tel haar sneetjes brood maar eens na. Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2019 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu afkomen met de migranten en de armoedigste gevallen eruit halen om meedelijden op te roepen en de vele aberaties die ook in die groep overweldig voorvallen onder de mat te vegen is niet een beetje maar veel erover... Een migrant die weigert zich aan onze wetten en geplogenheden te houden en de zijne, hoe ondemocratisch en onmenselijk ze soms ook zijn aan ons probeert op te dringen onder het mom van 'menselijke' rechten en democratie heeft zijn plaats hier niet en mag voor mij stande pede terug gezonden worden... Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 mei 2019 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was in de waan dat het Eva Green was. ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 mei 2019 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn foute cijfers. Onder Maggie De Block 2 is Air Francken volledig ontbonden en heeft geen enkele vlieger vreemdelingen geïmporteerd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2019 om 08:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 honden vechten om een been, een derde gaat er mee lopen. As usual history repeats itself, de grote manitou heeft dat goed gezien, hij bespeelt jullie als geen ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wie je bedoelt met "belgo collabo's". Ik weet wel dat N-VA verweten wordt een "belgo collabo's" partij te zijn.
Ik maak geen deel uit van de politiek. Als ik ga stemmen is het steeds op partijen die de kiesdrempel niet halen of als het niet anders kan voor partijen die niet collaboreren met andere politieke partijen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
b-onderwijs zakt in intl rankings b-infrastructuur staat stil en wordt niet onderhouden b-pensioenen zijn de laagste in Europa het begrotingstekort bedraagt 8 miljard en daar komt elk jaar 2 miljard bij door vergrijzing b-belastingen zijn al de hoogste in Europa en er zijn geen middelen tekort in BE ??? reis ook eens wat meer in Europa bem, vroeger kon België mee met de rest, vandaag zie je aan alles dat de middelen hier op zijn. Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2019 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier is er wel één die durft verwoorden wat 96% van de Guinese vrouwen ondergaan. Omdat je een meisje bent is Assita Kanko’s getuigenis. In een directe, ontroerende en inspirerende stijl vertelt ze het drama dat miljoenen vrouwen ondergingen; een lot dat nog steeds miljoenen kleine meisjes over de héle wereld ondergaan. Omdat de stilte doorbreken de eerste stap is naar het uitbannen van vrouwelijke genitale verminking en het realiseren van zelfbeschikkingsrecht.
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Ze heeft er wel een boek over geschreven. Ze durft niet de Guinese gemeenschap in Schaarbeek als dader aanduiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang speelt vals bij campagne Maar voor U zal dat niet veel uit maken, je ziet het verschil niet.
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |