![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en lui links steekt er graag zijn vette pollekes in
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien u in Frankrijk belastingen betaalt, steunt u samen met vele andere Fransen de Afrika-politiek van de Franse staat.
Op die manier draagt u al uw steentje bij aan het afmaken van 'negerkes' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() echt typisch, de job is gedaan, het geld is binnen
en dan pas durven die scabreus luie racistische linkiewinkies zich hier laten zien in deze draad. niet om te vieren dat er een baby gered is, maar om aan te komen zetten met hun superieure moraal en uiteraard hun afkeuring vanwege de kleur van de kleine. tuig van de richel. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2019 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Job gedaan? 2 mio op 2 dagen?
Amai, ge gaat Bembem op gedachten brengen. Btw, kuddokes aan de brave zielen hier. Jullie geweten is gesust. 't Mijne niet, voor dat ene boeleke tochni. Pech :-/ Los daarvan: er is ietske niet echt koosjer volgens mijn kijk. Soit.
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, wat een lucratieve business.
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de centen die we uitsparen per individu dat we zouden push-backen, kunnen we 500 negers en negerinnen vis geven. Of nog beter: leren vissen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je ook pleiten om vanuit jouw kinderbijslagfonds en met jouw bijdragen, toelagen te voorzien aan alle kinderen van alle arme landen waar er geen kinderbijslagsysteem bestaat?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een emotionele actie.
Wars van alle logica, beredeneerdheid, economie enz. Maar dat moet eens kunnen. Dat is gelijk een euro geven aan een sukkelaar van een dakloze in een portaal langs een straat in Brussel. Ge werkt daarmee niet structureel aan een oplossing voor zijn probleem, maar kom zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in die OP stond het al : "laat uw hart eens spreken" ... uw hart, niet uw verstand dat naar een structurele oplossing zoekt voor al het wereldleed. de vraag is dus of ge wel een hart hebt. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2019 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
noem het 'belasting' op harteloze linksheid. een babietje laten sterven, uit principe en politieke ideologie ... shame on you. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2019 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2019 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k zou effe nadenken alsvoren mijn klep hierover te openen, he Schoof...
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een vrouw die weet hoe ze de pharmaceutische industrie kan (en zal) aanpakken. Zo'n Politici hebben we nodig in de EU; geen profiteurs zoals Reynders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd wat de Blegische Fiscus ervan vind , dat een doorsnee Vlaams koppel plots €1 900 000+ in kas krijgt.
Gaat men dit bekijken als inkomen, uit arbeid? Een schenking?