![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je speelt met iemand zijn leven zou men dit mogen eisen vind ik. Ik verwacht dat ook van een chirurg, een duikinstructeur,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezaag over procedures en procedurefouten.
Een moordenaar is een moordenaar, en blijft een moordenaar na een procedurefout. Het enige actuele maatschappelijke probleem is dat procedurefouten gevolgen hebben die wij vandaag niet meer aanvaarden: dat criminelen daardoor hun straf ontlopen. Verder nog over dat geval: wellicht komen er nu nog 100 getuigen. Allemaal mensen die alles gezien hebben vanop hun balkon. Maar of ze thuis waren op dat ogenblik, dat zal niet zo zeker zijn. Maar de rellen, die waren er wel degelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het echt beangstigende is als deze woorden uit de mond komen van een gepensioneerde flik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan het hardste roepen ? Wie heeft veel geld ? Of misschien de heksenproef ? Die gaf ook een zeeer definitief oordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf me erover verbazen hoe weinig waarde veel burgers hechten aan hun meest essentiële rechten en vrijheden... Het lijkt wel alsof sommigen in de rij gaan staan om die te mogen opgeven, in ruil voor wat ingebeelde veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Ja...
Laat maar... Ik ben precies weer tegen de uil aan het praten... Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2020 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet niet proberen mij woorden op mijn scherm te leggen, die ik niet ingetikt hebt, gij snoodaard.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waart hier inderdaad een Mississippi Burning sfeertje rond in dit topic.