![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Steekt het Panda of vindt je dat hij 'Allah Akbar' moet zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat heel je betoog gewoonweg de mist in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je, de Vlamingen hebben één ding misbegrepen... zij dachten dat wanneer zij zouden omhoogklimmen van de stomme Vlaamse boertjes, waarvoor la Belgique hen versleet, zij de nodige eerbied voor hun Vlaams zijn en taal zouden bekomen... Maar dat was buiten de streng en buitenmaatse bekrompen franstalige waard gerekend... En nu jij, met je zogenaamde lessen van eigen volksverachting en onverdraagzaamheid, zo goed ingelepeld door de grote Francofonie die dacht dat ze heel la België ingelijfd had en niet alleen Bruxelles... Kijk naar Wallonië en hun moedertaal... Verdreven op het niveau van Bokrijk en jij wenst hetzelfde voor onze Nederlandse taal en waarom??? Omdat opgezwollen francofone kikkers denken dat er buiten hun buiknagel niets van waarde is op deze stomme aardkloot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Spreek voor jezelf, want wat jij hier als normaal komt voorschilderen is het alles behalve... Buig je hoofd en kniel voor je francofone heersers... Armzaliger kan niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten hier in subforum binnenland, niet in subforum religie & aanverwante afwijkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, je opmerking over allah akbar is van een niveau voor schoolkinderen die zich in een discussie willen laten opmerken maar niet mee zijn waar het over gaat en dan maar wat jap-jap-jap decibels produceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat koosnaampje “Belgicano” vind ik helemaal niet zo vreselijk of beledigend. Als jij vindt van wel dan zul je een inspanning moeten opbrengen en er leren mee leven...
![]() |
#331 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; ik zou misschien de moeite doen om met een 2 uw inbreng te ondersteunen. Maar als ik niks doe ben ik er vlugger vanaf. Ik ben dat gezever kotsbeu. Dit land loopt vol van zwart geschilderde witte krekels. Het koninkrijk der naamlozen die vandaag een truitje aantrekken van de blokkers en een hoop onzin rond strooien en daarna op een andere plaats een blauw hemd en een gele das aantrekken. Een zaak is wat mij betreft zeker. Dit land is een leugenparadijs. Waar bedreigingen allerhande straffeloos deel uitmaken van de cultuur. Men is hier totaal de pedalen kwijt. Ik zal niet de enige Vlaming zijn die denkt dat het totaal geen zin nog heeft met alle Vlamingen te praten of een debat te voeren. Ik heb daar mij één maal aan gewaagd. Dat was genoeg om van mijn grond een patattenperceel te maken. Nijd en jaloersheid hebben het proces vervolledigd. Beneden aan het schavot stond een bende die kraaide dat het goed was. In het Nederlands nog wel. Het zal nog beter worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vlaanderen is gewoon te klein voor de wereld geworden het verder aan een identiteit te koppelen omdat ze denken alles beter te weten. Maar weten dan meestal niet veel,behalve wat de media voorkauwt. Een rasechte Vlaming is gedoemd uit te sterven.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 december 2020 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot de dag dat de gemeenter er een stuk van wou en het ingeschreven stond als groene zone... Wij moesten dus een stuk voor een appel en een ei afstaan en dan moest er een scheidingsmuur door ons voor de helft te betalen opgetrokken worden zodat we, toen alles geregeld was wij gratis een stuk hebben afgegeven... Konden zo gezegd niets ertegen doen want de grond was al van de grootouders geërfd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geschiedkundig is dat wel te verklaren. Julius Caesar stelde ook vast dat ze hier tegen elkaar vochten. Hij heeft dat uitgebuit en daarna de rest opgekuist. Ik zit nog steeds met de vraag." Waarom haten de Vlamingen elkaar ???" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En totaal off-topic in dit draadje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij vindt dat bullshit. Toch was het in mijn grootmoeders tijd meer aanwezig dan nu en was de Vlaming minder verdeeld dan nu. Terbron: De Vlaming is zo verdeeld omdat die naar VRT kijkt en die beelden op de ander wilt afdwingen. ![]()
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit al lang met een vies gevoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste man, u geraakt met wat u daar allemaal schrijft, gewoon in een moeras. Dit leidt nergens naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |