![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang stilzitten veroorzaakt ook bloedklonters, het verbieden van sport en beweging was van dus een verbazingwekkend achterlijk niveau. Ziek thuis zitten ook. Waar myocarditis vandaan komt bij vaccinatie weten ze nog niet goed. De theorie bij antivax wetenschappers is dat het beschermende omhulsel van de mRNA zorgt voor microbeschadigingen en dus ontstekingen en bloedklonters. Zeker als dit in je bloedvaten wordt ingespoten wat meer het geval is bij jonge mannen met grotere spieren en grotere haarvaten in die spieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is het nu?…
![]() |
![]() |
#323 |
Minister
|
![]() Herinner ik het mij verkeerd..? Ik dacht namelijk dat er tijdens 2020 (voor de vaccinaties dus) niet zoveel sprake was van myocarditis als gevolg van infecties. Misschien omdat er niet voldoende jongeren besmet werden in die periode om de last te hebben van die aandoening..? Myocarditis leek vooral pas ter sprake te komen na de grote vaccinatie-ronde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een overzicht van wat er totnogtoe geweten is: https://stichtingvaccinvrij.nl/de-po...iljard-mensen/ Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |