![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( alle leiders werken samen met het WEF naar hetzelfde doel)
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zeker dat pro-vaxxers die zotte theorieën in het rond strooien om anti-vaxxers belachelijk te maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pro'vaxxers moeten de anderen niet belachelijk maken, die doen dat zelf wel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pro vaxxers moeten niet onderdoen hoor. Ze staan in rij om hun babies in te enten tegen Covid omdat die anders wel eens zouden kunnen dood vallen, panisch van angst. Overal debielen genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze bereiden in Davos al de volgende hoax voor want de coronahoax mislukte gedeeltelijk door die verdomde "antivaxxers" en de apenpokken lukt ook al niet meer. ![]() Citaat:
Citaat:
Je ziet er dus een complot in? ![]()
![]() |
![]() |
#327 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat er wel degelijk doelgericht sommigen een zoutoplossing kregen bijv politiekers die zich op tv lieten vaccineren door het flesje met het juiste etiketje zoutoplossing om het gepeupel aan te sporen tot vaccinatie met etiketten van het echte vaccin. Ze wisten precies wie welk vaccin kreeg want niemand mocht zelf kiezen welk vaccin ze kregen, is dat al vergeten??? ![]() Het "vaccin met het juiste etiket" werd voor iedere gevaccineerde bepaald en door registratie kon zo uiteraard perfect opgevolgd worden wie welke bijwerkingen kreeg van welk vaccin en wie de zoutoplossing kreeg. De vraag werd gesteld: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pro vaxers zijn ook pro euthanasie om jongeren meer ruimte te geven.
https://twitter.com/SuperShane8/stat...1SbMtIrCw&s=19 Een idée van WEF uiteraard en alle jonge global leaders over de wereld.
![]() |
#329 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220520_94350067 "boezemvriend van Vooruit-voorzitter Conner Rousseau is donderdag onverwacht overleden op vakantie in Portugal, allicht aan hartfalen" ...natuurlijk overlijden... tja wie zal het zeggen. De natuur is wel heel hard de laatste tijd.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat dan op wereldschaal en in het geheim = zeer onwaarschijnlijk!
![]() |
#333 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U weet niet wat er in Davos besproken wordt en ook niet waarom. Toch doet u alsof u het wel weet puur op basis van het feit dat het een gesloten bijeenkomst is. Citaat:
Natuurlijk zullen er bij sommige gevallen bijwerkingen optreden die negatief zijn , zeker met zo veel gevaccineerden, meer dan ooit te voren, maar zijn dat er meer dan verwacht werd ? Citaat:
Citaat:
En er zijn geen ongeteste vaccins op de markt gebracht , er waren immers genoeg vrijwillige testers.
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat je het niet door hebt.
De boodschap is : wie niet langer produktief is moet vrijwillig zelfmoord plegen.
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dan eens er een beetje over.
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hetgeen jij denkt wordt het lastig om mensen te laten betalen voor een pensioen die ze die dan niet mogen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe nog altijd voort dus moet ik het nog niet doen. Anderzijds moest mijn gezondheid op een punt komen dat het leven niet meer waard is zou ik het wel overwegen, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is wie niet meer productief is. Niet wie sukkelt. Gewoon plaats maken voor een jongere.
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta daar niet achter. Honden spuiten ze dood a volonté. Baasjes gaan dikwijls genoeg met een gezonde hond bij de dierenarts en vragen hun de hond dood te spuiten. De dierenarts doet dat. Mensen zijn geen honden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 mei 2022 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |